euuhh...vervormde neus?

jeper

Newbie
Door al dat gesnuif is mijn neus niet helemaal symmetrisch meer.
Tenminste, lijkt me logisch dat het door al dat gesnuif komt.

Ook lijken me neusvleugels wel meer ingevallen te zijn dan vroeger.

Nu is mijn vraag wie er ook veranderingen zien na langdurig met coke in de weer te zijn geweest en of dit hersteld kan worden (arts ofzo).

groet

Mindless1985

Badass junkie
Ja, het Medisch Centrum Scheve Dingen, alleen wel een beetje duur. Ik denk dat er niet heel veel coke gebruikers even 4.500 euro over hebben om je neus recht te laten zetten.

Het zou kunnen dat het van coke komt, alleen heb ik nog nooit van vervormingen gehoord, maar het zou kunnen dat het door het neus schotje dat kapot gaat een beetje scheef is gaan staan.

Jonirsz

Experimenterende gebruiker
ach na een tijdje gaat je neus gewoon stukje bij beetje weg
:mrgreen: dan kan je niet eens meer een neus correctie,.. klinkt akelig,.. maar dan moet je ok wel een heleboel snuiven hoor :openmouth:

doopie

Bewuste gebruiker
Je neus gata echt niet scheef staan van een paar keer snuiven dat komt pas na jarenlange verslaving.

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
doopie zei:
Je neus gata echt niet scheef staan van een paar keer snuiven dat komt pas na jarenlange verslaving.

Haha zelfs dan niet hoor,is echt bullshit,of je moet je ene kant zo stevig aan drukken met een vinger als je een snuf neemt aan de andere kant dat je hem breekt of knakt..

Denk dat je het verbeeld of steeds op dezelfde kant slaapt snachts..
dan gaat je neus scheef staan.

Of je snuift 5 gram tegelijk die blijft zitten in je rechterkant,dan is de rechterkant wat boller... :grin: hehe

Bovenaan