Extreem snelle gewenning?

chrzz

Belezen gebruiker
Ik heb een vraagje.

Kan het zijn dat je extreem snel gewenning krijgt van speed, als je dagelijks serieus gebruikt heb, een tijdje minderd tot alleen weekends, en dan terug begint met dagelijks gebruik?

Ik heb dit namelijk aan de hand, ik ben van zaterdag tot dinsdagmorgen ~half 7 wakker gebleven, met uitstekende pep. Maar vanaf woensdag kon ik na een paar stevige lijnen (dezelfde pep als zaterdag-dinsdag) gewoon mijn bed in kruipen en slapen, ik stond wel strak maar als ik in bed ging liggen viel ik gewoon in slaap. Heel raar vind ik het, heeft iemand van jullie dit ook al eens voor gehad? :rolleyes:

Soma

Bewuste gebruiker
Gewenning bij speed gaat gewoon zo snel. En als je al 3 nachten niet meer geslapen hebt, vind ik het vrij normaal dat je makkelijk in slaap valt, dat je nu juist een lijn hebt gesnoven of niet.

Addick

Bewuste gebruiker
Ja na 3 dagen word het idd wel is wat.
Deze vraag is eerder voorbij gekomen.

Speedgewenning gaat snel maar later valt het mee.
Dagelijkse speedgebruikers hebben hier een keer gemeld dat 250 mg genoeg was voor hun bij dagelijks gebruik.

Maarja hangt wel degelijk van je kwaliteit af en hoelang je idd al gebruikt.

Funky Monkey

Badass junkie
Als je al een paar nachten wakker bent wint geen een pep het van een lekker warm bed, stilte en een grote knuffel! :mrgreen:

Verder word het speed effect minder als je teweinig eet. Je lichaam heeft namelijk niet genoeg makkelijk te verbranden voedingstoffen / koolhydraten / kilo jouls of hoe dat ook heet en gaat dus op een iets lager pitje je vet of spieren verbranden om zo toch lekker door te kunnen gaan. Wat is het toch leuk spul die pep! :beer:

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Precies, op een gegeven moment heeft je lichaam gewoon genoeg speed gehad, dan is slapen nog de enige optie voor je en dat doet je lichaam dan ook gewoon.... Heb ik ook wel eens gehad: bijna drie dagen wakker, toch nog even een lijn goede pep om de gezellige boel nog wat proberen op te rekken en 5 minuten later gewoon keihard pitten voor 12 uur...

Bovenaan