Ephedra vs Speed

Wopz

Newbie
Hallo allemaal,

Ik gebruik nu zo'n 2,5 jaar ephedra (ong 1x per 2 maanden)... nu wil ik een keertje pep pakken... (omdat ik steeds meer ephedra moet pakken voor hetzelfde gevoel)
Veel mensen zeggen dat speed en ephedra kwa gevoel niet veel uitmaken! Heeft iemand hier ervaring mee...
En wat is een goede dosering om mee te beginnen om een nacht door te halen en sóchtend toch aardig te kunnen slapen/rusten (ik wil een bommetje pakken)...

Alvast bedankt

Endymion

Experimenterende gebruiker
1 keer per 2 maanden en dan steeds meer moeten pakken? Ik geloof er niks van.

Ik nam soms weken lang 1 a 2 keer per dag 30 mg efedrine hcl en bleef dat ook gewoon merken.

Speed werkt totaal anders. Efedrine geeft geen echte lekkere rush, en daarom dus ook geen afkick of verlangen naar meer.

Drientje

DF-koning
Endymion heeft gelijk. Van efedra bouw je niet zo snel tolerantie op als van speed. Als je tolerantie heb verdenk ik je ervan niet helemaal de waarheid te spreken en vaker dan eens in de twee maanden te pakken. ik gebruikt het elke dag en voelde elke keer hetzelfde.

X

Antondebeuker

Experimenterende gebruiker
Ephedrine lijkt meer op cafeine dan op speed vind ik.
Het lijkt eigenlijk helemaal niet op speed.
Hou er rekening mee dat speed veeel langer werkt, zeker de eerste keren, en zorg dat je de dag(en) erna weinig te doen hebt.

Bovenaan