Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Haha, mafkeesje :P Als je gaat zuipen met X dan verneuk je het mdma gevoelspace scientist zei:maar voornamelijk is de lekkerste tog wel xtc+alcohol![]()

Razar zei:beste combinatie ooit als je goed gaat op de mdma dan denk je dat je in de hemel zit, maar als je net bad gaat denk je dat je in de hell zit tijdens je lachgastrip.![]()
:PSweet_Shadow zei:Eens wat betreft bad trips en verlichting!
Verlichting is in boeddhistische zin trouwens iets waar je naartoe werkt middels wedergeboorte. De kans dat je verlicht raakt in de korte tijd van 1 leven is klein. Dus ja het is een lang proces. Het doel van het boeddhisme is het breken uit de cirkel der wedergeboorte, verlichting is daartoe de sleutel
Dacht ik heurrr, het is alweer een tijdje geleden dat ik over boeddhisme heb gelezen.
Oh en ontopic.. favo combinatie: kruidenthee en paddo's![]()

boels zei:bier en liqiud en pep
of
special en chit
![]()
Ellesdee zei:boels zei:bier en liqiud en pep
of
special en chit
![]()
ehh... wat is special en chit?
en heb nog nooit zo'n happy paddotrip meegemaakt, geen piekeren enzo... Heb 't nog niet vaker gedaan maar daar zal snel verandering in komen. Nu ik er over schrijf krijg ik er meteen weer zin in... mja beetje, je bent wel nog altijd even hard aan het trippen, vooral visueel wordt het erger zelfs, maar je kan je meer met de flow laten meegaan en je gaat meestal niet zo diep nadenken danNog niet geprobeerd met alcohol. Ik las her en der dat als je alcohol met lsd mixt, de scherpe kantjes wat worden weggehaald. Is dit waar?
Ik geloof wel dat je een leuke roes hebt anders