experimenteren met wiet

ilyas

Bewuste gebruiker
Het begon allemaal enkele maanden geleden, ik had zo mijn vaste mensen waar ik kon wiet kopen. Twee ervan waren goede vrienden van me maar kenden elkaar niet. De persoon die ik het langst kende en het langst verkocht gaf me altijd goede wiet. Nu de andere persoon, hij gaf wiet die naar zijn zeggen fantastisch was. En hij was ook geweldig. later kwam ik te weten dat ze beiden exact dezelfde wiet verkochten.
Dus ik ging denken, hoeveel van de werking van wiet tussen je oren zit. dus ik dacht, "nu ga ik eens experimenteren."
op een ochtend onderweg naar school samen met een vriend (die altijd haze heeft, net als mij) zei dat hij eens zin had in een ander soortje. Ik dacht dit is een mooi moment om eens te experimenteren. ik zei dat ik nog wat super jack bij had en dat het echt een hard wietje was. Ik rolde, we rookte hem op en ik zag hem echt scheef gaan. Hij vertelde me dat het super wiet was. Nu moet je weten dat het gewoon dezelfde haze was als altijd.
ik heb nog zulke dingen gedaan bij andere mensen en het draaide altijd op hetzelfe neer. Vertel je ze dat het goede is vinden ze het ook goede.

nog mensen die zo'n dingen merken?

greenpower

Bewuste gebruiker
Ik snap wat je bedoeld, maar (bij mij iig) smaakt m'n jointje elke keer anders. Ook al is het dezelfde wiet en weet ik dat. Ook de werking kan anders zijn, de ene keer slaat het toch harder in als de andere keer.

En aangezien jullie 's ochtends gerookt hadden is het effect ook heftiger.

Maar ik denk dat het toch wel enigsinds tussen je oren zit.

Maar waar maken we ons druk om :stoned:

:hearteyes: :stoned: :wave:

TrippyShit

Badass junkie
^dusdat

Kan wel deels tussen je oren zitten. Maar toen ik elke dag blowde merkte ik ook wel dat het elke keer anders was. Zelfs als ik een wat kleinere zou draaien, zou ik er nog stoneder van kunnen worden. Licht gewoon aan het moment. In de ochtend slaat idd bijv. wat harder aan.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
ilyas zei:
Hij vertelde me dat het super wiet was. Nu moet je weten dat het gewoon dezelfde haze was als altijd.

Ik ben een echte haze liefhebber en je kunt me niet wijsmaken dat iemand die altijd haze rookt zijn haze niet herkent en maar gelooft als iemand zegt dat het super jack is.

En ik denk niet dat het tussen de oren zit, mischien dat beginners het voor zichzelf soms overdrijven. Maar ik denk dat een ervaren blowen echt wel de sterkte van wietje kan merken.
Ik draai mijn jointjes dan ook altijd naar de kwaliteit van mijn wietje en hoe stoned ik wil worden.

Daarnaast zijn er veel variabelen die ook veel effect hebben op hoe die bij iemand inslaat.
Zo zal je harder gaan op je wiet als je een laag bloedsuikerspiegel hebt, weinig hebt geslapen,etc.

TrippyShit

Badass junkie
Dus licht het nog steeds aan het moment dat je rookt.
Maar ben het wel met je eens dat je haze niet kan verwarren met een super jack(? ken wel jack herrer) Haze heeft een hele eigen smaak, geur en high maar het lag waarschijnlijk aan het moment en de verwachtingen..

Napster

Belezen gebruiker
ilyas zei:
Het begon allemaal enkele maanden geleden, ik had zo mijn vaste mensen waar ik kon wiet kopen. Twee ervan waren goede vrienden van me maar kenden elkaar niet. De persoon die ik het langst kende en het langst verkocht gaf me altijd goede wiet. Nu de andere persoon, hij gaf wiet die naar zijn zeggen fantastisch was. En hij was ook geweldig. later kwam ik te weten dat ze beiden exact dezelfde wiet verkochten.
Dus ik ging denken, hoeveel van de werking van wiet tussen je oren zit. dus ik dacht, "nu ga ik eens experimenteren."
op een ochtend onderweg naar school samen met een vriend (die altijd haze heeft, net als mij) zei dat hij eens zin had in een ander soortje. Ik dacht dit is een mooi moment om eens te experimenteren. ik zei dat ik nog wat super jack bij had en dat het echt een hard wietje was. Ik rolde, we rookte hem op en ik zag hem echt scheef gaan. Hij vertelde me dat het super wiet was. Nu moet je weten dat het gewoon dezelfde haze was als altijd.
ik heb nog zulke dingen gedaan bij andere mensen en het draaide altijd op hetzelfe neer. Vertel je ze dat het goede is vinden ze het ook goede.

nog mensen die zo'n dingen merken?

Ze hebben een keer een test gedaan bij mensen die hoofdpijn hadden.

De ene groep mensen kreeg een paracetemol van 3,- per stuk ( werd ze verteld een super modern ding )
De andere groep kreeg een goedkope paracetemol..

Uiteindeiljk hadden ze beide groepen exact dezelfde paracetemol gegeven en de gene die wisten dat de paracetemol duurder was vonden hem ook beter werken dan de groep die wist dat die paracetemol goedkoop was.

Er zit inderdaad veel tussen de oren..
Maar inderdaad een haze of een Jack kan ik wel uitelkaar houden.

TrippyShit

Badass junkie
Ja klopt, ik gaf een keer iemand een capsule moet poep en zei dat het modder was. Toen zei hij dat hij niks voelde en toen zei ik dat dat wel kon kloppen, want het was poep..

psych-out

Bewuste gebruiker
haha best grappig
als ik en een vriend dezelfde wiet kopen dan vind ik de wiet van hem altijd lekkerder :mrgreen:
ma is maar een gedacht,zit allemaal tussen je oren.
is ook hetzelfde verhaal als je bv iemand een ''joint'' geeft maar er zit niks tussen dan gaat die persoon nog altijd wat ''voelen''. raar ma het is het word ook vaak gedaan in gekkehuizen
daar geven ze de mensen een pilleke waarvan ze beter zouden kunne slapen maar het pilleke doet niks maar de gekken denken dan dat ze wel kunne slapen dankzij dat pilleke

Escoban

Bewuste gebruiker
Ik merk wel af en toe bij andere mensen dat het placebo effect bij hun aanwezig is. Bij mij is dit (jammer genoeg) niet het geval.

Maar zoals andere mensen al zeiden: 'Het effect van wiet is vrijwel nooit hetzelfde.' Ik heb keren gehad dat ik na één joint al knetter stoned was. En ook avonden dat ik meerdere joints had gerookt en ook een flink aantal bong hits, met als gevolg dat ik nog niet eens zo stoned was als van dat ene jointje.

greenpower

Bewuste gebruiker
Escoban zei:
Ik merk wel af en toe bij andere mensen dat het placebo effect bij hun aanwezig is. Bij mij is dit (jammer genoeg) niet het geval.

Maar zoals andere mensen al zeiden: 'Het effect van wiet is vrijwel nooit hetzelfde.' Ik heb keren gehad dat ik na één joint al knetter stoned was. En ook avonden dat ik meerdere joints had gerookt en ook een flink aantal bong hits, met als gevolg dat ik nog niet eens zo stoned was als van dat ene jointje.

Heb dat ook, raar is dat hea.

smokeboy

Experimenterende gebruiker
in psychiatrische tehuizen doen ze het ook wel is. dan hebben ze pijnstilling dmv een spuit. maar dan schijnt het niet echt nodig te zijn maar voor de gewoonten van die persoon wel en dan spuiten ze gewoon iets van zoutstof ofzo in ik weet niet zeker. maar iig wel iets wat niks met pijnstilling te maken heeft:P

Bovenaan