Even een ervaring delen!

stevenkeuh

Bewuste gebruiker
Nu ik enkele jaren dagelijks blow begon ik stil aan te merken dat het effect van wiet begon te minderen , maar gistere ben ik nog eens zo chill geweest als of het l'n eerste keer was , daarom wil ik deze ervaring met jullie delen.

Ik was uitgenodigd op een bbq van een ouder vriend , er zouden ook veel oude vrienden van mij zijn.
Het feestje begon heel leuk , het was op een afgelegen plaats met een relax zwembad in de tuin en wat bier.. Omdat de gast die het feestje gaf liever niet hadden dat we bij zijn ouders blowden besloten we te wachten tot middernacht.
Eens het middernacht was nam iedereen zijn auto en reden we 500meter verder naar een (privee)bos. Eens in het bos aangekomen waren we op een open plek met een kappelletje er bij.
We besloten daar tentjes op te zetten en een kampvuur te maken.
Rustig hadden we plaats genomen rond het vuur , de pret kon beginnen...

Ik vulde mijn bong wat voor vele van de personen die er bij waren nog onbekend was.
Ik legde hun uit dat een bong anders was dan een joint , 'een joint kun je vergelijken met een vliegend tapijt , terwijl een bong in slaat als een kanon' zei ik hun op een wijze manier.
De bong ging rond en al gauw zag ik alle gezichtje veranderen en smilen...
iedereen keek wat rond en men besloot dat het verhaaltj eover de bong geen fabaltje was.
We gingen allen rustig liggen en er passeerden 4joints in het kringetje .
Tot m'n vriend op het geweldige idee kwam om 'Rutten van Skream' op te zetten.
Dit lied deed echter super veel met me te doen.
Samen bestudeerde we de muziek en kwamen tot het besluit dat het een opgewekt gevoel was maar het ging wel 'diep' , het drong diep in ons zelf door. De bas deed me in de aarde zakken en me versmelten , maar de kick haalde me elke keer meteen terug , erg vreemd!

Strarend naar de lucht , bomen wolken en sterren kreeg ik een sterke tinterling over mijn hele lichaam , ik was gelukkig en vond de natuur erg fascinerend.
Het kampvuur dat normaal doodgewoon was leek net een vuurtje uit een prentenboek.

na vele joint en heel wat beel weet ik nog dat ik wankelend naar mijn auto ben gestapt rond 4a5uur snacht om er rustig men roes in uit te slapen. Wanneer ik mijn hoofd neer legde was ik binnen de 2minuten in een diepe slaap!

Omdat deze ervaring me erg sterk deed denken aan de eerste keren dat ik blowde heb ik deze dus met jullie gedeeld.

Hier onder vind je nog het liedje dat ik zo vet vind/vond

[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/VEmM6vVFrao&hl=nl&fs=1&rel=0&color1=0x234900&color2=0x4e9e00"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/VEmM6vVFrao&hl=nl&fs=1&rel=0&color1=0x234900&color2=0x4e9e00" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]

LangeLokken

Experimenterende gebruiker
Hehehe gezellie gezellie. Luister je verder veel naar dubstep of alleen op dit soort momentjes? :stoned:

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Pikachu zei:
Haha relaxt :)

Eigenlijk moet je dit ff onder tripreports plaatsen ook al gaat het over wiet.
Dacht ik ook meteen al ja, past daar prima.

Vind ook leuk om te lezen zo'n ervaring. Heb je nou niet dat je het zonde vind om dagelijks te blowen en eigenlijk alleen nog maar heel soms van dit soort speciale avonden wil hebben dat je dan gebruikt?

stevenkeuh

Bewuste gebruiker
@LL : ik luister vaker dubstep :wink: masterlijk die muziek
@dripptone : eigenlijk houd zo'n ervaring me niet tegen om daelijks te blowen :) Z'on ervaring doet me net dat extratje geven , maar ik denk dat sfeer en muziek erg veel doen bij me :)

endor

Badass junkie
LangeLokken zei:
Hehehe gezellie gezellie. Luister je verder veel naar dubstep of alleen op dit soort momentjes? :stoned:
dubstep is wel chill.
dubcore daarintegen vind ik echt zalig ! :grin:

Bovenaan