Excuses aan iedereen

Pleuny

Bewuste gebruiker
Wou graag mijn excuses aanbieden aan de mensen naar wie ik heb uitgehaald .
Fredkroket: het spijt me .
Spyro: het spijt me
Mevrouw plop: het spijt me

Ik zit in een behoorlijke verslaving en zie alles niet zo helder meer onder invloed . Ben gestopt met de ghb en dat gaat prima los van cravings . Wel heb ik echt daadwerkelijk nergens last van kwa ontwenning waar mijn laatste post over ging . Ik snap dat ik niet goed bezig ben maar vond/vind het vreemd dat hoe meer ik gebruik hoe meer immuun ik lijk te worden voor degelijk afkick symptomen . Raar genoeg hoort dit andersom te zijn geloof ik . Voor alle mensen die struggelen met afkicken van ghb , met baclofen en lyrica heb je geen vorm van ghb onthoudings syndroom. Dit was natuurlijk al bekend van de gebruiker genaamd FEAR . Raar dat verslavings inatanties totaal geen onderzoek doen naar wat mogelijk is en mensen door laten gebruiken tot ze in een kliniek zitten . Ze lijken ook totaal niet te luisteren als je zegt dat het helemaal niet zo moeilijk is . Alsof ze soort van willen dat het allemaal eng is en je bang maken . Ik zit bij mensen van een zogenaamd speciaal ghb team van de brijder , maar het zijn mensen die verder niet eens weten wat ghb is en meer expert zijn in het uitdelen van spuitjes . Ook de psychiater waar ik loop lijkt wel een boomstam waar je tegen aan praat . Ze geven me rustig een voorraad dexamphetamine mee omdat ik (add diagnose heb ) die elke stumpert kan invullen waar uit komt dat iemand add/adhd heeft ,terwijl ik letterlijk meerdere malen vermeld heb dat ik ook pep combineerde met ghb en daar verslaafd aan was . Ze snappen niet dat stims vollop gecombineerd wordt met ghb.
En laat ik het vooral niet hebben over de verslavings arts vrouw van 65 die beter met pensioen kan gaan en komt wapperen met haar "wat heb je precies gebruikt in de afgelopen 24 uur blaadje want daaruit kan ik zien hoe afhankelijk iemand is " ja logisch want iemand is natuurlijk na 1 dag gebruik lichamelijk afhankelijk . Ik wou gewoon even mijn frustraties delen met de instanties waar mensen hulp van krijgen .

Groetjes !

Paranoize.

Badass junkie
wat heb je precies gebruikt in de afgelopen 24 uur blaadje want daaruit kan ik zien hoe afhankelijk iemand is " ja logisch want iemand is natuurlijk na 1 dag gebruik lichamelijk afhankelijk . Ik wou gewoon even mijn frustraties delen met de instanties waar mensen hulp van krijgen .
Hier ben ik het wel gewoon mee eens hoor moet ik even mededelen. Ze gaat op dat gebied gewoon goed te werk want los van geestelijke afhankelijkheid is een beeld van wat je de laatste 24 uur hebt gebruikt een goede indicatie van hoe afhankelijk iemand is. Een zware ghb gebruiker zal echt niet zeggen dat ie al een dag geen ghb heeft gebruikt tenzei die daar doodziek zit en dan is dat voor de arts ook wel duidelijk te merken dan zit je daar echt niet fris en fruitig. Zelfde geval geld voor alcohol, benzo's, opiaten.

Pleuny

Bewuste gebruiker
Hier ben ik het wel gewoon mee eens hoor moet ik even mededelen. Ze gaat op dat gebied gewoon goed te werk want los van geestelijke afhankelijkheid is een beeld van wat je de laatste 24 uur hebt gebruikt een goede indicatie van hoe afhankelijk iemand is. Een zware ghb gebruiker zal echt niet zeggen dat ie al een dag geen ghb heeft gebruikt tenzei die daar doodziek zit en dan is dat voor de arts ook wel duidelijk te merken dan zit je daar echt niet fris en fruitig. Zelfde geval geld voor alcohol, benzo's, opiaten.

Klopt daar heb je een punt , alleen geven zij mij wel het gevoel alsof ze niet echt begrijpen dat het heel lang duurt met 24/7 gebruik dat je echt erg lichamelijk afhankelijk bent . Als je zegt dat je 3 dagen ghb heb gebruikt zitten ze klaar met een bloeddruk meter ?? Terwijl ik dan op gesprek kom met geen enkel afkick. Geloof me als je echt zware ontwenning heb met ghb kun je niet eens bewegen en kan je echt niet verschijnen op een afspraak . Verder wanneer ik mijn bloeddruk moest laten meten vanwege instellen dexamphetamine bij de psychiater en er komt 180 bovendruk uit ook vanwege witte jassen syndroom zegt de psychiater niks aan de hand , dit kan je lichaam op jou leeftijd gewoon aan . Beetje raar toch ?

Paranoize.

Badass junkie
Klopt daar heb je een punt , alleen geven zij mij wel het gevoel alsof ze niet echt begrijpen dat het heel lang duurt met 24/7 gebruik dat je echt erg lichamelijk afhankelijk bent . Als je zegt dat je 3 dagen ghb heb gebruikt zitten ze klaar met een bloeddruk meter ?? Terwijl ik dan op gesprek kom met geen enkel afkick. Geloof me als je echt zware ontwenning heb met ghb kun je niet eens bewegen en kan je echt niet verschijnen op een afspraak . Verder wanneer ik mijn bloeddruk moest laten meten vanwege instellen dexamphetamine bij de psychiater en er komt 180 bovendruk uit ook vanwege witte jassen syndroom zegt de psychiater niks aan de hand , dit kan je lichaam op jou leeftijd gewoon aan . Beetje raar toch ?
Tja het is een dokter, die zal het echt vast wel beter weten hoor... En ik snap je punt wel maar dit zijn gewoon standaard routines bloeddruk meten enzo.
Ik kan je tientallen redenen geven waarom ze dit doen, no offence maar ze zien je als een junky en die liegen dus hoe weet zij nou of je echt maar 3 dagen aan de g zit? Verwacht je uberhaupt dat ze wat jij hun vertelt compleet vertrouwen? :tilttearlaugh: Ze wilt gewoon horen wat jij hebt gebruikt en dan gaat ze een medische controle op jou uitvoeren en als zei zegt dat jij die bloeddruk kan handelen so be it. Ze gaat dat echt niet zomaar zeggen hoor als jij vervolgens een uurtje later dood gaat is zij der baan en reputatie kwijt en ook de gehele reputatie van de instelling waar zij in werkt.

En dan nog ontwenningsverschijnselen kan je ook verbergen he, tuurlijk als je doodziek bent kan je het moeilijk verbergen maar ik heb al tientallen keren tijdens een heroine ontwenning mensen wijs gemaakt dat ik een "griepje" had...... Terwijl als je er verstand van hebt het allemaal zo voor de hand liggend is.

Pleuny

Bewuste gebruiker
Tja het is een dokter, die zal het echt vast wel beter weten hoor... En ik snap je punt wel maar dit zijn gewoon standaard routines bloeddruk meten enzo.
Ik kan je tientallen redenen geven waarom ze dit doen, no offence maar ze zien je als een junky en die liegen dus hoe weet zij nou of je echt maar 3 dagen aan de g zit? Verwacht je uberhaupt dat ze wat jij hun vertelt compleet vertrouwen? :tilttearlaugh: Ze wilt gewoon horen wat jij hebt gebruikt en dan gaat ze een medische controle op jou uitvoeren en als zei zegt dat jij die bloeddruk kan handelen so be it. Ze gaat dat echt niet zomaar zeggen hoor als jij vervolgens een uurtje later dood gaat is zij der baan en reputatie kwijt en ook de gehele reputatie van de instelling waar zij in werkt.

En dan nog ontwenningsverschijnselen kan je ook verbergen he, tuurlijk als je doodziek bent kan je het moeilijk verbergen maar ik heb al tientallen keren tijdens een heroine ontwenning mensen wijs gemaakt dat ik een "griepje" had...... Terwijl als je er verstand van hebt het allemaal zo voor de hand liggend is.
Heroine ontwenning en erge ghb ontwenning is niet hetzelfde . Toen ik die een keer liet opkomen stormde ik naar de keuken om me dosis vervolgens te pakken omdat die erg acuut is . Zo erg trillen dat je je telefoon niet kunt vast houden dus dat is niet echt hetzelfde . Verder bedoelde ik dat de psychiater me bloeddruk een keer moest checken vanwege instellen dexamphetamine , dit zijn regels omdat het een stimulant is en hij maakte zich totaal geen zorgen met een bovendruk 180 . Dus dit was even los van ghb . Verder heb je ook gewoon gelijk hoor van wat je zegt dat hun dat niet kunnen weten wat iemand gebruikt en je zien als een junk. Goed om even iemand anders oordeel hierover te zien zodat ik niet in me eigen paranoiaheid ga geloven !

Pleuny

Bewuste gebruiker

Opiaat ontwenning is griep keer 10 . Maar erge ghb ontwenning is hartslag 160/extreme paniek /tremors etc , dat je opiaat ontwenning kunt verbergen lijkt me makkelijker dan erge acute ghb ontwenning .

Pleuny

Bewuste gebruiker

Maar blijkbaar vertrouwd de psychiater me wel met voorraad dexamphetamine 😂😂😂😂😂😂🤣

Paranoize.

Badass junkie
Opiaat ontwenning is griep keer 10 . Maar erge ghb ontwenning is hartslag 160/extreme paniek /tremors etc , dat je opiaat ontwenning kunt verbergen lijkt me makkelijker dan erge acute ghb ontwenning .
Helaas is opiaat ontwenning niet griep keer 10. Dat denken mensen gauw die het niet weten. Die griepklachten zijn nog de mildste klachten die je krijgt. Je krijgt extreme pijn in heel je lichaam en botten, je raakt verward, suicidaal, slapeloosheid Je krijgt schokbewegingen in heel je lichaam en kunt geen minuut kalmeren

Opiaat ontwenning is totaal geen griep of griep x10 dat zijn verkeerde aannames

En ook aan opiaatontwenning kun je doodgaan door een te hoge bloeddruk net zoals bij ghb. Opiatenontwenning is de meest extreme/pijnvolle ontwenning die er bestaat.

Je gaat wel sneller dood aan een gaba ontwenning zoals ghb

Pleuny

Bewuste gebruiker
Helaas is opiaat ontwenning niet griep keer 10. Dat denken mensen gauw die het niet weten. Die griepklachten zijn nog de mildste klachten die je krijgt. Je krijgt extreme pijn in heel je lichaam en botten, je raakt verward, suicidaal, slapeloosheid Je krijgt schokbewegingen in heel je lichaam en kunt geen minuut kalmeren

Opiaat ontwenning is totaal geen griep of griep x10 dat zijn verkeerde aannames

En ook aan opiaatontwenning kun je doodgaan door een te hoge bloeddruk net zoals bij ghb. Opiatenontwenning is de meest extreme/pijnvolle ontwenning die er bestaat.

Je gaat wel sneller dood aan een gaba ontwenning zoals ghb
Wow dat moet hevig zijn , dan stelt ghb ontwenning mids je medicijnen hebt niet veel voor inderdaad . Ik las toevallig studies dat lyrica/pregalabine ook goed kon helpen tegen methadon afkick ?
Dat griep keer 100 had ik gewoon ooit vernomen van mensen/lezen , excuses als dit niet waar bleek te zijn . Ik wil absoluut niet oordelen over iets wat ik zelf nooit heb mee gemaakt. Kreeg alleen altijd mee dat heroine ontwenning verschrikkelijk is maar niet dodelijk zoals een gaba ontwenning . Heb wel de film trainspotting een keer gezien , geen idee of dat acuraat is?

Paranoize.

Badass junkie
Kreeg alleen altijd mee dat heroine ontwenning verschrikkelijk is maar niet dodelijk zoals een gaba ontwenning . Heb wel de film trainspotting een keer gezien , geen idee of dat acuraat is?
Kijk weetje wat het is, een ghb ontwenning is gevaarlijker omdat je veel meer kans hebt op een dodelijke afloop bij ghb en ook bijvoorbeeld een beroerte of psychose.

Maar heroïne dat is de meest pijnlijke mensonterende ontwenning die er bestaat en dat maakt het een heftigere ontwenning dan ghb. Het word niet voor niks de koning van de drugs genoemd en ze zeggen ook niet voor niks dat heroïne geen verslaving is maar een ziekte.

Ik denk ook zeker niet te mild over ghb hoor want dat is ook pure hel en cold turkey stukken gevaarlijker.

En wat je in die film hebt gezien klopt natuurlijk wel een beetje maar het blijft natuurlijk een film. Je kunt beter real life detox video's dan kijken.

Maar als jij bijvoorbeeld ziek van de griep bent ga je niet constant heen en weer rollen in je bed omdat je je lichaam niet stil kan houden en een week niet kunnen slapen en extreme pijn door heel je lichaam heen

Pleuny

Bewuste gebruiker
Kijk weetje wat het is, een ghb ontwenning is gevaarlijker omdat je veel meer kans hebt op een dodelijke afloop bij ghb en ook bijvoorbeeld een beroerte of psychose.

Maar heroïne dat is de meest pijnlijke mensonterende ontwenning die er bestaat en dat maakt het een heftigere ontwenning dan ghb. Het word niet voor niks de koning van de drugs genoemd en ze zeggen ook niet voor niks dat heroïne geen verslaving is maar een ziekte.

Ik denk ook zeker niet te mild over ghb hoor want dat is ook pure hel en cold turkey stukken gevaarlijker.

En wat je in die film hebt gezien klopt natuurlijk wel een beetje maar het blijft natuurlijk een film. Je kunt beter real life detox video's dan kijken.

Maar als jij bijvoorbeeld ziek van de griep bent ga je niet constant heen en weer rollen in je bed omdat je je lichaam niet stil kan houden en een week niet kunnen slapen en extreme pijn door heel je lichaam heen
Gaar man , maar dood door ghb ontwenning komt niet tot nauwelijks voor eigenlijk . Dit zijn ook maar zeldzame gevallen .

Pleuny

Bewuste gebruiker

En aangezien ze je kunnen stabiliseren op xyrem in een ziekenhuis of de huisartsen post je baclofen kunnen geven lijkt het me vrij lomp om dood te gaan aan een g ontwenning . Altans ik kan geen enkel bewijs vinden of kennis van mensen die hieraan zijn overleden .

Pleuny

Bewuste gebruiker

We report the case of a 43-year-old patient with Pregabalin intake during opiate withdrawal. Multiple inpatient and outpatient detoxifications from maintenance replacement therapy with Buprenorphine in order to reach complete abstinence did not show success because of extended withdrawal symptoms and repeated drug intake. Finally he disrupted his heroine intake with a simultaneously self administration of 300 mg Pregabaline per day and was able to control the withdrawal symptoms. In this time we did control the Pregabalin level in serum and urine in our outpatient clinic. In the course the patient reported that he could treat further relapse with opiate or opioids with Pregabalin successful. This case shows first details for Pregabalin to relief withdrawal symptoms in opiate withdrawal.

Paranoize.

Badass junkie
We report the case of a 43-year-old patient with Pregabalin intake during opiate withdrawal. Multiple inpatient and outpatient detoxifications from maintenance replacement therapy with Buprenorphine in order to reach complete abstinence did not show success because of extended withdrawal symptoms and repeated drug intake. Finally he disrupted his heroine intake with a simultaneously self administration of 300 mg Pregabaline per day and was able to control the withdrawal symptoms. In this time we did control the Pregabalin level in serum and urine in our outpatient clinic. In the course the patient reported that he could treat further relapse with opiate or opioids with Pregabalin successful. This case shows first details for Pregabalin to relief withdrawal symptoms in opiate withdrawal.
Tja ze hebben zoveel klinische onderzoeken gedaan met tientalle verschillende substanties en ik weet niet zoveel over Pregabalin, sowieso werkt voor de één het ene beter als voor de ander en als het echt zo'n positief effect heeft op je ontwenning is dat alleen maar top natuurlijk en zouden ze dat meer moeten onderzoeken.

Ik ken zelf genoeg middelen die helpen bij het ontwennen.

Methadon vervangt de heroïne waardoor je stabiel word maar methadon werkt 24-36 uur lang terwijl heroïne maar 6 uur werkt en daardoor duurt de ontwenning van methadon een maand vergeleken de ontwenning van heroïne maar een week duurt daarom willen veel mensen geen methadon omdat de afkick nog zwaarder is. Plus dat mensen vaak er weer heroïne bij gaan gebruiken omdat ze de roes missen want die krijg je van methadon niet en dan heb je een dubbele verslaving, stijgt je tolerantie nog hoger en heb je nog veel meer nodig om niet ziek te worden.

Suboxone is een veel betere optie omdat buprenorfine in tegenstelling tot methadon de heroïne van je receptoren kickt waardoor je niet tegelijkertijd kan gebruiken en dus echt alleen puur de suboxone blijft nemen of daarmee stopt en weer heroïne gaat gebruiken, de afkick van buprenorfine duurt net zo lang als methadon dus dat is ook een ware hell.

In mijn opinie is de beste manier om af te kicken met tramadol en diazepam, tramadol verzacht de ontwenningsverschijnselen maar omdat het een hele lichte opoide is vangt het de ontwenning niet volledig op en dit kan meestal alleen bij een milde heroïne verslaving en niet een zware.

Clodinine is ook een goed middel om ontwenningsverschijnselen te onderdrukken maar werkt bij een hoop mensen ook niet.

Maar het ontwennen is het grootste probleem niet, dit kan je doen met al deze medicatie en nog veel meer OTC medicijnen zoals tegen diaree en buikkrampen.

Het grootste probleem is clean blijven nadat je bent afgekickt omdat je super depressief word, suicidaal en vaak de realiteit niet kan handelen hoe klote je je voelt en hoe kut je leven is geworden, dit geld natuurlijk voor een hoop verslavingen. Dus de grootste uitdaging die je te wachten staat is echt het clean blijven. Dit lukt maar zo weinig mensen.. Voorral bij opiaten is dit percentage zo laag.... Ik heb echt oprecht respect voor mensen die clean blijven en wat van hun leven weten te maken!! Once an addict always an addict!☹

Bovenaan