ervaringen A-pihp

N3K0

Badass junkie
my body doenst give up on me
Dat heb je dus zelf inde hand. En niemand vind een lifestyle change makkelijk ( en het volhouden daarvan)

Het lichaam doet er alles aan om in homeostasis te houden.

We bezorgen het lichaam alleen vaak extra werk/ellende door diverse dingen (slechte voeding, roken, drinken, drugs, niet bewegen, stress enz)

Volwassen worden is afscheid nemen van overtuigingen die ons inde weg staan. Verantwoordelijkheid nemen voor de ellende/trauma's die vast zitten in ons.
Nieuwe gedrag aanleren en nieuwe copingen vinden.

Niet perse makkelijk maar het is nu makkelijker dan over 2 jaar.

Geef niet op Chipje. Je kan meer dan je denkt. ❤🍀

Flakkamama

Newbie
Begin er niet aan, er is werkelijk
ik denk dat ik na gebruikt hier op terug zal komen /kijken met pijn in mijn hart met waarom ik dit mezelf aan doe
ik waardeer jullie kritische kijk/woorden wel weet dat al klinken ze voor mij soms hard/pijnelijk

one last time hope my body doenst give up on me , living on the edge ,total system failure is imminent
begin er niet aan!! Er is niks destructiever dan flakka! Kijk naar m’n account en lees mijn ervaring. Doe het niet!!€

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Begin er niet aan, er is werkelijk

begin er niet aan!! Er is niks destructiever dan flakka! Kijk naar m’n account en lees mijn ervaring. Doe het niet!!€

Ik heb je verhaal op je account gelezen. Pittig hoor. Als je tips of adviezen wilt, help ik je graag. Ik had op een aantal punten wel herkenning in je verhaal. Heb zelf een goede baan en wordt altijd gezien als de brave, verstandige jongeman. Voor mijn omgeving was het dan ook wel schrikken dat uitgerekend ik in de kliniek zou belanden (door Flakka).

Inmiddels ben ik al drie jaar bezig met herstel. Vele terugvallen gehad. Maar het lukt steeds beter om clean te blijven en ik deel hier dan ook uitgebreid mijn ervaringen over.

(Voor de nieuwsgierigen, nee de longread is nog steeds niet af 😂 Komt eraan!)

Flakkamama

Newbie
Ik heb je verhaal op je account gelezen. Pittig hoor. Als je tips of adviezen wilt, help ik je graag. Ik had op een aantal punten wel herkenning in je verhaal. Heb zelf een goede baan en wordt altijd gezien als de brave, verstandige jongeman. Voor mijn omgeving was het dan ook wel schrikken dat uitgerekend ik in de kliniek zou belanden (door Flakka).

Inmiddels ben ik al drie jaar bezig met herstel. Vele terugvallen gehad. Maar het lukt steeds beter om clean te blijven en ik deel hier dan ook uitgebreid mijn ervaringen over.

(Voor de nieuwsgierigen, nee de longread is nog steeds niet af 😂 Komt eraan!)
Dankjewel voor je bericht ☺️ Alle tips en ervaringen zijn welkom! Super om te horen dat het de goede kant op gaat, ik blijf je graag volgen

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Dankjewel voor je bericht ☺️ Alle tips en ervaringen zijn welkom! Super om te horen dat het de goede kant op gaat, ik blijf je graag volgen

Dan beginnen we maar met de eerste tip haha

Ga naar een meeting: NA of CA, maakt eigenlijk niet zoveel uit. Het is een kwestie van wat verschillende groepen proberen tot je er een tegenkomt die bij je past. Waar je je prettig kan voelen. Uiteindelijk zijn het deze herstelprogramma's die mij clean houden.

Narcotics Anonymous Nederland (nanederland.nl)
Cocaine Anonymous Holland - we're here and we're free™ (ca-holland.nl)

Als je wilt, wil ik je best helpen om je eerste meeting uit te zoeken en wat tips te geven ofzo hoor. Mag via PB uiteraard.

Flakkamama

Newbie
Dan beginnen we maar met de eerste tip haha

Ga naar een meeting: NA of CA, maakt eigenlijk niet zoveel uit. Het is een kwestie van wat verschillende groepen proberen tot je er een tegenkomt die bij je past. Waar je je prettig kan voelen. Uiteindelijk zijn het deze herstelprogramma's die mij clean houden.

Narcotics Anonymous Nederland (nanederland.nl)
Cocaine Anonymous Holland - we're here and we're free™ (ca-holland.nl)

Als je wilt, wil ik je best helpen om je eerste meeting uit te zoeken en wat tips te geven ofzo hoor. Mag via PB uiteraard.

Bijlagen

• IMG_1994.jpeg
    IMG_1994.jpeg
    109 KB · Weergaven: 17
Bovenaan