Examens & Weed

Weednator

Bewuste gebruiker
wat vinden jullie hiervan ? Onder de examens een jointje roken . Als ik net een joint op heb ben ik veel te lui om te gaan studeren , ik stel alles uit en na lange tijd komt er niets meer van :) . Blow ik voor een test / examen een jointje dan werkt het wel positeif , ben ik veel aandachtiger en concentreer ik mij veel harder !

Wat zijn jullie bevindingen bij Blowen en studeren ?

xtaz

Wijs gebruiker
Stoned op je examen zijn is al af te raden, ik had toen amper iets ingevuld. Ik lag gewoon met m'n hoofd op de tafel, schuinkijkend naar m'n examens, en dromen maar.. Blowen tijdens of voor het studeren lukte me ook niet, totaal geen concentratie meer op de leerstof.

lot

Badass junkie
ik had wiet uit Arnhem en daarop kon ik me heel goed concentreren dus het ligt denk ik aan de soort wiet die je blowed

Mr.jiho

Wijs gebruiker
als ik stoned ben kan ik ook niet studeren, de examens zijn bezig en heb in 3weken minder dan 10jointjes gerookt, zeer positief dus :grin:
@lot ik ben nog nooit weed tegengekomen waar je je kan door concentreren hoor
als ik niet veel gesmoord heb kan ik wel wat studeren maar het is beter nuchter

Jeller

Badass junkie
ik heb nog examens gestudeerd onder invloed.. voor frans 2 jaar geleden was ik er door :)
maar nuchter gaat het beter

BacingsPen

Badass junkie
In de 4e toen ik bijna bleef zitten, ben ik spacecake gaan eten voor ik naar school ging (dagelijks) en had met mezelf de afspraak gemaakt zoveel mogelijk te gaan studeren als ik stoned wou zijn, daar had ik genoeg discipline voor en het lukte aardig.. De leraren vonden het behoorlijk vreemd dat mijn cijfers ineens omhoog schoten, terwijl ik in de les nooit meer iets vroeg (te stoned om met de leraren te durven te praten :P)

Heb mijn Her-examen NL GIGA stoned gemaakt.. (was al geslaagd, maar wilde die doen, om eens te checken of ik het beter zou doen oiv.)

Gevolg dat ik deze veel beter maakte en allemaal 6en op mijn eindlijst had :grin: (mijn streven was om met allemaal magere 6jes te slagen, en dat is dus gelukt :grin:)

Met vakken als wiskunde was het echter helemaal verkeerd afgelopen, stelik zou ze stoned maken..

Osi`

Bewuste gebruiker
Nope, heb me voor de eerste keer, sinds ik wiet blow, voor mezelf besloten geen wiet meer te blowen bij examens, heb sinds vrijdag geen blow meer opgestoken en deze maandag begonnen en het lukt wel (alleen moeilijk slapen, eigenlijk eerder moeten stoppen) maar na het examen ga ik mezelf wel trakteren met een dikke toeter en vrijdag op een LSD tripje :stoned:

qinn

Bewuste gebruiker
Ik zou het gewoon niet probeeren, want als je je examens dan op een of andere manier verneukt is het tog wel super kut voor je :P

Dus tja, ik zou zegge...
niet smoke...

maja... aan jou de keus...

Purple haze

Bewuste gebruiker
Weednator zei:
wat vinden jullie hiervan ? Onder de examens een jointje roken . Als ik net een joint op heb ben ik veel te lui om te gaan studeren , ik stel alles uit en na lange tijd komt er niets meer van :) . Blow ik voor een test / examen een jointje dan werkt het wel positeif , ben ik veel aandachtiger en concentreer ik mij veel harder !

Wat zijn jullie bevindingen bij Blowen en studeren ?

Ik word van blowen super suf. Geen goede combinatie met leren :wave:

Weednator

Bewuste gebruiker
ik wordt er ook suf van , maar als ik voor m'n exaam stoned zit dan concentreer ik mij super hard op de vragen :)

qinn

Bewuste gebruiker
Weednator zei:
ik wordt er ook suf van , maar als ik voor m'n exaam stoned zit dan concentreer ik mij super hard op de vragen :)

Tja, het is maar wat je zelf doet he...

Ik zelf zou zoiets nooit wille verneuke... dus geen drug bij me examens... :)

Etaks

Experimenterende gebruiker
vori jaar me exame maatschappijleer knetter gemaakt..
ik ging zitten, en had het zelfde als jij; ik concentreerde me supergoed op de vragen, gaf per vraag een half a4-tje antwoord, en had het idee dat ik wel een 8 ofzo had gehaald....
was dus een 5.3.. je concentreerd je niet beter, je denkt al1 dat het heel goed gaat..
(ik was wel blij met de 5.3, het was mn laatste toets van die week, en ik had m dus helemaal neit geleerd, dan is 5.3 wel chill)

bas410

Etaks zei:
ik ging zitten, en had het zelfde als jij; ik concentreerde me supergoed op de vragen, gaf per vraag een half a4-tje antwoord, en had het idee dat ik wel een 8 ofzo had gehaald....
was dus een 5.3.. je concentreerd je niet beter, je denkt al1 dat het heel goed gaat..
(ik was wel blij met de 5.3, het was mn laatste toets van die week, en ik had m dus helemaal neit geleerd, dan is 5.3 wel chill)

ja dat denk ik ook (sterker nog, ik weet het wel zeker). je denkt alleen maar dat je geconcentreerd bent als je het mij vraagt. doe gewoon ff een testje: maak een pagina wiskunde opgaven nuchter, ga dan smoken en maak een andere pagina met vergelijkbare sommen en vergelijk als je nuchter bent de antwoorden weer.

Osi`

Bewuste gebruiker
bas410 zei:
Etaks zei:

ja dat denk ik ook (sterker nog, ik weet het wel zeker). je denkt alleen maar dat je geconcentreerd bent als je het mij vraagt. doe gewoon ff een testje: maak een pagina wiskunde opgaven nuchter, ga dan smoken en maak een andere pagina met vergelijkbare sommen en vergelijk als je nuchter bent de antwoorden weer.
Voor alles is da anders, moet je literatuur schrijven, dan kan stoned zijn u wel enorm helpen. Maar moet je echt van die rekenkundige dingen maken, dan zal da natuurlijk (duh duh duh) nie helpen ..

^_^

Bewuste gebruiker
Hallo ik ben weendator en nee ik ben geen verslaafde want ik vraag me af of ik kan blowen voor me examens. Ik kan mezelf echt niet inhouden om niet te blowen voor me examens, die heel belangrijk zijn, en ik weet dat blowen ze gaat verneuken maar ik praat mezelf aan dat blowen positief gaat werken op de uitkomst van me examens, wat het zeker niet gaat doen maarjaaaa, heeeel misschien echt zo kans van 0,00001% dat het dat zou doen.

Zo laatste dronken post ik irriteer alleen maar mensen.....

Onzin is my way

azgaza

Badass junkie
Ik blow voor pta's en proefwerken sowieso niet; 2 dagen ervoor hou ik er even mee op. Ik heb het wel eens gecombineerd en het ging niet slechter; maar het heeft officieel invloed op de concentratie en ik loop het risico liever niet.

Weednator

Bewuste gebruiker
Examens zijn nu al tijdje gedaan en ik heb voor het exaam niet geblowed maar tijdens het studeren wel en heb geen onvoldoendes op m'n rapport :smoke:

Osi`

Bewuste gebruiker
Weednator zei:
Examens zijn nu al tijdje gedaan en ik heb voor het exaam niet geblowed maar tijdens het studeren wel en heb geen onvoldoendes op m'n rapport :smoke:
Ja en volgende keer heb je wss pech hé, maja, ik hou u niet tegen tijdens de "zomer examens"
Mijn god, als ik dan blow tijdens de zomer ofzo ... :/ Kga gewoon elke dag neervalle van die hitte als ik moe studeren of keihard maffe.

eXeCuze

Bewuste gebruiker
zolang ik niet te stoned ben om te lezen ofzo maar gewoon klein beetje stoned kan ik me altijd goed concentreren

brommer-nozem

ik denk dat je beter een lijntje pep kan nemen als je je wilt concentreren
als ik stoned ben, ben ik zo mak als een lammetje en wil ik het liefst niks doen en absoluut niet leren!

PaRa[NL]

Bewuste gebruiker
Ik vergeet altijd alles als ik stoned ben.
En als ik stoned ben heb ik ook geen motivatie om wat te doen.
Voor mij is het geen goed idee.

Bovenaan