Festival

JanDeMan

Experimenterende gebruiker
Met de huidige namen voor Rock Werchter ziet het er naar uit dat ik zal gaan :rockband: :rockband: :rockband:
Ik ben de laatste tijd een beetje aan het experimenteren met tripmiddelen(salvia, truffels) en zou graag eens LSD doen. Zo'n festival is voor mij echt leven, 3-4 dagen in het jaar doen wat ik echt wil: muziek + wiet + alcohol.

Zou een eerste keer LSD tof zijn op zo'n festival, of zou dat te druk zijn? Als het te zwaar is voor de eerste keer, wat als ik het nog een paar keer doe vooraf? Kan het dan chill zijn? Of is LSD + andere mensen niet tof?

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Hé JanDeMan,

inderdaad, Werchter is wel echt extreem dit jaar. Denk er aan om mijn Lowlands kaartje te verkopen :wink:

Eerste keer LSD zou ik je heel erg sterk afraden op zo'n festival. Dat kun je het beste gewoon met een klein groepje vrienden, misschien wel het liefst met zijn tweeën, thuis nemen. Als je het een keer (misschien 2 of 3 keer) geprobeerd hebt en je bent er vertrouwd mee, nog belangrijker: je kunt het onder controle houden, dan zou je kunnen overwegen het op zo'n festival te doen.

Onthoud wel, je kan er aardig messed up van raken dus vaak is het niet relaxed om tussen zo veel mensen te zijn dan :kots: :rockband:

:mrgreen:

Bovenaan