Kortom een drugs met een zeer groot risico factor! Afblijven dus als je het nog niet gebruikt hebt! Pillen zijn ook slecht, maar het lijkt mij dat het eenvoudiger is om dat zo af en toe ge gebruiken(beter nog, hou het bij wiet en paddo's en zeer matig gebruik van alcohol)
Van wiet is er nog nooit iemand doodgegaan, van paddo's volgens mij ook niet? Ja misschien omdat iemand in zijn eentje heeft zitten gebruiken en is geflipt en voor een auto is gesprongen ofzo... En alcohol, tja, daar vallen veel doden door, ook zeker mee oppassen dus!
Eigenlijk is er geen enkele drugs die je geheel risicoloos kan gebruiken, en zeker drugs als speed zijn gevaarlijk want iedereen heeft wel momenten in zijn of haar leven dat hij of zij zich niet zo goed voelt of iets dergelijks en dan grijpt bijna iedereen naar de drugs die hij of zij gebruikt(in het begin grijp je naar wiet en alcohol, en als je dan aan de harddrugs bent naar de speed en cocaine, en als je dan pech hebt ga je aan de heroine)
Overigens geloof ik best dat er speedgebruikers zijn die het met regelmaat gebruiken, de een kan gewoon beter met zijn of haar gebruik om gaan en voor de een is speed relaxt als je je niet zo goed voelt en de ander moet er op dat moment juist niet aan denken!