Favoriete RC?

Bigguy

Experimenterende gebruiker
Ben wel benieuwd wat jullie favo RC's zijn.
Ik zal aftrappen dan maar :)

6-APB (Benzo Fury) wel de echte anders hoef ik het niet:)

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Sublimo zei:
Mephedrone en 4-fmp ! :hearteyes:

Ik ben van gedachten veranderd, het wordt alleen 4-fmp.

4-fmp is voor mij de perfecte RC.

Mephedrone is ook zeer aangenaam, maar als ik het in mijn lichaam heb voel ik toch altijd dat het ergens niet klopt. Het heeft volgens mij nog veel meer nevenwerkingen dan de nevenwerkingen die men al weet.

2C-Em

Belezen gebruiker
Voor uitgaan een combi van 4-FMP en 2C-I, of 4-FMP met 2C-T2 (wint laatste tijd sterk terrein bij mij, deze combi)

Voor visueel trippen thuis, de bodyload negerende; 2C-E. Gevolgd door T7 denk ik..

Sfeertje van 2C-P is ook wel mooi, maar duur wel erg lang..

mephuser

Belezen gebruiker
Flameon zei:
mephuser zei:

Hoe voelt dit?
Ik heb het ooit gehad, maar geloof heel slechte. Was nl niks

Ik vind et beter dan Xtc..

Ik vind het heftiger, maar wel fijner dan X.. Meer euforisch, alles voelt nog fijner en nog geiler:wink: Geen kater de dag(en) erna. Maar ik heb ook wel wat minpuntjes : Ik kan niet stil ziten, het knarsentanden is heftiger. (Ik heb mn bek altijd kapot na die tijd) En als ik niet goed blijf denken aan drinken, komt er niks van terecht. iets wat ik bij X juist wel heb.

Omdat het een RC is, gebruiken (nog) weinig mensen et.. Ik denk dat als er meer over bekend is, dat dit populairder zal zijn dan X..

megatrippie

Belezen gebruiker
mephuser zei:
Flameon zei:
mephuser zei:

Hoe voelt dit?
Ik heb het ooit gehad, maar geloof heel slechte. Was nl niks

Ik vind et beter dan Xtc..

Ik vind het heftiger, maar wel fijner dan X.. Meer euforisch, alles voelt nog fijner en nog geiler:wink: Geen kater de dag(en) erna. Maar ik heb ook wel wat minpuntjes : Ik kan niet stil ziten, het knarsentanden is heftiger. (Ik heb mn bek altijd kapot na die tijd) En als ik niet goed blijf denken aan drinken, komt er niks van terecht. iets wat ik bij X juist wel heb.

Omdat het een RC is, gebruiken (nog) weinig mensen et.. Ik denk dat als er meer over bekend is, dat dit populairder zal zijn dan X..

Dit middel is al behoorlijk bekend. Er is in de media veel aandacht voor geweest en het is zeer goed verkrijgbaar. (zal wel minder worden)

Het is zeker een leuk stofje maar binnen mijn gebruikende kennissenkring ken ik geen mensen welke het prefereren boven mdma.

Als ik de keuze heb kies ik sowieso voor MDMA

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
De effecten die ik nu van mephedrone krijg lijken nog heel vaag op de geweldige effecten die ik er van had toen ik het voor de eerste keer gebruikte.

Best raar. Ik vraag me nog steeds af hoe dat kan. :confused: Het was echt geweldig vroeger...

OT: 4-FMP is toch nog steeds een van de beste RC's voor mij, maar ik denk dat daar best wel eens snel verandering in kan komen. Binnenkort een aantal nieuwe 2C's proberen, maar daar heb ik eigenlijk niet echt meer super hoge verwachtingen van. Die heb ik wel nog van methoxetamine, ik ben echt benieuwd naar de effecten daarvan. Methoxetamine lijkt me echt een goddelijke stofje op het gebied van dissociatie ! :hearteyes: En ook in staat om mijn nieuwe favoriete RC te worden, we will see... :sunglasses:

seth

Gast
Sublimo zei:
De effecten die ik nu van mephedrone krijg lijken nog heel vaag op de geweldige effecten die ik er van had toen ik het voor de eerste keer gebruikte.

Best raar. Ik vraag me nog steeds af hoe dat kan. :confused: Het was echt geweldig vroeger...

toen je hem legaal kon bestellen was hij bijna niet versneden. Binnen het illegale circuit, zul je hem nooit nog zo puur vinden.

2C-Em

Belezen gebruiker
Nog zat van in omloop zoals het geleverd werd via de juiste RC-sites hoor, dus dat kan nog prima, niet iedere supplier gaat met een zak caffeine/levamisol/lidocaine naast z'n verfijnde RC's zitten..

Het woord nooit is bijna nooit van toepassing, in dit geval in ieder geval niet :wink:

mephuser

Belezen gebruiker
seth zei:
Sublimo zei:

toen je hem legaal kon bestellen was hij bijna niet versneden. Binnen het illegale circuit, zul je hem nooit nog zo puur vinden.

Daar ben ik het niet mee eens.. Waar ik het vandaan haal is 0.0 versneden. Je moet gewoon et goede adresje hebben :) :hearteyes:

Bovenaan