Ervaringen met speed?

F@mke

Newbie
Dan ben ik toch maar lekker gek en dan is het toch allemaal mijn eigen domme rotschuld. Ik vertel alleen mijn ervaring met speed omdat Freak daarnaar vroeg en ik hoef verder geen commentaar van jou. Je kent me niet eens dus waar bemoei je je mee.

Neman

Admin
Forumleiding
Beheerder
DF Founder
F@mke zei:
Dan ben ik toch maar lekker gek en dan is het toch allemaal mijn eigen domme rotschuld. Ik vertel alleen mijn ervaring met speed omdat Freak daarnaar vroeg en ik hoef verder geen commentaar van jou. Je kent me niet eens dus waar bemoei je je mee.
Iets minder kan ook wel, iedereen heeft het recht hier z'n mening over zaken te geven, maar we gaan mensen niet op deze manier aanspreken. Daarbij is de reactie van Exort in mijn ogen helemaal niet zo vervelend bedoeld. Als je niet wilt dat mensen op je verhaal reageren, dan moet je gewoon niet posten. Dat laatste zou jammer zijn, want je ervaringen kunnen best nuttig zijn voor anderen.

Exort

Experimenterende gebruiker
F@mke zei:

Hey ik zeg niet dat JIJ gek bent, ik zei tis maar net hoe gek je bent, en als jij zegt dat je gek bent, mij best. En sjahh het is idd je ROTschuld, dat wist je zelf ook wel. Uhm dit is een forum, dus als je geen commentaar van andere mensen wil, wat doe je hier dan?. En nee klopt ik ken je niet eens, uhm om eerlijk te zijn ken ik niemand anders hier op t forum en niemand anders mij en geef ik commentaar op mensen en andere mensen op mij, zoiets heet een forum. Ik zeg alleen tegen je, dat je tanden afbrokkelen en para en dergelijken niet speed moet verwijten want je hebt het aan jezelf te danken. En dat je dus wel plezier met speed kunt beleven als je er goed mee om gaat. :)

Mac...

Badass junkie
Mijn ervaringen met speed zijn vrij simpel:
Vooral heel erg wakker en (de eerste nacht) veel energie.
Wanner je een paar dagen achter elkaar gebruikt, wordt je (als je niet bezig bent) zo duf als een kanarie, maar je kunt met het grootste gemak wakker blijven. Belangrijk is het dat je wel blijft eten. (ook ik schiet hier nog in te kort) Maar voedsel is echt een wondermiddel, je voelt je meteen stukken minder rot.

Als je speed wilt gebruiken, doe 't dan met mate. Wanneer je er een gewoonte van maakt is 't moeilijk om zonder te doen...

Jeller

Badass junkie
Speed lijkt mij maar niks, uw nuis gaat er te vlug kapot van en het effect lijkt mij oo kniet zo speciaal, i kheb ook gehoord dat je gewoon XTC kan platstampen en opsnuiven voor een direct effect :)

Bal0n

Badass junkie
Jeller zei:
Speed lijkt mij maar niks, uw nuis gaat er te vlug kapot van en het effect lijkt mij oo kniet zo speciaal, i kheb ook gehoord dat je gewoon XTC kan platstampen en opsnuiven voor een direct effect :)

Ja, direct effect. Maar MDMA is iets heel anders dan amfetamine..

Drazzic

Bewuste gebruiker
Afvallen met speed, het werkt goed. Maar besef je wel dat het geen goede oplossing is? Je verneukt zo heel je leven! en mooier zal je er ook niet op worden! Misschien eens denken op een alternatief om af te vallen? Ephedra, een natuurlijk speed. Ook niet super goed maar kan je schijnbaar ook goed mee afvallen omdat je ook geen eetlust hebt.
Als kijk eens de film 'Requiem for a Dream' zit ook iemand af te vallen op de speed, die film is zowat de realiteit. Het gebeurd zo, omdat de dwang naar afvallen groot is, en omdat het zo verslavend is. Ik zal als ik jou was de film eens kijken en vooral eens er wat van leren. Want kijk hoe zij er op het einde bij loopt, is dat waar je heen wilt?

kosmos

Newbie
Bal0n zei:
Jeller zei:

nee duurt toch nog wel 10 minuutjes hoor, is mijn ervaring

bij speed overigens ook 5-10 minuten

Bal0n

Badass junkie
kosmos zei:
Bal0n zei:
Jeller zei:

nee duurt toch nog wel 10 minuutjes hoor, is mijn ervaring

bij speed overigens ook 5-10 minuten

Mja klopt, maar doelde eropdat het direct in de bloedbaan wordt opgenomen. Beetje verkeerde woordkeuze van me.

leuk spel pep.
Maar voor veel mensen niet weggelegd.
Ik ben nog nooit agressief van pep geweest.... zal wel een kwestie van doseren zijn?

Gaar de dagen ernaa?
Soms, maar meestal heb ik dan niet goed gegeten of ik heb de hele avond staan hakke op terror ofzo. :wink:

Van pille word ik veel gaarder.... komt denk ik ook omdat ik pille in verhouding ook stukken hoger doseer.

C

Chandis

Gast
Het is wel een relexe drugs, als je er niet teveel van neemt. Je kan er behoorlijk strak van staan. Ik vind het gevoel te vergelijken met ephedra alleen dan een beetje meer euforie, meer last van je kaken en echt totaal geen honger. Ik kan niks eten dan.

Het is niet heel bijzonder. xtc gaat veel dieper en is veel intenser om te doen. Xtc gaat voor mij wel boven speed. Met speed moet je goed kunnen omgaan. Het is heel makkelijk om je ontbijtje met een vruchtensapje en een beetje speed te doen. Je voelt je opgewekt, kan lang studeren ermee en hebt zin om dingen te doen. Heel verslavend. Het maakt je kapot net als coke. Dus doe er voorzichtig mee. Af en toe kan het wel natuurlijk. Maar je moet het gewoon met mate gebruiken. Zodra je merkt dat je steeds een hogere dosis nodigt hebt om hetzelfde effect te gebruiken zou ik aanraden om er een tijdje mee te stoppen.

BacingsPen

Badass junkie
Kortom een drugs met een zeer groot risico factor! Afblijven dus als je het nog niet gebruikt hebt! Pillen zijn ook slecht, maar het lijkt mij dat het eenvoudiger is om dat zo af en toe ge gebruiken(beter nog, hou het bij wiet en paddo's en zeer matig gebruik van alcohol)

Van wiet is er nog nooit iemand doodgegaan, van paddo's volgens mij ook niet? Ja misschien omdat iemand in zijn eentje heeft zitten gebruiken en is geflipt en voor een auto is gesprongen ofzo... En alcohol, tja, daar vallen veel doden door, ook zeker mee oppassen dus!

Eigenlijk is er geen enkele drugs die je geheel risicoloos kan gebruiken, en zeker drugs als speed zijn gevaarlijk want iedereen heeft wel momenten in zijn of haar leven dat hij of zij zich niet zo goed voelt of iets dergelijks en dan grijpt bijna iedereen naar de drugs die hij of zij gebruikt(in het begin grijp je naar wiet en alcohol, en als je dan aan de harddrugs bent naar de speed en cocaine, en als je dan pech hebt ga je aan de heroine)

Overigens geloof ik best dat er speedgebruikers zijn die het met regelmaat gebruiken, de een kan gewoon beter met zijn of haar gebruik om gaan en voor de een is speed relaxt als je je niet zo goed voelt en de ander moet er op dat moment juist niet aan denken!

Duizeltjuh

BerichtGeplaatst: 01 Okt 2003 11:40 Onderwerp: Reageer met quote Bewerk/Verwijder dit bericht
Op thunderdome wil ik proberen hoe het is om te snuiven nog nooit geprobeerd Confused maar lijkt me wel lache. Maar hoe kan ik aan speed komen heeft iemand nog een adresje Very Happy thnx alvast grz duizeltjuh

Deze heb ik 1 oktober 2003 gepost nu 25 februari 2005 en k heb er kankerspijt van speed is zelfmoord

Mac...

Badass junkie
Dat licht aan jezelf, als je gewoon met mate pakt valt het allemaal wel mee. Bovendien geen enkele drug is goed voor je.

matthijs

Badass junkie
even een reactie op Sp_Gonzalez... Ephedra schijnt een goede vervanger te zijn voor speed. Het enige probleem is dat, dat sinds een paar jaar onder de opiumwet. Het mnag dus niet meer in smartshops worden verkocht. Maar waasrchijnlijk is er wel wat te regelen met mannetjes :grin:

Bovenaan