Ervaring bromotane?

Brakka Mang

Badass junkie
Ik kan er weinig over vinden maar van wat ik er wel over kan vinden lijkt bromotane qua werking op phenibut. Ik zag ergens allemaal nieuwe rariteiten voorbij komen als vervanger voor zaken die onder de RC ban vallen en deze viel mij op, ook omdat het net als phenibut uit Rusland komt

XMR

Wijs gebruiker
Bedoel je bromantane (Ladasten)? Bromantane lijkt in mijn ervaring niet bepaald op phenibut. Phenibut voelt als een downer en je kan er wazig van worden. Van bromantane voel je je juist scherper, ietsjes vrolijker, gemotiveerder en energieker.

Het effect van bromantane bouwt ook op bij dagelijks gebruik. Dit is de aanbevolen manier van gebruik vanuit Rusland voor maximaal 2 tot 4 weken. Ik heb het nooit langer dan een paar dagen achter elkaar genomen omdat ik snel overprikkeld raakte. Dat heb ik zonder drugs ook al, maar door de stimulatie van bromantane nog wat sneller. Ik vond het wel een fijn aanvoelend middel eerlijk gezegd. Je voelt je redelijk nuchter, maar toch even net iets beter dan gewoonlijk.

Ik merkte het effect al bij 25mg en heb tot maximaal 50mg gedoseerd.

Laatst bewerkt:

Brakka Mang

Badass junkie
Bedoel je bromantane (Ladasten)? Bromantane lijkt in mijn ervaring niet bepaald op phenibut. Phenibut voelt als een downer en je kan er wazig van worden. Van bromantane voel je je juist scherper, ietsjes vrolijker, gemotiveerder en energieker.

Het effect van bromantane bouwt ook op bij dagelijks gebruik. Dit is de aanbevolen manier van gebruik vanuit Rusland voor maximaal 2 tot 4 weken. Ik heb het nooit langer dan een paar dagen achter elkaar genomen omdat ik snel overprikkeld raakte. Dat heb ik zonder drugs ook al, maar door de stimulatie van bromantane nog wat sneller. Ik vond het wel een fijn aanvoelend middel eerlijk gezegd. Je voelt je redelijk nuchter, maar je voelt je toch even net iets beter dan gewoonlijk.
Yes die bedoelde ik. Ik had naar de werkzame eigenschappen gekeken dopamine , zenuwstelsel, gaba...wat ik zover kon vinden dus zodoende leek het mij een beetje op phenibut maar de daadwerkelijke beleving kon ik weinig over vinden. Inmiddels in een mistig hoekje op het internet wel wat meer kunnen vinden haha Thnx voor je reactie.

• Like
Waarderingen: XMR
Bovenaan