f

ZI09

Bewuste gebruiker
teebo zei:
begin met banaan en cola
:mrgreen:

Eén keer gedaan, maar de cola was op, dus ik had 7-up, sóoo :openmouth: ooooooooo mààà``aààààn :openmouth: , ik ging ook 7-up, niet normaal, spacen als een :openmouth: wilde, ik zag overal ijsberen en kristal honden mwôôôôôôôôô :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: ^

/pron

azgaza

Badass junkie
Saivy zei:

Er was eerst een topic, over dat hij gecombineerd ik geloof.. een pijnstiller en wiet had ofzo, en dat dat een sterke flash gaf. Zie de reacties voor waarom dit wellicht weg is.

Eckster C

Bewuste gebruiker
ff off topic waar is onze drugs-unity laat de samenleving toch mooi zijn en laten we allemaal samen lekker relaxen ik weet da deze ervaring TOEN een hoogte punt was en eigelijk was het niet zo'n fijne ervaring want was er echt niet goed van en ik denk dat ik op die dag ook psychotisch ben geworden dus... maar dat is nu alweer voorbij

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
al met al een zeer slecht advies dus niet iets om na te gaan doen ?

je noemt het wel een superflash ...

er mist trouwens nog wat heroine aan je did list......

:(

dirtbag

Bewuste gebruiker
ben ik nou nog een beetje paranoïde van de lsd of heeft iemand anders ook het idee dat Eckster C een uniform draagt??

teebo

Bewuste gebruiker
goh ja, de zwaarste flash was bij met met lachgas denkik, en buiten lachgas genoeg alcohol en dan nicotine (als niet roker hakt dat er ook wel hard in) trillen, beven, wazige blik en dan kotsen, hmm

Osi`

Bewuste gebruiker
Jezus, pijnstillers en wiet ... Go fucking junky style :/
Op en top zielig, yu mijn mening! :wave:

There mr bob marley in the heaven. :stoned: i'm right here now. it's time to smoke one my friend. :smoke: let's show your rolling skills.

Soma

Bewuste gebruiker
dirtbag zei:
ben ik nou nog een beetje paranoïde van de lsd of heeft iemand anders ook het idee dat Eckster C een uniform draagt??

Ja, waarom denk je dat? Je bent nu al de tweede dat dat denkt. Onterecht want ik ken hem persoonlijk.

Bovenaan