Enkele vraagjes..

Giow

Experimenterende gebruiker
Elke morgend voor school zit ik met wat vrienden op een stel bankjes.
Elke dag een zakje speed boven, ook al aangeboden aan mij..
Daarom wil ik wat vragen :
Het gaat om ong. een half lijntje zo :
_______ .
- Zie je het aan je kop ?
- Is het 8 uurtjes later volledig uitgewerkt ?
- Kan je logisch en normaal nadenken, voel je je nog fris, kan je de les volgen :grin:.

Nouja, alvast bedankt :wink:.

needlefreak

Bewuste gebruiker
Van zo'n klein lijntje zal niemand iets merken aan je kop. Het zal uitgewerkt zijn en je kunt jezelf normaal houden en de les volgen.

Giow

needlefreak zei:
Van zo'n klein lijntje zal niemand iets merken aan je kop. Het zal uitgewerkt zijn en je kunt jezelf normaal houden en de les volgen.
Okay, bedankt.

En voel je je brak tijdens of erna,; en heeft dat lijntje eigenlijk wel effect :| anders neem ik meer.

Wacky

Badass junkie
Hoeft allemaal geen probleem te zijn, maar ik denk niet dat sochtens voor schooltijd nou het beste moment is om met speed te beginnen. Waarom niet gewoon een keer proberen met een feestje in het weekend ?

Zelf vind ik dat je drugs als speed/coke/xtc echt alleen bij feesten moet gebruiken. Zodra je het op random tijdstippen gaat gebruiken of zelfs om standaard taken beter te kunnen uitvoeren sta je veel meer open voor verslaving.

Immo

Badass junkie
Ik vindt voor school juist wel een goed tijdstip.
Doe je nog eens wat nuttigs met het effect.
Logisch nadenken en de les volgen zal zeker wel lukken maar je fris voelen is een ander verhaal. :mrgreen:

Anne

Belezen gebruiker
die paar kere dat ik speed heb gebruikt op school was ik best wel meer productief, dus ik stem hier ook mee in :tongueout:

Wacky

Badass junkie
Anne zei:
die paar kere dat ik speed heb gebruikt op school was ik best wel meer productief, dus ik stem hier ook mee in :tongueout:

Dat geloof ik direct, maar als ie dan over 2 jaar niet meer kan functioneren op school zonder speed is toch slordig :)

Maja, ik ben dan ook een oude zeikerd die veel te voorzichtig is met drugs enzo :wink:

Anne

Belezen gebruiker
nee je hebt wel gelijk :)
en ik gebruik daarom ook enkel nog op feesjes of in het weekend ^^

TofkeThe1

Zou het ni doen, ten eerste je bent actief allez ik toch hangt wel v/d hoeveelheid af ik vanaf 0,4 gr, verder babbelkickjes vind ik wel zalig ma in de les niet aan te raden, lessen as het interessante zijn mss nog wel, verder jez pupillen, je droge mond alhoewel 12 jaar gelede hadek daar meer last van, but anyway hersens hebben voldoende vocht nodig, en je pupillen die groter worden zou het af raden om feestjes mee te bouwen oke, onder vrienden ook, tesporten en dergelijke no prob mee.

zommes

Badass junkie
Wacky zei:
Hoeft allemaal geen probleem te zijn, maar ik denk niet dat sochtens voor schooltijd nou het beste moment is om met speed te beginnen. Waarom niet gewoon een keer proberen met een feestje in het weekend ?

Zelf vind ik dat je drugs als speed/coke/xtc echt alleen bij feesten moet gebruiken. Zodra je het op random tijdstippen gaat gebruiken of zelfs om standaard taken beter te kunnen uitvoeren sta je veel meer open voor verslaving.

Hier sluit ik me bij aan.

De kans is erg groot dat je dan straks met die gasten iedere ochtend aan de snats zit.

richie87

Belezen gebruiker
Wacky zei:

of af en toe chill ergens met een stel mensen nachtje dootrekken :hearteyes: vind voor school/werk een ZEER verkeerde keus...maja mensen verschillen :rolleyes:

Bovenaan