Ervaringen Mephedrone

3970

Wijs gebruiker
Ik lees eigenlijk erg weinig over Mephedrone, op dit forum, en op andere fora. Ik heb natuurlijk wel gelezen over de (vermeende) slecht afgelopen gevallen van Mephedrone gebruik, maar toch zijn er ook wel wat positieve reacties te vinden.

Het goedje is gewoon op het net te bestellen, is niet echt duur, en zou toch wel wat euforie kunnen veroorzaken. Ik heb wat ervan onderweg, en ga het ook zeker proberen, maar was toch benieuwd of er hier nog mensen ervaring mee hebben, zowel positief als negatief?

En als je een ervaring deelt, vermeld dan a.u.b. ook even je dosis en hoe je hebt hebt genomen.

Alvast bedankt, Hemi

_Kat_

Bewuste gebruiker
Als ik het goed begrepen heb zit er mephedrone in die Neo-Dove capsules. Als dit zo is, dan moet ik zeggen dat het me erg goed is bevallen. Een beetje een vage rush (ik heb het gesnoven), het stimuleerd heel erg sterk en je word er empathischer door. Veel empathischer. Maar goed toen probeerde ik speed en toen kon mephedrone daar natuurlijk niet aan tippen. :grin:

3970

Wijs gebruiker
Ik dacht gelezen te hebben dat het goedje het beste werkt als het geslikt wordt? Snuiven is blijkbaar niet zo effectief, of je moet een heel grote dosis snuiven. Correct me if I'm wrong..

ErnstJünger

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Heb er een positieve herinnering aan. Als empathogeen een mooie aanvuller op MDMA, dat je beter niet te frequent neemt kwestie van je serotonine-levels terug te laten aanvullen. Ik gebruik het gelijk 4-FMP voor die empathogene avondjes dat het onverantwoord zou zijn om MDMA te nemen.

Zoals al gezegd: veel minder speedy, wel empathogener dan soortgelijken.

L

Lid 6909

Gast
Zeker, ik heb het een keer gehad, was ook met een avondje vrienden, super ervaring! :hearteyes:
Nu niet meer te krijgen voor mij helaas

TrippyShit

Badass junkie
Ik hoorde wel dat het een hele harde tollerantie met mdma had. Iemand van dit forum had het geprobeerd en voelde een half jaar niks van mdma?? Vraag het maar even voor de zekerheid :P

ErnstJünger

Bewuste gebruiker
Tripreporter
TrippyShit zei:
Ik hoorde wel dat het een hele harde tollerantie met mdma had. Iemand van dit forum had het geprobeerd en voelde een half jaar niks van mdma?? Vraag het maar even voor de zekerheid :P

Hmm... Daar heb ik alleszins niets van gemerkt. Niet in de ene, niet in de andere richting.
Hoogstwaarschijnlijk is er wel een andere, goede reden voor dat die man een tolerantie opgebouwd had (ik denk dan aan polygebruik of zo).
Bovendien heb ik zoiets nog nergens gelezen.

Katatonia

Experimenterende gebruiker
Tussen mijn ervaring met Neo Dove (= Mephedrone?) en MDMA zat ruim een maand. Beiden zeer goed bevallen.

paddobenne

Experimenterende gebruiker
Ik vind het een van de betere dingen dat ik al onderzocht heb :)

Maar de craving(zin in meer en meer) is erg en stoppen als je er hebt is echt moeilijk, zeker als je het gaat snuiven.
Bij een bommetje pak ik rond +- 150mg en ongeveer 1uur erna nog beetje bij, rond de 50- 60mg.(voor mij de ideale dosis vind ik, weeg 75kg). als je meer pakt vind ik het niet meer leuk, hart bonsde bijna uit men lichaam dan en veel kaakspanning, handen die trilden heel erg(1x gedaan, nooit meer)

En is echt een super drugje om een paar uur lang en hard op te seksen, zeker in combi met ghb.

En heb mijn vriend eens 3gram zien opsnuiven op een avond; NIET DOEN HE!!!!! zag er nie goed uit, (nix gezien van blauwe handen of knieen wel)

en dit was het, je blijft echt doorlullen op dit stofje :wink:

Aldous

Belezen gebruiker
Heb het pas weer eens genomen dit maal als xtc pill maar is wist dat het 4mmc was, eerst had ik het alleen als poeder genomen, werking was uiteraard hetzelfde; energy, euforische en ontzettende praatkick. Die craving heb ik ook totaal geen last van gehad. Toch lees je op internet veel slechte verhalen (enorme dosissen wel vaak) dus reden om er voorzichtig meer om te gaan!

Plimu

Bewuste gebruiker
heb eens groene ''swirl'' gabbertonnetjes (2 en een half stuks) gegeten, getest op 150 mg mephedrone, tering zeg wat gaat dat hard!
het voeld als de meest zuivere mdma die er is alleen is het nog lekkerder, ik vond het zelf niet hard gaan maar had wel stuk meer energie.

afraidtech

Bewuste gebruiker
alleen blijft de dip ontzettend klote... wat gaan we hieraan doen :P flinke bak koffie in water dacht ik zo :grin:

Hillbilly bastard

Bewuste gebruiker
Ik was aanvankelijk heel enthousiast over meph. Perfecte mix tussen euforie, empathie en energie, zo goed als geen comedown en de volgende dag viel goed mee. Dan ben ik het veeeeeel te veeeeel beginnen gebruiken zoals een idioot (tot 5x per week) en begonnen uiteraard de positieve effecten zwaar af te nemen en de negatieve de bovenhand te krijgen. Op deze moment gebruik ik het dan ook al een aantal maanden niet meer. De vele horror verhalen op het net zijn volgens mij zwaar overdreven en gelden evengoed voor andere psychostimulantia, misschien is de vasoconstrictie (waardoor de horrortoestanden waarschijnlijk ontstaan) die meph veroorzaakt net iets feller als bij andere stimulanten, maar het is onwaarschijnlijk dat meph veel ergere en totaal andere schade veroorzaakt als andere stimulanten daar die ongeveer allemaal overeenkomen. Ja, het is waarschijnlijk cardiotoxisch en Ja het is waarschijnlijk neurotoxisch, net zoals vele andere drugs. Als je het verantwoord gebruikt (niet zoals mij dus) is meph volgens mij niet gevaarlijker of minder gevaarlijk als andere stimulanten.

Roseta Stoned

Belezen gebruiker
Dit spul is echt niet normaal! Vandaag voor het eerst 2 gram binnen gekregen. Om 7 uur na m'n werk wat geprobeerd en sindsdien zit ik echt in een achterlijke binge van Mephedrone en GHB. Zit nu al uren te kreunen en te knikkebollen, het klinkt belachelijk maar het is echt zo heerlijk. Mijn eerste gram is er al bijna doorheen en ik zit gewoon de hele tijd puntjes te nemen. Niet omdat het uitwerkt zoals bij coke...ik weet eigenlijk niet waarom. Ik heb echt nog nooit zo'n high gehad, zelfs niet van basecoke, dextro-amfetamine etc. Ik voel echt zware druk op m'n borst maar toch blijf ik bijnemen. Het maakt cocaine volledig overbodig (als het dit niet al was natuurlijk :tongueout:). Amfetamines niet though. Het is wel echt een roesdruk en niet alleen een stimulant (ik vermoed dat het serotonerge effecten heeft. Het vervangt XTC ook niet, ik vind het duidelijk minder empathogeen en je voelt je meer fucking lekker dan in die magische staat van MDMA.

Mijn tweede gram maak ik op met oud & nieuw en dan haal ik dit nooit meer. Ik vind het nu al een kutidee om dit nooit meer te gebruiken. Echt nog nooit zo'n absurde craving meegemaakt! Het voelt ook vrij 'dirty' aan in je lichaam dus ik denk dat het wel redelijk toxisch is. Ik raad het iedereen af om dit te proberen.

(Maar fucking hell, ik heb me nog nooit zo goed gevoeld.)

Roseta Stoned

Belezen gebruiker
Ik vind het echt rommel, heb ongeveer in m'n eentje 1,7 gram opgesnoven nadat ik het ff uitteste toen ik het binnenkreeg. Normaal kan ik me altijd prima inhouden met uppers. Iets aan dit spul voelt echt ontzettend verkeerd en ongezond Met nieuwjaar maak ik het laatste beetje op en dan hoef ik het nooit meer te hebben.

PatrickBateman

Bewuste gebruiker
Roseta Stoned zei:
Ik vind het echt rommel, heb ongeveer in m'n eentje 1,7 gram opgesnoven nadat ik het ff uitteste toen ik het binnenkreeg. Normaal kan ik me altijd prima inhouden met uppers. Iets aan dit spul voelt echt ontzettend verkeerd en ongezond Met nieuwjaar maak ik het laatste beetje op en dan hoef ik het nooit meer te hebben.

Er zijn aardig wat dingen verkeerd aan deze post, en ik hoop van harte dat ik ze niet hoef te benoemen...

PatrickBateman

Bewuste gebruiker
Roseta Stoned zei:
Toch wel, anders is het een beetje een zinloze reactie. Op deze manier is er niet echt discussie mogelijk.

Oké dan. Nog afgezien van het feit dat je geen sticker verdient voor het opmaken van 1,7 gram in één sessie (wat natuurlijk veel te veel is), vind ik het een beetje vreemd dat je het spul met O&N schijnbaar toch niet kunt laten liggen ondanks het gegeven dat je het omschrijft als 'verkeerde en ongezonde rommel'. Als je het zulke troep vindt, spoel het dan door het toilet en haal wat anders.. dat is wat ik zou doen.

Ik wil je overigens niet op de kast jagen of wat dan ook, laat dat duidelijk zijn.

crazyMed

Newbie
Overstappen op speed of een andere drug na een mephedrone sessie is mss een goed idee (na een paar herdoseringen is meph toch maar een speedachtige high).
Het probleem met mephedrone is dat het metaboliseert in 4 methyl ephedrine wat een langere half life heeft dan mephedrone zelf waardoor het blijft opbouwen bij elke herdosering, en wat dan uiteindelijk in staat is de gemelde schadelijke neveneffecten van meph te veroorzaken. (mensen die blauw zien enzo).

L

Lid 6909

Gast
Ik lees hier een paar mensen met een dosering van rond de gram

PAS HIER MEE OP, JE KUNT ZWARTE LEDEMATEN KRIJGEN.

Hou je dosis IIG onder de 400mg dan zit je zowiezo veilig

crazyMed

Newbie
gNuxx zei:
Ik lees hier een paar mensen met een dosering van rond de gram

PAS HIER MEE OP, JE KUNT ZWARTE LEDEMATEN KRIJGEN.

Hou je dosis IIG onder de 400mg dan zit je zowiezo veilig
Zwart niet, maar iig wel dit:

Roseta Stoned

Belezen gebruiker
PatrickBateman zei:
Roseta Stoned zei:
Toch wel, anders is het een beetje een zinloze reactie. Op deze manier is er niet echt discussie mogelijk.

Oké dan. Nog afgezien van het feit dat je geen sticker verdient voor het opmaken van 1,7 gram in één sessie (wat natuurlijk veel te veel is), vind ik het een beetje vreemd dat je het spul met O&N schijnbaar toch niet kunt laten liggen ondanks het gegeven dat je het omschrijft als 'verkeerde en ongezonde rommel'. Als je het zulke troep vindt, spoel het dan door het toilet en haal wat anders.. dat is wat ik zou doen.

Ik wil je overigens niet op de kast jagen of wat dan ook, laat dat duidelijk zijn.
Dat stond ook niet in de planning. Ik doelde meer op de oncontroleerbare bingedrang. Had nog 300mg over (in bewaring bij een huisgenoot) en dat heb ik met 4 mensen gedeeld en ik hoef het ook nooit meer te hebben. Het effect is wel zeer aangenaam en ik heb er ook zeker van genoten!

jimi

Belezen gebruiker
het is echt alsof je voor het eerst een pilletje op hebt bij die groene ying/yangs, maar het is wel sneller dan mdma uitgewerkt. en moet je dus weer n nieuwe pakken, en zo kom je aan overdosissen (denk ik)

en je hele lichaam zweet het eruit, je ruikt gewoon precies naar die pillen de volgende dag.

ik vind het wel oke, maar mdma blijft nummer 1, en daar heb ik liever geen 'nep' varianten op.
en vind het een beetje naar dat je zo snel weer trek krijgt en je eigenlijk best vrij veel sneller een overdosis hebt
in engeland gebruiken ze het heel veel, het word gebruikt als plantengroei middel ofzo. een vriendinnetje uit engeland had het en die deed 't in dr drankje als poeder en dat was wel chill vond ze, t bouwde rustig op volgens haar
maar het is nog gewoon legaal (daar iig, ik weet niet hoe het hier zit), terwijl het qua chemische structuur tussen crystal meth en mdma inzit? geloof ik? im not sure

crazyMed

Newbie
jimi zei:
het is echt alsof je voor het eerst een pilletje op hebt bij die groene ying/yangs, maar het is wel sneller dan mdma uitgewerkt. en moet je dus weer n nieuwe pakken, en zo kom je aan overdosissen (denk ik)

en je hele lichaam zweet het eruit, je ruikt gewoon precies naar die pillen de volgende dag.

ik vind het wel oke, maar mdma blijft nummer 1, en daar heb ik liever geen 'nep' varianten op.
en vind het een beetje naar dat je zo snel weer trek krijgt en je eigenlijk best vrij veel sneller een overdosis hebt
in engeland gebruiken ze het heel veel, het word gebruikt als plantengroei middel ofzo. een vriendinnetje uit engeland had het en die deed 't in dr drankje als poeder en dat was wel chill vond ze, t bouwde rustig op volgens haar
maar het is nog gewoon legaal (daar iig, ik weet niet hoe het hier zit), terwijl het qua chemische structuur tussen crystal meth en mdma inzit? geloof ik? im not sure
Het is nog legaal hier.

Het word in Engeland niet als plantengroeimiddel gebruikt dat is gewoon een cover omdat chemicalien niet voor menselijke consumptie verkocht mogen worden.
Met succes want de regering kan weinig doen tegen die vendors (hun geld en meph worden wel afgepakt eens ze gepakt worden en dan probeert de politie ze aan te klagen voor het schaden van de menselijke gezondheid) maar dat is eerder in bochten vringen om er toch iets tegen te kunnen doen.

Mephedrone heeft daar vrijwel de hele drugsmarkt overgenomen.

Bovenaan