Festival depressie

lauw

Newbie
Hebben jullie dat ook altijd, het festival is voorbij je gaat nog even afteren bij iemand thuis. Na de afther proberen te slapen haha. En de dagen er na bekijken je de filmpjes en foto's met een verliefd en blij gevoel terug, maar ook een knoop in je maag omdat je het zo mist?

N3K0

Badass junkie
Hebben jullie dat ook altijd, het festival is voorbij je gaat nog even afteren bij iemand thuis. Na de afther proberen te slapen haha. En de dagen er na bekijken je de filmpjes en foto's met een verliefd en blij gevoel terug, maar ook een knoop in je maag omdat je het zo mist?
Ik had dit toen ik terug kwam van Japan.🤣🤣
1 hele week depri geweest. 😭

Javelin FGM-148F

Wijs gebruiker
Na 3 dagen Awakenings zat ik 1 week bijna depri( geen dip) omdat het zo geweldig was en ik miste het enorm. Ik liep daar langs de tents , ik huilde van geluk( ja, ook onder invloed en vertelde dat ik daar voor het rest van mijn leven wil blijven wonen.
Daarna 2 weken langs keek ik de fotos en de videos van het festival 🤣

Laatst bewerkt:

Psychojohn

Belezen gebruiker
En de dagen er na bekijken je de filmpjes en foto's met een verliefd en blij gevoel terug, maar ook een knoop in je maag omdat je het zo mist?
Ik heb daarom nooit zin om de foto's/videos terug te kijken. Ik wacht meestal minimaal een week (onbewust eigenlijk). Dan vind ik het veel leuker om erop terug te kijken🤣.

• Like
Waarderingen: lauw

lauw

Newbie
Ik had dit toen ik terug kwam van Japan.🤣🤣
1 hele week depri geweest. 😭

Echt om te huilen.. ik heb dit gevoel ook altijd na een vakantie. Festival is ook een soort vakantie (maakt niet uit of het 1 of meerdere dagen is). Gewoon even lekker ontsnappen uit de werkelijkheid. Lekker chillen en spacen heerlijk!

Bovenaan