extremisten

raizeredge

Wijs gebruiker
Irakese extremisten hebben een achtjarig meisje als menselijke bom gebruikt in het stadje Youssifiyah, even ten zuiden van Bagdad. Een woordvoerder van het Amerikaanse leger bevestigde het voorval.

Naar verluidt heeft een kleine groep terroristen op afstand bedienbare bommen op het kind aangebracht. Vervolgens werd het bange meisje gedwongen om een Iraakse commandant te benaderen, waarna de barbaren haar tot ontploffing brachten. De commandant kwam om het leven, er vielen zeven gewonden

:angry: wat een viese schoften

Flameon

Badass junkie
Afschuwelijk, wat een "mensen" :kots:
Arm kindje..... Ik denk vaak dat we blij mogen zijn dat we hier in ned / belgie geboren zijn, en niet aan de andere kant van de wereld

esth0r

Belezen gebruiker
het misbruik wat de wereld maakt van kinderen is echt schofterig.

een vriendin van mij werkte op schiphol bij de beveiliging, en die kwam meerdere malen kindertje tegen die beplakt waren met honderdduizenden euro's en andere goederen..

phy

Bewuste gebruiker
esth0r zei:

een vriendin van mij werkte op schiphol bij de beveiliging, en die kwam meerdere malen kindertje tegen die beplakt waren met honderdduizenden euro's en andere goederen..

... beplakt met honderdduizenden euro's aan drugs neem ik aan? :wink:

esth0r

Belezen gebruiker
phy zei:
esth0r zei:

... beplakt met honderdduizenden euro's aan drugs neem ik aan? :wink:

nee, honderdduizenden euro's

je mag maar 20.000 euro meenemen over de grens (en waarom iemand dan zoveel meer moet....?)

space scientist

Wijs gebruiker
schoften, kinderen gebruiken voor zulke doelen.

De mensen die achter zulke dingen zitten zouden moeten doodgemartelt worden, iets beters verdienen ze niet is mijn mening

Bovenaan