Ik heb het eigenlijk ook wel erg gehad met Lexapro, weet niet precies wat het doet, maar begin erg te twijfelen of het niet meer schaad als baat.
Wil heel graag ervaren hoe het nu met me zal gaan zonder medicatie.Maar de behandelaars willen dat ik doorslik minimaal en half jaar.Helaas heb ik nu de keuze niet echt te stoppen, ik heb ingestemd met die afspraak.
Door omstandigheden heb ik niet veel keuze om te zeggen ik ga nu stoppen ermee.
Dat licht aan de construcktie van bepaalde behandeling en de instantie.
Ook Aankomnde tijd veel veranderingen, nieuwe spannende dingen enzo.
Ik heb ooit voorgesteld gekregen Ritalin te gaan proberen omdat ik ADD heb, de depresive klachten gaan vaak samen met ADD.Of ik nu aan de Ritlain moet gaan, kan het proberen, mischien ga ik het wel misbruiken net als met de Benzo's destijds.
Daar kan al veel beter van afblijven, maar als ik ze heb gaan ze op ook.
Zwaar kut want slapen en onrust angst zijn wel aanwezig maar krijg niks meer van de dock door de verslaving.
Maar liefst ben helemaal medicatie vrij en probeer ik keer Ritaline recreatief is een keer.
ik wil me behandeling niet op het spel zetten voolopig moet ik minimaal een half jaatje door met de Lexapro
Strekte ook aan de mensen die het nu nog gebruiken, ik raad aan kritish te zijn en blijven naar jezelf toe en met name naar de psygiaters/behandelaars.
Der is veel mis in de Pharma industrie.Mijn psyg is zo iemand die de buisluiter klakeloos gelooft bijv, en dankt dat het zwaar overdereven is met bijwerkingen enzo omdat dat zou horen.
Feit is dat er heel vaak medciatie niet aanslaat, mensen die afhaken om bepaalde bijwerkingen rekenen ze niet mee, en ze selectief test personen kiezen.
Plus dat ze onderzoekers sponzeren "test dit middel en dan krijgt je afdeling mooie smak geld"
Obejective wetenschap is schaars helaas.
Artsen krijgen ook snoepreisjes en allerei zaken aangeboden bepaalde middelen voor te schrijven dus wees waakzaam

Als het effe kan altijd op tijd de keuze maken te stoppen met medicatie vaak slikken mensen nodeloos jaren lang antidepresiva of andere medciatie.Terwijl goede behandeling 10 keer beter wertk vaak, maar helaas is dat duur, dus dan maar een pil der in.
Ik praat geen poep want ik ken het circuit helaas al een aantal jaren.In kijken in de ziel poragramma van de RVU is een aflering ook vooruitstaande artsen en psyogologen de meeste zijn het er over eens dat de pharmaindustrie hun werk gegeijzeld heeft

Ik snap best dat in sommige gevallen het gewoon moet maar laat je niet zomaar jatren wat in je mik douwen das de beste raad die ik kan geven.