Ene pupil groter met lsd op

azgaza

Badass junkie
Altijd als ik LSD op heb is mijn rechter pupil groter dan mijn linker (vanuit mijzelf gezien). Ik dacht in voorgaande trips altijd dat het gewoon aan mij lag en dat ik dat alleen dacht, maar in mijn laatste trip heb ik zowel mijn moeder het laten zien als mijn vriend, die allebei toen volledig nuchter waren, en ze zeiden beide dat inderdaad mijn rechter pupil groter was.
Met paddo's heb ik het niet en nuchter ook niet, ik heb vaak genoeg mijn ogen in de spiegel gezien en ik heb het echt alleen met LSD op. Ik zie met beide ogen even veel visuals en even goed en na te slapen is het de volgende dag weg..
Wat ik me nou afvraag.. hebben meer mensen dit ooit gezien bij zichzelf of bij anderen? Zoja.. of zo nee; weet iemand hoe het kan?

Ik maak em er geen zorgen om, want na de trip is het altijd weer weg, en ik zie prima tijdens de trip en na al mijn trips ook niet slechter, maar ik vroeg me gewoon af of meer mensen dit hebben

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Nee met mijn oog, maar met de LSD verstopt altijd een kant van mijn schedel.
Mijn neus zit dan bijvoorbeeld aan de rechterzijde dicht en mijn oor ook een beetje. Snuiten neusdruppels helpen wel wat maar het komt net zo hard weer terug.

Dit heb ik nog erger op de 2C-B.

Ik kijk echt nooit in de spiegel op de lsd dat brengt ongeluk.

Stonie

Soma

Bewuste gebruiker
Ik heb het ook wel als ik lsd genomen heb. Nu weet ik wel niet meer of mijn linker- of rechterpupil groter is, maar ik zal het je weten te zeggen als ik nog eens getript heb :).

Jeller

Badass junkie
hehe als de andere mensen het zeggen dan zal het wel kloppen, maar van mijzelf zou ik mijn zintuigen echt niet geloven :grin:

in de spiegel kijken op de lsd is toch best leuk, wel beetje freaky soms, maar ik vond da wel amusant.. zo zag ik eens patternen van planten op mijn gezicht toen ik even zat te staren :hearteyes:

Soma

Bewuste gebruiker
Ik heb gisteren nog eens getript, maar ik kon niet echt met zekerheid zeggen of de ene pupil nu groter was dan de andere. Ze bleven allebei constant van grootte veranderen. En als je aan het trippen bent is het al zeker niet makkelijk te zien.

Intoxicated

Wijs gebruiker
Mijn ogen verschillen bij lsd geregeld in grootte, bij paddo's en xtc ook wel eens trouwens. En wat lysergine heeft heb ik ook, die ene kant van je hoofd die soms verstopt raakt, is echt verdomde irritant.

Een beetje speed door dat neusgat naar binnen forceren helpt soms wel. :flushed:

Carlitos

Badass junkie
Ik heb het met xtc ..
Daardoor word het soms herkend de een is groter als de andere.

Zou het antwoord niet wetn

WTF_I_AM_TRIPPING

Experimenterende gebruiker
Dat is lsd heh, je verbeeld het je maar allemaal.Net zoals ik een denkbeeldige loopneus had hele tijd, is ook erg leuk.....

azgaza

Badass junkie
WTF_I_AM_TRIPPING zei:
Dat is lsd heh, je verbeeld het je maar allemaal.Net zoals ik een denkbeeldige loopneus had hele tijd, is ook erg leuk.....

Ik heb duidelijk geschreven dat mijn moeder (nuchter) en mijn vriend (nuchter) hebben gekeken en inderdaad bevestigden dat mijn ene pupil een stuk groter was dan de anderen. Beiden personen waren zo nuchter als je kan zijn, geen wiet, geen alcohol en geen drugs. En ze zagen het toch allebei. Dus ik weet zeker dat het niet aan mijn trip lag, en ik had het wel vaker gezien maar dacht inderdaad 'ach, lijkt maar zo'maar het is dus echt zo.
Las je eigenlijk men topic wel?

Bovenaan