Hoi goede dag rivy hier ik had een vraagje want gisteren had ik een extreme badtrip denk ik maar ik weet het niet zeker want toe ik hem opstak ging het eerst redelijk goed was muziek aan het luisteren en mee te zingen maar toen belden mijn moeder of ik terug kwam want was op een verjaardag maar toen ik binnen kwam was het wat luidruchtig en ik werd in een keer niet lekker en ging naar de bad kamer en toen moest ik kotsen maar er wouw niks uit komen terwijl ik best veel had gegeten toen begon ik (lighten) pijn krampen te krijgen en toen werd ik in eens heel moe en was ik aan het huilen van de pijn en toen kwam mijn moeder en vroeg ze een paar dingen en ik wouw reageren maar dat lukte gewoon niet en uit eindelijk ging ik liggen hoorde ik ze nog praten en toe wouw ik gaan slapen en toen rietp me moeder een paar keer dat ik wakker moest worden en ik lag op mijn rug wat ik echt niet fijn find en helemaal niet als ik ga slapen en ik open de mijn ogen maar toen zag ik eerst heel vaag en blurry en toen zag ik mijn moeder en toe kreeg echt heele extreme pijn krampen en mijn moeder had mij later nog verteld dat ik lag te shaken en heee ergen inpulsieve bewegingen en mijn hand en heelen lichaam aan spanden en toen dacht ik zelf echt dat ik elk moment dood neer kon vallen Maar toen vroeg mijn moeder van wil je gaan slapen om dat mijn zus zij je kan het beter afslapen maar ik was echt op recht bang als ik mijn oogen dicht zouw doen dat ik gewoon dood zouw gaan dus had nee gezegd maar uiteindelijk toch naar het bed gedragen en geslapen toen werd ik wakker en leek het net allemaal een heele raare pijnlijke droom is dit normaal want kan er ook niks concreets op internet er over vinden
Dus mijn eind vraag
Is dit normaal????
bedankt alvast als je een concreet antwoord voor mij hebt en of dat het wat anders is ik twijfel er zelf best wel bij maar laat maar weten
Groetjes rivy
Dus mijn eind vraag
Is dit normaal????
bedankt alvast als je een concreet antwoord voor mij hebt en of dat het wat anders is ik twijfel er zelf best wel bij maar laat maar weten
Groetjes rivy