ervaringen met soorten wiet

Freaky high

Bewuste gebruiker
yoooo mensu!!
ik zou graag paar ervaringen horen van mensen die wiet blowen..
het is wel altijd eens leuk om crazy verhaaltjes te horen..
ik zelf heb alleen ng maar gewone wiet geblowd maar vertel gerust ook ervaringen met haze's..

Waterpijp

Bewuste gebruiker
De coffeeshop bij ons hadden ze een keer hakuna skunk, nou dat was me wat! ik kwam elke keer weer heerlijk in een "eigen" wereldje, super spul, jammer dat het zo snel op was en hebben het nooit meer gehad :( dat soort wiet mis ik echt!

RandomDude123

Bewuste gebruiker
Waterpijp zei:
De coffeeshop bij ons hadden ze een keer hakuna skunk, ...

Ter verduidelijking, onze shop heet hakuna. En dat was idd wiet die hard insloeg, maar ik vond het niet zo lekker als mijn normale wiet.

Waterpijp

Bewuste gebruiker
Nee, neem dan die amsterdamse wiet.. lekker depri de volgende dag.. dat is nou de ECHTE chemische shit volgens mij... volgens mij, zit er in elke coffeeshop verschil van elke soort wiet.

Me~plantu~isme~moat

Bewuste gebruiker
yoo freakyhigh,
de beste ervaringen ooit waren met jou samen:wink:
de good times die wij samn al gehad en, zin onvergetlijk.

de joints diewe delen,..
de lachbuien dawe zo lachn dat we blijven lachen met elkaars gelach,
de vreetbuien in het frietkot, dat de uitbater denkt dat we thuis geen eten krijgen.
de dingn dawe zeggn daw zo grappig vindn dat we dan tegen iedreen gan verteln en heel vreemd vinden zei dat niet grappig.
mensen die iets vragen, die we horen praten of gwn staan te gapen, uitlachen. en gwn tklein kind uithangen.

voemij ziej tgene dat een dikke joint beter doet smaken,
dat van knetter zijn een feestju maakt.

krtom je zieme beste matje
XxXrastaboy4lifeXxX
ju rastagirl :stoned:

Mac...

Badass junkie
Heb ook zo mijn blow-homie. Lekker chillen de hele dag en flink gaar worden. Af en toe in combi met snelle, dan trek je het ook nog wat langer. Maar met sommige vrienden is het idd altijd gewoon gezellig om lekker te blowen en in de ruimte te lullen.

matthijs

Badass junkie
Je krijgt altijd van die ongelofelijke kutdiscussies m echt geen reet. En dan begrijpje elkaar weer totaal niet :P Hou er altijd wel van :grin: :stoned:

Bovenaan