Ephedrine pillen 30mg

space scientist

Wijs gebruiker
Mijn vraag is kort en simpel:

is dit wat als stimulant of niet? en zoja, welke dosis dan

prijs is 200*30mg voor 150 dollar, is het iets voor die prijs?

verkoper is waarschijnlijk wel bekent, dus hooft niet genoemt te worden in dit topic. Er zijn al genoeg internetleveranciers van het net af gehaalt.

Description

Brand name: Ephedrine
Active substance: Ephedrine hcl
Packaging: plastic bottle 200 x 30 mg
Shipped from: EU
Ephedrine (EPH) is a sympathomimetic amine commonly used as a decongestant and to treat hypotension associated with regional anaesthesia. Chemically, it is an alkaloid derived from various plants in the genus Ephedra (family Ephedraceae).

Ephedrine is a sympathomimetic amine - that is, its principal mechanism of action relies on its indirect action on the adrenergic receptor system, which is part of the sympathetic nervous system or SNS. Whilst it may have weak agonist activity at alpha- and beta-adrenergic receptors, the principal mechanism is to displace noradrenaline from storage vesicles in presynaptic neurons. The displaced noradrenaline is released into the neuronal synapse where it is free to activate the postsynaptic adrenergic receptors.

An ECA stack is a component found in thermogenic weight loss pills, composed of ephedrine, caffeine and aspirin working to speed up the metabolism and thus cause food energy to burn faster. The ECA stack is a popular supplement taken by body builders before workouts due to the increased amount of energy and alertness.

For many years, the US Coast Guard recommended ephedrine together with an equal 25 mg dose of promethazine to its sailors to combat seasickness. Promethazine manages nausea and ephedrine fights the ensuing drowsiness. Commonly referred to as the Coast Guard cocktail, ephedrine may still be available for prescription for this purpose.

HClover

Newbie
ephidrine heeft zeker een stimulerende werking wat in de verte lijkt op de werking van speed, maar heeft verre van de potentie ervan. Word veelal gebruikt om af te vallen.

De combinatie van ephidrine, caffeine, asperine en yohimbe is zeker een "milder" alternatief en onderdrukt ook het hongergevoel en verhoogt het metabolisme zoals speed, maar heeft niet zo'n enorm effect dat je spieren worden afgebroken om het gluicogeen nivau hoog te houden.

De dollarnotatie van de prijs geeft aan dat je te maken hebt met een leverancier buiten de EU en grote kans dat je in plaats van het pakketje een brief krijgt van de douane dat de zending is vernietigd.
Ook binnen de EU worden pakketjes gecontroleerd, dus ik geef je weinig kans.

30mg is een redelijke dosis

populair in BB wereld om te vermageren, wordt wel eens natuurlijke speed genoemd

en de prijs is de normale marktprijs

ik dacht dat er binnen de europese unie niet zo streng wordt gecontorleerd?

ik verwacht ook een pakje en als ze het tegenhouden hopelijk geen troubles en enkel een brief van de douane. Iemand ervaring met onderschepte zendingen ?

SR

space scientist

Wijs gebruiker
dat spullen niet aankomen maak ik me geen zorgen over, alles is altijd goed geleverd en geen nepspul. maar 30mg is een goede dosis of liever 60mg?

30 is mooie dosis voor mij persoonlijk je kan eens proberen met 30 en zie hoe je erop reageert
je luchtwegen komen open
waar je het beste opvoelt
als je bij die website besteld hou ons op de hoogte van de kwaliteit

SR

space scientist

Wijs gebruiker
ik heb mijn bestelling geplaatst en betaald, en is gister verzonden.

Ik zal hier nog wel posten wat ik er van vind. intussen gelijk nog wat vragen:

-Klopt het dat de werkingstijd ongeveer 5 tot 6 uur is?
-Valt het gebruik op? (denk aan grote pupillen e.d.)
-Kan je er normaal op werken? Dit in verband met dat ik er misschien ook mee af wil vallen

Johancore

Experimenterende gebruiker
Fulairyn zei:
stackers zijn toch van die afval-pillen?
Klopt maar je kan het ook voor energie nemen.

space scientist zei:
ik heb mijn bestelling geplaatst en betaald, en is gister verzonden.

Ik zal hier nog wel posten wat ik er van vind. intussen gelijk nog wat vragen:

-Klopt het dat de werkingstijd ongeveer 5 tot 6 uur is?
-Valt het gebruik op? (denk aan grote pupillen e.d.)
-Kan je er normaal op werken? Dit in verband met dat ik er misschien ook mee af wil vallen
-Het kan nog wel wat langer duren dan 5 tot 6 uur, bij mij werkt het rond de 8 uur.
-Ik heb geen last van grote pupillen, aan mij merken mensen het niet.
-Je kan er normaal op werken waarschijnlijk, maar zou eerst even kijken hoe je er op reageert.
Ik vind het zelf een beetje tegenvallen stackers met ephedra heb ik het dan over.
Ik krijg er wel lekker veel energie van, maar word er ook behoorlijk zenuwachtig en nerveus van.

space scientist

Wijs gebruiker
dat nerveus en zenuwachtig ken ik nog wel van vroeger, is al weer een tijd geleden dat ik dit gebruikte, dit was dan een stacker en weet niet hoeveel er in zat. Ik heb nu pure pilletjes van 30mg(en bindmiddelen natuurlijk)

Johancore

Experimenterende gebruiker
space scientist zei:
dat nerveus en zenuwachtig ken ik nog wel van vroeger, is al weer een tijd geleden dat ik dit gebruikte, dit was dan een stacker en weet niet hoeveel er in zat. Ik heb nu pure pilletjes van 30mg(en bindmiddelen natuurlijk)
Heb je het al geprobeerd? Ik ben wel benieuwd of je het anders gaat ervaren dan de stackers.

space scientist

Wijs gebruiker
Johancore zei:
space scientist zei:
Heb je het al geprobeerd? Ik ben wel benieuwd of je het anders gaat ervaren dan de stackers.

vandaag binnengekregen in een nogal aparte verpakking :grin: bijna alle pilletjes zijn nog heel maar er zijn er ook een stuk gewoon tot poeder vermalen. Weet nog niet wanneer ik het ga testen, vrijdag eerst eens de DMAA testen. Wat zou een mooie dosis zijn om Ephedrine te snuiven? en wordt het wel opgenomen?

Bovenaan