Everclear

slowcheetah

Experimenterende gebruiker
Hallo,

Na een beetje zoeken naar de sterkste drank die er bestaat kwam ik terrecht op everclear. Weet iemand misschien waar, of in welk land ik het kan kopen, ben best benieuwd hoe drank van 95 % smaakt.

Alvast bedankt

Imke

Badass junkie
Volgens wikipedia kun je het in de Verenigde Staten kopen.
Maar goed, waarom zou je dat per se willen drinken? Je kan dan evengoed een fles pure alcohol halen. :P

slowcheetah

Aha, tja amerika is een tikkie ver. ik had gehoopt op belgie of duitsland. k ben gewoon benieuwd, ik dacht strohrum ook altijd te hoog qua percentage te vinden maar met cola is het echt 1 van mn lievelings drankjes, misschien zou er een nieuwe bij kunnen komen :wink:

slowcheetah

Lijkt me ook in de buurd komen, maareh niemand weet of je het toevallig in Belgie of Duitsland kan kopen?

DreamWeaver

Badass junkie
Van die goedkope Absint (dus niet die met de hallucinerende spulletjes) bevat 85% alcohol. Dit is het puurste wat ik ooit gedronken heb, je kan ook maar een half dopje achteroverslaan omdat het gewoon te hard brand in je keel e.d. Ik spoelde het toen weg met Bacardi Light Dry (38.5% uit m'n hoofd) en dat smaakte als water :P

HTID

Bewuste gebruiker
Rij naar Luxemburg, daar hebben ze in de supermarkt flessen met 95% alcohol. Dan voel je je tandvlees wegbranden :)

slowcheetah

Aha, heb ik in ieder geval wat te doen deze zomervakantie. BTW het zal in ieder geval niet echt goed voor je slokdarm zijn, bij bijv strohrum heb je hetzelfde effect, k had de rest van de dag last van me keel. Voelde niet echt goed

Doodkapje

Wijs gebruiker
Ik vind strorum nu net lekker om zo eens goed te voelen waar nu net je slokdarmpje loopt en is effe flink uit te zuchten! it's alive :grin:

Delirium

Badass junkie
Zou je geen capsules met pure alcohol kunnen maken? Dan hoeft je keel geen pijn te lijden, en het is zo binnen :grin:

Bovenaan