Ervaringen CBD / THC

Aal

Newbie
Ik ben zelf sinds een tijdje begonnen met een mix van CBD / THC voor mijn klachten. Eerst een flesje bij de tuinen gehaald, maar dat was niks. Een hoop geld lichter en ik merkte niks Dus had het eigenlijk al afgedaan als onzin. Tot een vriend me een flesje gaf met een mix van CBD en THC wietolie. Natuurlijk zit daar meer procent in, maar het werkt echt bizar goed. Mijn schoonzus heeft psoriasis en die gebruikt CBD zalf en is er bijna vanaf. Ik ben erg benieuwd naar andere ervaringen. Zowel goed als slecht natuurlijk.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Eerst een flesje bij de tuinen gehaald
Die hebben ook alleen CBD, dus daar wordt je niet high van nee.

Je vraagt naar de ervaring van anderen, maar verteld zelf eigenlijk helemaal niks. Misschien eerst eens uitgebreider op je eigen ervaring in gaan. Wat voor klachten heb je? Wat merk je nu je die olie gebruikt? Etc...

Aal

Newbie
Haha, het was voor mij ook niet dat ik high wilde worden hoor. Daar heb ik wel andere manieren voor:tonguewink: Ik had zelf last van slaapproblemen, daar slikte ik al jaren pillen voor. Ook kampte ik met neerslachtigheid en kon heel moeilijk eten.. Ik kon bijna niks eten, echt waardeloos. En ik ben juist een Bourgondiër. Inmiddels slaap ik zonder slaappillen, voel me fitter en energieker. En ik eet weer goed en geniet er weer van. Voor mij werkt het super.. Wat ik wel erg vind is dat er heel veel olie word verkocht wat totaal geen nut heeft, maar je wel 20 of 30 euro lichter bent en je met een flesje gebakken lucht thuis komt.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Wat ik wel erg vind is dat er heel veel olie word verkocht wat totaal geen nut heeft, maar je wel 20 of 30 euro lichter bent en je met een flesje gebakken lucht thuis komt.
Dat is niet waar, CBD olie zonder THC heeft ook nut alleen dan voor andere klachten. Bovendien wordt je daar niet high van, dus als dat niet nodig is dan is dat juist een pre.

Voor de klachten die jij beschrijft heb je inderdaad THC nodig, dus dat enkel CBD olie voor jou niet werkt is niet gek maar betekent nog niet dat CBD olie gebakken lucht is. Het is een kwestie van proberen wat voor jou werkt. Verder ook gewoon een kwestie van je research doen, want als je dat goed gedaan had had je geweten dat CBD olie weinig zou doen voor jou specifieke situatie. Maargoed, fijn dat je iets gevonden hebt nu wat werkt voor jou.

Aal

Newbie
Dat is niet waar, CBD olie zonder THC heeft ook nut alleen dan voor andere klachten. Bovendien wordt je daar niet high van, dus als dat niet nodig is dan is dat juist een pre.

Voor de klachten die jij beschrijft heb je inderdaad THC nodig, dus dat enkel CBD olie voor jou niet werkt is niet gek maar betekent nog niet dat CBD olie gebakken lucht is. Het is een kwestie van proberen wat voor jou werkt. Verder ook gewoon een kwestie van je research doen, want als je dat goed gedaan had had je geweten dat CBD olie weinig zou doen voor jou specifieke situatie. Maargoed, fijn dat je iets gevonden hebt nu wat werkt voor jou.
I

Ik denk dat we elkaar niet goed begrijpen. Ik zeg niet dat CBD olie niks of weinig doet. Ik ben er juist enthousiast over. Alleen heb ik een mindere ervaring met het flesje die ik in de winkel heb gekocht. Daar zat 2,5% in. Overigens vele mensen met mij. Toen wist ik er ook nog helemaal niks van, daar heb je gelijk in. Daar ben ik me pas in gaan verdiepen toen een vriend van me vertelde over de mix van CBD en THC. Ik vind het wel belangrijk om niet maarzo wat te slikken.
Wat ik bedoelde met gebakken lucht is dat er ook veel verkocht word waar haast niks in zit maar wel veel geld kost. En dat vind ik jammer.. Juist omdat ik zelf zo goed geholpen ben vind ik het fijn om mijn ervaring te delen, maar vooral ben ik ook benieuwd naar die van andere mensen. Daar word je nooit dommer van toch..

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Dan praten we wellicht langs elkaar heen. Maar in jouw vorige post haalde je CBD olie en CBD/THC olie nogal door elkaar, vandaar dat ik er even op door ging. Ik ben het wel met je eens overigens dat CBD olie inmiddels erg duur is geworden helaas. Maargoed ik zal je topic verder niet meer kapen. Zelf heb ik het spul niet nodig gelukkig dus kan er weinig over zeggen. Heb inmiddels wel THC olie in huis, maar dat is voor de fun en niet medicinaal in mijn geval.

Aal

Newbie
Dan praten we wellicht langs elkaar heen. Maar in jouw vorige post haalde je CBD olie en CBD/THC olie nogal door elkaar, vandaar dat ik er even op door ging. Ik ben het wel met je eens overigens dat CBD olie inmiddels erg duur is geworden helaas. Maargoed ik zal je topic verder niet meer kapen. Zelf heb ik het spul niet nodig gelukkig dus kan er weinig over zeggen. Heb inmiddels wel THC olie in huis, maar dat is voor de fun en niet medicinaal in mijn geval.

Ik vind feedback nooit verkeerd hoor en THC voor de fun ook niet haha..

Bovenaan