Eten proeverij op LSD?

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Goed spul! Die augurken moet ik dan ook eens proberen tijdens LSD...

Volgende keer ook mango en aardbeien halen!

Velen zeggen wel vooral fruit halen en zo, maar ik haal vaak ook een stokbrood en kruidenboter als ik op LSD ga trippen. Krijg er enorme honger van.

HierEnDaarEenFuifje

Wijs gebruiker
Ik merk als ik LSD(of 2-CB) op heb dat ik trek krijg in hartige dingen zoals stokbrood, normaal brood, pizza etc.

Truffels daarin tegen krijg ik echt lekkere trek van. Dus snoep/chocolade etc haha. Man ik heb wat dingen weg zitten bunkeren met truffels op... alles smaakt zo heerlijk :nerd:.

Een pizza bestellen met truffels op, die dan zo lekker is dat ik er gewoon tranen van in mijn ogen kreeg. Mooie momenten haha..
Slagroom vind ik ook wel een mooie trouwens, die ga ik ook eens proberen!

Op truffels wil ik toch wel 1 aanrader aan jullie meegeven:

AADDJSf-AwBW2QjXzK-nhg.670x670.jpg

Man wat zijn deze dan lekker.
Ook is een goede chocolade reep echt een aanrader. Bijvoorbeeld 1 met praline.

Meestal ben ik niet misselijk van de truffels maar van het vreten :tilttearlaugh:

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Goed spul! Die augurken moet ik dan ook eens proberen tijdens LSD...

Volgende keer ook mango en aardbeien halen!

Velen zeggen wel vooral fruit halen en zo, maar ik haal vaak ook een stokbrood en kruidenboter als ik op LSD ga trippen. Krijg er enorme honger van.
Vond aarbeiden een tikje te duur en mango teveel gedoe. Misschien in de vele trips die nog gaan volgen! Kruidenboter klinkt ook legendarisch 🤩

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ja aardbeien zijn vaak duur... Zeker omdat ze uit de winkel vaak niet eens lekker zijn. Mijn pa heeft een volkstuin en ik krijg in de zomer aardbeien van hem. Die zijn pas goddelijk! En gratis!!

Mango is niet veel werk als je even weet hoe je ze makkelijk snijdt. En eventueel kun je die ook gesneden kopen maar dat is vaak ook duur. Het is de moeite waard van het snijden want het is zo lekker! Zeker op LSD. Maar wat jij hebt is ook heerlijk. :yum:

WeAreThe99%

Bewuste gebruiker
kaas met mosterd is ook een aanrader!
Kroketten ook alleen niet zo gezond helaas xD

Laatst bewerkt:

Hardcore_frk

Badass junkie
Krijg je echt een vreetkick (zoals met cannabis) van LSD, of is de smaaksensatie gewoon heel anders/beter?

Ik heb nooit LSD gedaan, maar omdat het ook best wel oppeppend schijnt te werken, lijkt het me sterk dat je je helemaal vol wilt vreten (zoals met cannabis wel het geval kan zijn)?

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Krijg je echt een vreetkick (zoals met cannabis) van LSD, of is de smaaksensatie gewoon heel anders/beter?

Ik heb nooit LSD gedaan, maar omdat het ook best wel oppeppend schijnt te werken, lijkt het me sterk dat je je helemaal vol wilt vreten (zoals met cannabis wel het geval kan zijn)?
Nee, geen echte vreetkick.

Sommigen kunnen er niet goed op eten, anderen weer wel. Ik krijg dan vaak reuze zin in eten. Maar niet in junkfood, maar vooral gezond eten. Voornamelijk fruit maar ook wel brood, want fruit vult niet genoeg.

HierEnDaarEenFuifje

Wijs gebruiker
Nee, geen echte vreetkick.

Sommigen kunnen er niet goed op eten, anderen weer wel. Ik krijg dan vaak reuze zin in eten. Maar niet in junkfood, maar vooral gezond eten. Voornamelijk fruit maar ook wel brood, want fruit vult niet genoeg.

Precies zelfde hier. LSD krijg ik altijd trek van in gezonde dingen of brood haha.

Truffels zorgen altijd voor trek in slechte dingen.

Bovenaan