Extasy in het begin en nu

Trip Unit

Bewuste gebruiker
Ik slik al een tijdje xtc en ik moet toch zeggen dat ik in het begin van dat ik het gebruikte toch veel leuker en specialer vond.
Dan praat ik over een tijd van de 1e 3 maanden ofzo.

Ik voel het nu allemaal nog wel enzo(ontdanks dat ik meer moet nemen),maar toch mis ik een gevoel wat er in het begin wel was.
Hebben meer mensen hier ervaring mee?

roaren*

Bewuste gebruiker
nja ik heb ook dat gevoel, in het begin was het nog echt van de wereld niet meer weten tegen iedereen beginnen lullen mensen die je zo een uurtje kent, zeggen dat hij je beste vriend is enzo..., nu heb ik dat allemaal niet meer, wel nog het gevoel van lullen enzo maar niet hetzelfde zoals vroeger..Maar als je echt dat gevoel terug wilt krijgen zou ek zo zeggen probeer eens 5 a 6 weken niets te nemen, en ik kan het je verzekeren die eerste pil dat je zult nemen in die 6 weken zal het zelfde zijn als je allereerst pil!
Maarja het probleem is natuurlijk om 6 weken niets te nemen... :mrgreen:

Jeller

Badass junkie
dat komt omdat xtc je serotine niveau uitput en het duurt een paar weken tegne wanneer dit terug in orde is, hoe meer serotine er vrijkomt hoe gelukkiger je bent, daarom werken die pillen veel beter als je er veel tijd tussen laat.. dit is ook de reden waarom ik het maar 1 keer om de 2 maanden doe

Colaiuta

Bewuste gebruiker
kan me herinneren dat in het begin als je dan de hele nacht buiten was wanneer het een beetje licht begon te worden dat er dan een speciaal soort gloed was in de lucht, vreemd en je nam de omgeving ook echt anders waar nu niet meer helaas :(

spacekonijn

Badass junkie
voor een goed effect moet je 6 weken wachten.

als je wilt dat het steeds zo is alsof je het de eerste keer is moet je het beperken tot 3a4 keer per jaar

Marcel

Belezen gebruiker
Idd..minimaal 4-6 weken tussen mdma sessie houden. Dan is echter nog niet je serotonine niveau helemaal hersteld. Hiervoor moet je langer wachten.

Zelf wacht ik minimaal 2 maanden maar vaak zit er nog meer tussen (3 - 4 maanden) en ik kan je zeggen dat het er dan prima inhakt en dat ik de tijd van mijn leven heb. Ik merk dat ik er dan niet alleen lichamelijk beter op reageer maar ook dat ik veeeeeel meer zin heb om te pakken. Ik kijk er dan echt weken naar uit!

spacekonijn

Badass junkie
het gekke van xtc is dat het achteraf soms wel een soort 'droom' lijkt..

een paar dagen later lijkt het altijd alweer zo ver weg wel een week geleden het lijkt voor mij nu ook al zolang geleden en het is pas 3,5 week.

maar ik wacht minimaal 1,5 maand denk wel wat langer nog :sunglasses:

Mac...

Badass junkie
4 tot 6 weken ALS JE VERDER NIKS ANDERS DOET.
Er zijn meer soorten drugs die serotonine aanmaak verstoren, dus als je verder nog snuift, blowt, spuit, en wat al niet meer heb je langer nodig.
Het is dus 4-6 weken helemaal clean blijven.

Jeller

Badass junkie
blowen werkt niet op je serotine hoor, alleen op je dopamine.. maar snuiven moet je idd ook niet doen

Intoxicated

Wijs gebruiker
kheb wel het gevoel dat het minder werd.. maar meer met het idee op de eerste keer. dat was echt magisch.. en als je eenmaal weet wat het is, is het minder speciaal. voor mij in elk geval

Bovenaan