• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

ether trip

cordelia

Experimenterende gebruiker
Na lange tijd hier op het form een hoop tripverslagen te hebben gelezen(waar ik mij erg aan vermaak)zal ik hier ook maar eens wat plaatsen.
Het is al een tijdje terug maar aangezien hier bijna geen een ether trip staat zal ik hem erbij zetten.

Op een zaterdag ging ik met mijn toenmalige vriend bij een vriend van ons film kijken.
De film werd door de jongens uitgekozen,de keuze was al snel gemaakt het werd fear and loathing las vegas :grin:
Die had ik nog nooit gezien maar na een korte uitleg wist ik zeker dat die goed zou bevallen.

Op een gegeven moment kwam het gesprek op ether terecht :confused: en werd een literfles er al gauw bijgepakt.
De vriend waar we film keken werkt in een labratorium dus vandaar dat hij het in huis had.
Ik wist begod niet wat ether was en dat ik de literfles gevuld zag met vloeistof dacht ik dat het om te drinken was. :beer:
Niet dus want de jongens begonnen er aan te snuiven.
Ik keek er heel verbaasd naar en zo stom als ik was om niet te vragen wat het was kreeg ik de fles in mijn handen geduwd.
Ik had hun het zien snuiven dus dat deed ik ook maar.
Mijn god wat een geur wist niet wat ik ervan m,oest verwachten dus had ik mijn neus er goed ver ingeduwd :flushed: wat een guer hey hoe kon dat nou wat met je doen??

Onderhand hadden we de film al aangezet en ik begon al gauw elke minuut van de film dubbel te liggen.
Dan maar nog een paar snuiven.Toch maar even navragen wat het met je hoort te doen.
Nou daar waren ze niet echt duidelijk over dus het dan maar voor mijzelf uitvogelen.
Echt raar ging ik ervan niet kijken,geen duizeligheid en geen hallicunaties.
Raar spul die ether weet niet wat het met je doet hoor.
Al gelange tijd moest ik toch wel naar de wc,maar de energie om op te staan was er niet echt want de film was veel ste leuk.
Mmm toen ik er zo over nadacht wist ik niet meer echt veel van de film.
Misschien dat je vergeet achtig ervan wordt.
De fles werd weer open gemaakt en kwam al gauw bij mij aan.
Toch werd het echt tijd om naar de wc te gaan,nu wist ik wat ether met je deed.
Ik stond op en het leek of ik helemaal straalbezopen was en benen van elastiek had.
Zullen ze wat doorhebben zullen ze wat zien??Nou,maar snel naar de wc en weer terug de film verder kijken.

Daarna de fles maar niet meer aangeraakt want de geur werd toch wel verschrikkelijk het bleef me gewoon hangen in mijn keel iegh!!!! :flushed: :angry:
Dit was de meest ranzigste en raarste drugs die ik ooit geprobeerd heb,na 3 dagen zat de geur nog in me mond en tandpoetsen niets hielp.
Conclusie een hele rare drugs waarvan ik nou niet echt weet wat het hoort te doen maar wat ik wel weet dat ik het nooit meer doe!!!

Hoop dat het verhaal een beetje beeld geeft om het niet te doen,er staat niet zoveel in qua wat het doet maar wat ik wel weet is dat het je vanuit gewoon weg kan vreten dus mensen wees niet nieuwsgierig want er is niks leuks aan!!

Groetjes!!!!

cordelia

neej inderdaad maar wat hoort het dan nou te doen met je???want echt veel informatie is er niet over bekend en ook maar heel weinig mensen die de echte ether hebben gesnoven.
Iemand die hier iets meer van weet??

cordelia

alsjullieblieft!!:grin: er staat niet zoveel in maar uit ervaring wil ik mensen waarschuwen aangezien ik in een smartshop werk en toch vaak met klanten over drugs verhalen uitwissel :) weet ik dat mensen toch nieuwsgierig eraan blijven nou 1 liter kost E800,-(uit het labratorium) dus dat kost veel geld en het is supersmerig dus bespaar jezelf en je lichaam de moeite :wave:
fijn weekend wappie ze allemaal!!!!!en ik ga bijna sluiten en dan kan mijn weekend beginnen :stoned: :openmouth: :beer: :sunglasses: :hearteyes:

sjaartrol

Bewuste gebruiker
ik wil wel ff zegge da je ether verkeerd hebt gebruikt, je moet niet gewoon ruike aan die fles, je moet een doek nemen en er ether opdoen, dan die doek tegen je neus en hele tijd blijve en blijve sniffe totdat, je zal wel zien tot wat :) maar echt lang genoeg blijve snuiven en snuive, een 30tal seconden... het is wat zoals lachgas vindt ik, een 15tal seconde hoorde ik ns alles in echos, een beetje trippy ook :)
en daarna een hele tijd een 'bluheik'gevoel. en idd stinke naar ether, maar geen 3-4 dage , een dagje maar, volgende dag is die geur volledig weg :) leugenaar :tongueout:

kheb da al enkele keren gedaan, eerst met ether van apotheker, daar voelde ik niet zo veel van. nadien met diethylether van op school :tongueout: en toen kreeg ik die hierboven beschreven effecten.

tis is leuk om te doen, maar het echte maximumeffect duurt maar enkel seconden, nadien ben je nog wat dronken precies en soms zelfs hoofdpijn. en je stinkt er nog hele tijd van ook :tongueout:

Dags

Bewuste gebruiker
cordelia zei:
alsjullieblieft!!:grin: er staat niet zoveel in maar uit ervaring wil ik mensen waarschuwen aangezien ik in een smartshop werk en toch vaak met klanten over drugs verhalen uitwissel :) weet ik dat mensen toch nieuwsgierig eraan blijven nou 1 liter kost E800,-(uit het labratorium) dus dat kost veel geld en het is supersmerig dus bespaar jezelf en je lichaam de moeite :wave:
fijn weekend wappie ze allemaal!!!!!en ik ga bijna sluiten en dan kan mijn weekend beginnen :stoned: :openmouth: :beer: :sunglasses: :hearteyes:

Of je koopt het bij de kruidvat voor 6,00 euro (80 ml ofzo)

cordelia

nou fraai is dat dan mij een beetje laten ruiken aan die smerige fles terwijl het dus niet zo hoort :(
nooit meer iets doen dus zonder te weten wat het is
wat die geur betreft....het was winter en verkouden en dan iedere x als ik hoestte had ik die vieze smaak weer jagh!!!! :kots:
en geen leugenaar he..... :wink:

qinn

Bewuste gebruiker
Ik wou zelf ook ether gaan proberen maar zo te hoore lijkt het me niet egt leuk...
naja het lijkt me ook eerder smerig?
is het een scherpe geur of is het een zachte geur?
want ik heb zelf best wel moeite met scherpe geuren... :(

cordelia

@ ginn nou het is absoluut geen zachte geur hoor heel erg doordringend

@psychonaut 86 haha geweldig filmpje!!!!leuk om anderen zo te zien hihi :openmouth:
Die ieren kennen er trouwens ook wat van he nooit geweten dat die mensen daar zoveel ether snuiven.
misschien omdat wij gewoon in het meest relaxte en makkelijk te verkrijgen drugsland wonen :smoke: :hearteyes:

psychonaut'86

Bewuste gebruiker
Inderdaad cordelia :) ik vond hem ook wel grappig ja.
Daarom dus ook maar geplaatst. Ik vind dat als je wat doet/ uitprobeerd je dr wel nog een beetje van af moet weten (iig zo begruik ik dingen altijd) dus voor de mensen de dit nog lezen, die weten dan iig wat ze te wachten staat. :wave:

disaster

Bewuste gebruiker
Ik heb het ook weleens gehad, het lijkt net of je straalbezopen bent..
Echt een rare geur zit eraan :P

qinn

Bewuste gebruiker
cordelia zei:
@ ginn nou het is absoluut geen zachte geur hoor heel erg doordringend

@psychonaut 86 haha geweldig filmpje!!!!leuk om anderen zo te zien hihi :openmouth:
Die ieren kennen er trouwens ook wat van he nooit geweten dat die mensen daar zoveel ether snuiven.
misschien omdat wij gewoon in het meest relaxte en makkelijk te verkrijgen drugsland wonen :smoke: :hearteyes:

oke dan sla ik ether wel over :)

cordelia

haha inderdaad jah net ook gelijk die aflevering gezien met de paddo's haha op google bij video staan alle afleveringen voor de eerste x dat ik het zie nu haha geweldig nuchter anderen drugs te zien gebruiken
:wave:

cordelia

wuhahaha net die aflevering bekeken dat hij aan de coke gaat nou als ik er ook zo bij sta en van me eigen ben ik al zoooo druk :grin: :rock:
maar in die aflevering laten ze die meiden en een gozer een hap sperma eten hahaha dat heb je toch wel door lijkt me ????aflevering 2 is dat :confused:

disaster

Bewuste gebruiker
cordelia zei:
wuhahaha net die aflevering bekeken dat hij aan de coke gaat nou als ik er ook zo bij sta en van me eigen ben ik al zoooo druk :grin: :rock:
maar in die aflevering laten ze die meiden en een gozer een hap sperma eten hahaha dat heb je toch wel door lijkt me ????aflevering 2 is dat :confused:

Volgens mij testen ze in de 2e aflevering Alcohol.. :)

sjaartrol

Bewuste gebruiker
Dags zei:
Of je koopt het bij de kruidvat voor 6,00 euro (80 ml ofzo)

de ether van de apotheek of kruidvat heeft veel minder effect (die is nie puur), tbeste is imo nog diethylether (naar eigen ervaring)... maar die vindt ge enkel in labos.

Bovenaan