Ervaringen gezocht met Tentin

Biancie

Newbie
Hoi hoi allemaal!

Ik gebruik sinds afgelopen zaterdag Tentin voor mijn ADHD. Ik ben heel laag gestart, twee maal daags 2,5 mg.

Ik had niet verwacht heel veel te merken, maar ik moet wel zeggen dat het me positief heeft verrast.

Ik heb weer zin om mijn huishouden te doen, heb veel meer rust in mijn hoofd, ben gestructureerder, heb meer geduld en zo kan ik nog wel even doorgaan. Ook slaap ik heerlijk! Ik neem mijn laatste dosis wel rond 13:00 uur in.

Ik ben eigenlijk op zoek naar ervaringen van mensen die ook Tentin gebruiken.

BrieMetDeBril

Badass junkie
Zelf minder tevreden over Tentin dan de DMB dexamfetamine die de apotheker maakt.
Neem ook geen Tentin aan bij de apotheek.

Dexamfetamine werkt voor mij hetzelfde als hoe je beschrijft, zoals het hoort ook. Taken uitvoeren gaat "normaal" en geordend.
En rust, energie en doorzettingsvermogen komen weer terug.

Biancie

Newbie
Zelf minder tevreden over Tentin dan de DMB dexamfetamine die de apotheker maakt.
Neem ook geen Tentin aan bij de apotheek.

Dexamfetamine werkt voor mij hetzelfde als hoe je beschrijft, zoals het hoort ook. Taken uitvoeren gaat "normaal" en geordend.
En rust, energie en doorzettingsvermogen komen weer terug.
Hey Ei-salade!
Bedankt voor je antwoord..

Welke doseringen neem jij? Ik neem hele lage doseringen en dat werkt voor nú hartstikke goed. 2x 2,5 mg. Bij mij heeft alles eigenlijk altijd een goede werking, dus wie weet kan ik de dosering zo laten.

Misschien zijn juist mijn ervaringen zo goed, omdat ik alleen Tentin ken. Ik heb natuurlijk niks anders geprobeerd.

BrieMetDeBril

Badass junkie
Hey Ei-salade!
Bedankt voor je antwoord..

Welke doseringen neem jij? Ik neem hele lage doseringen en dat werkt voor nú hartstikke goed. 2x 2,5 mg. Bij mij heeft alles eigenlijk altijd een goede werking, dus wie weet kan ik de dosering zo laten.

Misschien zijn juist mijn ervaringen zo goed, omdat ik alleen Tentin ken. Ik heb natuurlijk niks anders geprobeerd.
Mijn doseringen zijn 7.5 > 7.5 > 2.5

Dit gaat wel binnenkort aangepast worden naar 5 > 5 > 5 omdat ik al 50% minder benzodiazepine neem en nu nare bijwerkingen ervaart zoals misselijk, trillende ledematen en zweten.

Moet nog even met de huisarts erover hebben.
Bij mij is de eerste dosis ook vastgesteld door psychiater toen ik nog 1mg Clonazepam nam, vandaar de extra nadelen op het moment.

JohnGalt

Belezen gebruiker
Wat een lage doseringen!
Mijn jongste is begonnen met 3x5 en dat was uiteindelijk te licht (hij is in een jaar tijd 40cm gegroeid of zo). Nu 1,80m en 50kg (lichtgewicht, hypersnelle stofwisseling) en slikt daarna op aanraden van de psychiater 3x10. Maar daar werd hij weer heel vlak van en nu terug naar 3x5.

Biancie

Newbie
Wat een lage doseringen!
Mijn jongste is begonnen met 3x5 en dat was uiteindelijk te licht (hij is in een jaar tijd 40cm gegroeid of zo). Nu 1,80m en 50kg (lichtgewicht, hypersnelle stofwisseling) en slikt daarna op aanraden van de psychiater 3x10. Maar daar werd hij weer heel vlak van en nu terug naar 3x5.
Ja ik heb wel een keer verhoogd naar 5mg, maar merk dat ik dan een rebound ervaar. Als die hele lage dosering neem, werkt het goed (voor nu). Ik kan altijd nog ophogen natuurlijk. Alles werkt bij mij altijd snel en sterk, dat zie ik wel als een voordeel. Maar ik ben zeer tevreden over Tentin.

Bovenaan