Fentanyl

Cole

Belezen gebruiker
Als je een opiaat-overdosis hebt van bv fentanyl. Wat is de maximum verstreken tijd vooraleer ze je nog kunnen redden ? Dit wordt gedaan met naloxone heb ik begrepen, maar moeten ze daarvoor binnen een tijdsbestek van bv een half uur of iets dergelijks zijn om dit toe te dienen voor ze je nog kunnen redden ? Dan weet ik dat ik iemand in de buurt moet hebben :tongueout:

Beanhead

Badass junkie
Gebruik asjeblieft iets anders als Fentanyl

Dan mag je tolerantie nog torenhoog zijn en voor mijn part zelfs dagdagelijks zwaardere opiaten IV gebruiken, fentanyl gets everyone :(

Cole

Belezen gebruiker
Het heeft wel een slechte naam ja :tongueout: En het gaat hier om fentanyl poeder wat eigenlijk 0,1 mg of toch dergelijke dosissen vereist. 't is gewoon moeilijk om af te meten zonder deftige weegschaal dus zal het via liquid dosing moeten gebeuren. Maar weet iemand het antwoord hoe lang dat ze je nog kunnen redden na de overdosis, als het ongeveer een half uur na inname (oraal) begint te werken. i'm gonna take my chances.

Cole

Belezen gebruiker
Nu las ik net ergens dat een overdosis fentanyl tot 48 uur kan duren vooraleer je sterft ??? Dan moet je je toch nergens zorgen over maken :grin:

W.F.L.

Badass junkie
Waarom zou je het niet kunnen snuiven of roken??

Je bent alleen stom als je dat doet, maar goed. Ander verhaal :grin:

Angramar Temenos

Badass junkie
W.F.L. zei:

Omdat zo'n hoeveelheid niet te snuiven/roken is, duh :P. Ik denk niet eens dat je 100 microgram met het blote oog ziet.

W.F.L.

Badass junkie
Ah ok, ik had begrepen dat het heel soms werd gebruikt als versnijdingsmiddel bij heroïne HCl (in Amerika toch) om deze potenter te maken ook als het gewoon dik versneden is. Dus bedacht me dat het vast wel wateroplosbaar zou zijn (snuifbaar dus).

100ug zie je wel met het blote oog denk ik, maar dat zal dan een minikorreltje zijn. :P

lunasee

Newbie
Angramar Temenos zei:
W.F.L. zei:

Omdat zo'n hoeveelheid niet te snuiven/roken is, duh :P. Ik denk niet eens dat je 100 microgram met het blote oog ziet.
Klopt dat sul moet je helemaal niet sniuven of roken maar gewoon spuiten.Misshien ken je een vereegkundige inje omgeing die je deze dru intraveneus kan inspuiten.demeeste patienten op het catlab vinden de fentanyl en dormicum iv combi om e catheterisatie aangenamer te laten verlopen heerlijk.
Nee ik kan niet aan deze mediatie komen strng gecontroleerde subsantie duseenPM mer deze vraag heeft geen zin.
Allemaal een goed weekend Maak het eukMaar hou het alsjeblieft veilig.
Liefs Lunasee

Elfquest

Bewuste gebruiker
Fentanyl in combinatie met Dormicum = :hearteyes:
Je zou er bijna een onderzoek/behandeling in het ziekenhuis voor willen.

Bovenaan