En toen was daar het einde

Deranged

Badass junkie
Het begon al erg lang te duren en ik begon me steeds meer zorgen te maken over wanneer en hoe het zou komen. Maar uit het niets terwijl ik weereens aan de amfetamine zat gisteren kwam het einde aanzetten. Ik had echt ineens genoeg van die smerige lijnen, het moeilijke doseren, de gaarheden etc etc. Ik had een kleine witte berg op een cd hoejse liggen en deze blies ik zo de kamer in. De gaarheid die ik vandaag heb moeten doorstaan maakte nog eens ff extra duidelijk dat de tijd nu echt was gekomen. Ik realiseerde me gister dat ook de speed met mijn geest heeft lopen fokken. Het had namelijk vrij snel iets voor elkaar gekregen wat eigenlijk onmogelijk is. Ik begon het te gebruiken als coedkope coke vervanger, het effect was voor een slap aftreksel van coke en verder had het eigenlijk niks van de charmes. Ik ben een tijd van plan geweest een goede lading coke te halen terwijl ik ondertussen de honger stilde met speed omdat ik dat alleen kon betalen op dat moment. Vrij snel gebeurde het ondenkbare, het hele idee om coke te gaan gebruiken verdween en ik verloor mijn intresse in coke helemaal. Voor ik het wist was speed geen vervanger meer maar had het gewoon de plek van coke ingenomen. Ik verafschuwde coke nu op dezelfde manier waarop ik dat normaal altijd met speed deed, terwijl ik steeds meer respect en waardering kreeg voor speed. Vanaf het eerste moment dat dit gebeurde had ik er al een slecht gevoel bij. Ineens is de coke weer terug in mijn geest waar het al jaren zit en zo ondertussen gewoon thuishoort, niks speed dat vond ik goedkope rotzooi en dat is het ook. Ik heb echt genoeg van die vieze lijnen dat gevoel dat je maag omdraait als je er net een genomen hebt etc etc. Ik streef er nu naar een goede coke dealer te vinden een goede lading coke te halen en het weereens op de old fashioned manier te doen. Dit is echt wat ik nodig heb om voor altijd over de speed heen te komen en dan is het afgelopen. Misschien ga ik dan wel een tijdje regelmatig coke gebruiken maar daar kan ik niet mee zitten. Het is immers bij lange na niet zo smerig en destructief als dat gare speed. Coke elk weekend laten mijn financieen niet toe maar al zou ik het zo lopen zou het me niks kunnen schelen. Elke weekend coke is dus echt wel beter dan elk weekend speed. Ik blijf erbij dat speed voor mij nooit verslavend was en ook nooit had kunnen zijn maar een weekend gewoonte is het wel ff geweest. Het heeft wel veel van mijn principes verlaagd en gewoon de plaats ingenomen van coke. Voordat ik begon met de speed was ik er zelfs optegen elk weekend coke te gebruiken het feit dat ik dan uiteindelijk elk weekend speed gebruik waar ik uberhaupt tegen was is eigenlijk best raar. Het mooiste wat er nu kan gebeuren is dat de speed eppo oprot met z'n troep en we er een goede coke dealer voor terugkrijgen. Die gast moet daar weg met z'n kutspeed, ik en m'n beste maat grapte nog in het begin dat we de kliklijn zouden bellen als het uit de hand liep. Uiteindelijk waren we hier best rijp voor maar zulke schoften zijn we nou eenmaal niet. Coke is gewoon mijn drug en speed is dat nooit geweest. Ik zal echt ff een of misschien meerdere keren goed coke moeten gebruiken om mij weer helemaal de oude te maken. De coke moet weer terug in mijn systeem en de speed moet er weer helemaal uit, zo hoort het. En nee ik word nou niet coke verslaafd, wel moet ik zo snel mogelijk een goede lading coke scoren voor ik weer bij de speed eppo aanklop uit ''verveling''. Ik heb de coke gewoon echt ff nodig nu, om me weer op het juiste pad te zetten zeg maar. :smoke:

Deranged

Badass junkie
Ik heb niet door wat jou kijk erop is. Maar ik heb wel door dat het moeilijk te begrijpen is voor iemand die niet zoals mij is zeg maar. Ik gok erop dat je refereert aan de overgang van de ene naar de andere drug. Ik besef dat dit alles behalve positief is. Het gaat erover dat ik me niet langer met speed wil inlaten. Het gaat er helaas niet over dat ik me niet langer met drugs wil inlaten.

Toch is de overstap wel beter(IMO) omdat cocaine lichamelijk gewoon stukken minder destructief is. Ook komt daarbij dat ik het effect van cocaine veel mooier vind en in plaats van dat ik het snuiven een verschrikking vind ervaar ik het snuiven van cocaine juist als plezierig. Ik blijf er achteraf toch bij dat amfetamine een slap aftreksel van coke is. Het zou de afval kunnen zijn die ontstaat na het maken van Cocaine. Er zijn wel enkele verschillen en ook heeft speed zelfs een aantal pluspunten in tegenstelling tot coke.

Toch is uiteindelijk coke de drug waar ik het meest mee heb. Doordat de prijs zo hoog is zal ik niet meer elke week gebruiken, ook dit is voor mij een positieve verandering. De verwachting is dat als ik nu weereens goed op de coke ga ik daarna nooit meer terug wil naar die goedkope rotzooi, dus de weekenden met te weinig geld ga ik niet aan de speed, dat zal ik door de coke zoals vanuits weer als minderwaardig en voor junkies gaan beschouwen(verwacht ik, denk ik, hoop ik)

Heb ik een drugsprobleem? Ja, dat is ondertussen wel duidelijk. Ik verander alleen de koers, op de manier zoals hij voor mij bedoeld is. Op de manier waar ik me zelf het beste bij voel. Ik ben de speed helemaal zat en heb een zeer grote drang naar een goede coke avond. Misschien word deze eenmalig, misschien volgen er daarna nog wat keren. Misschien duurt het wel drie jaar twee maanden en vier dagen. Op dit moment kan ik er eigenlijk niks over zeggen, jammer maar het zij zo.

Don't do it kids. :smoke:

Mr.jiho

Wijs gebruiker
tja je zal van de ene verslaving in de andere vallen, aan jou de keuze welke verslaving je het liefste hebt :rolleyes:
ik wens je veel succes en zoals je zegt, we kunnen niet weten hoe je denkt/voelt maar ik denk niet dat het je zo goed zal uitkomen zoals je zelf denk, veel sterke

Deranged

Badass junkie
Mwa, zo moet je het niet zien. Ik zit in het stadium waar de meeste nog niet eens aan een probleem zouden denken. Wel merk ik dat gewoon graag snuif de laatste tijd. Waar dit naartoe zal leiden weet ik gewoon niet, ik verwacht dat het ''met een sisser'' afloopt maar ik zeg tegenwoordig uit principe bijne nooit 'nooit' meer. En eerlijk gezegd kan ik er niet mee zitten als ik een x aantal jaar regelmatig cocaine zou gebruiken, dat liever dan speed. Dagelijks gebruik dat durf ik wel voor 99%(eigenlijk 100 maar weer niet die nooit he) uit te sluiten.

DrumnBass

Newbie
Trouwens, wat ik vind he, je moet een drugs niet gebruiken als vervangmiddel voor een andere drugs. Als je speed niet zo wreed vind om hard mee te gaan, dan moet je het niet gebruiken.. Ook niet als 'vervanger' omdat je coke niet kunt betalen. Ik vind dat als je drugs gebruikt moet je er echt van genieten, en als je speed maar een slap aftreksel vind, zou ik het niet gebruiken, dat is het dan toch niet waard?

Je moet drugs gebruiken omdat je je er goed en leuk bij voelt, en je moet het op momenten doen dat het leuk is om te doen, en je moet er zeker geen gewoonte van maken (bijv. ieder weekend speed)... Naja, je moet het natuurlijk altijd zelf weten ofzo. Maar ik vind dat niet echt leuk. Ik vind het leuk om de ene keer wat pilletjes te nemen.. volgend weekend alleen alcohol, daarna speed, weekend daarna speed en xtc.. Gewoon lekker van alles... voor mij geeft dat ook een gevoel van niet verslaafd zijn aan één soort drugs...

GabberFreak17

Belezen gebruiker
pff... ja kweet nie maah volgens mij heb j j afkick dan al gehad? en voel j j goed? coke is miss lichaamlijk niej zo schadelijk as speed.. mja coke gaat n plek krijgen in j hersenen.. die j warschijnlijk nooit kwijt raakt.. en hoe erg zou die drang wel niet worden als j n jaar elk weekend zou gebruiken? cocaine is idd niej t vergelijken met speed denkje dat t leuk is dat t enige waar j leven.. of miss weekend om kan draaien is sos... steeds meer snuiven.. steeds vroeger T O Zo Gezellige Avondj weer beginnen.. en dan drna weer de drang krijgen tot t uitloopt dat j ook door d weeks gebruikt zeggen d meeste miss wel van niet.. mja t feit dat j zulke gesprekken op t forum dropt.. denk k dat j relatief veel speed hebt gebruikt

platypus

Belezen gebruiker
tja, ik kan wel zeggen dat je beter geen van beide kan doen maar dat is jou keuze natuurlijk...

zou in ieder geval nog even al die verhalen van mensen die aan de coke zaten lezen voordat je nu opeens een dikke berg coke gaat halen

Jeller

Badass junkie
ppf koop gij uwe gram coke en blijf er dan af.. het is alletwee brol.. in mijn ogen is het effect van speed veel beter dan coke.. ik vind coke ene loserdrug die schandalig duur is voor wat effect je er maar voor krijgt.. speed is mss vuil maar twerkt lang en is niet duur

cunt

Wijs gebruiker
Jeller zei:
ppf koop gij uwe gram coke en blijf er dan af.. het is alletwee brol.. in mijn ogen is het effect van speed veel beter dan coke.. ik vind coke ene loserdrug die schandalig duur is voor wat effect je er maar voor krijgt.. speed is mss vuil maar twerkt lang en is niet duur
ligt eraan naar welk effect je opzoek bent ..
moet er niet aan denken dat ik een avondje thuis zit te chillen met speed op .. doe mij dan maar lekker wat coke :)

ik ben zowiezo meer een coke liefhebber dan speed, denk dat speed veel fijner is als je het in combinatie met xtc doet maar dat heb ik zelf nog nooit geprobeerd.

BacingsPen

Badass junkie
mmm, ik sluit mij aan bij balon...

Heb je nou echt niet door wat je aan het ontwikkelen bent? Als je op deze manier blijft denken, zullen drugs altijd een grote rol spelen in jouw leven...

spacekonijn

Badass junkie
mijn kijk erop :

je onderschat het nog steeds , na al die tijd. volgens mij lieg je ook tegen jezelf.
ik zou zeggen zoek proffesionele hulp.

Deranged

Badass junkie
Het spijt mij zeer maar dat is echt hilarisch!

Mr.jiho

Wijs gebruiker
Deranged zei:
Het spijt mij zeer maar dat is echt hilarisch!

tja hilarisch, je zal wel zien wat er gebeurd he :rolleyes:
je zit hier dingen te posten weet ik veel waarom en dan ga je zeggen dat onze posts hilarisch zijn pffff sorry ze ma ge zij echt belachelijk bezig

Deranged

Badass junkie
Ik heb het hele weekend zonder moeite niks gebruikt, heb al aangegeven gestopt te zijn met speed. En dan nog over professionele hulp beginnen, dat vind ik vrij komisch ja. Of gaat het over dat beetje coke wat ik binnenkort wilde gaan nemen? Dat gaat ook al niet meer door zoals het er nu uitziet. Veel te duur en te veel moeite om eraan te komen. Dus ik ben SNUIFVRIJ op het moment. En volgende week met kerst lijkt de snelle mij ook niet echt gepast. :wave:

Midnite

Newbie
hMmz .. kweet niet .. is het nu ni meer gewoon een "vervanger" dat je aan het zoeken bent om toch te kunnen blijven snuiven ?

Ok ja .. speed is rotzooi .. dat weet iedereen hier en toch snuift veel volk het door zn neus .. Coke is ook niet gezond .. integendeel ..

Maar waar gaat het eindigen ?

Denk dat we als eigen gebruikers snel gaan relativeren naar het is "maar" coke .. niet ?

bvb .. vorig jaar .. was ik RADIKAAL tegen harddrugs .. en rookte ik mss 1x per maand een jointje..

Deze tijd nu : op 1 jaar tijd XTC,Speed,Paddo's.. allemaal geprobeerd..
Eens je die stap naar de big boyz drugz" hebt gezet .. denk ik dat je alles supersnel vanzelfsprekend relatieveert .. en dus zegt .. majaaaa is maar wa Coke .. of maar wa Speed :tongueout:

(mijn mening derover :tongueout: reacties altijd welkom :))

Jeller

Badass junkie
kan mss wle ene beetje kloppen wat je zegt.. ik was tegen harddrugs deed uiteindelijk toch 1x xtc en sindsdien vind ik het ook allemaal minder erg.. ik ode het wel niet vele maar toch is mijn drempel verlaagd

belgiumpartycrasher

Experimenterende gebruiker
correct

ik waser ook radikaal tegen... tot voor een half jaar...
eerst xtc, waaaaaaaaaaaaauw
speed, blijve feeste...
vloeibare: jihaaaaaaaaaa
enz...
nu neem ik bijna elk weekend om uit te gaan (speed meestal, xtc heb ik nen afkeer van gekregen), en ik weet da het moet stoppen,en het zal ook stoppen, of het loopt uit de hand...

maar jij man, jij denkt maar aan 1 ding, coke, ge fixeert u er precies op, zo komt uw bijna levensweg over...

hou uzelf in de hand!!! of, zoals er hier nog aangehaald hebben, zoek hulp...

tezr

Newbie
damn, echt geshokeerd als ik dit allemaal lees
zou niet in jouw schoenen willen staan. gebruik zelf gemiddeld om de anderhalve maand iets van hard-drugs en rook drie joints per week
+door drugs leer je jezelf kennen-->karakter
+je leert gevoelens kennen die je als nooit-gerbuiker nooit zou ervaren hebben
ik zie drugs als een hulpmiddel, maar ik probeer mijn drempel zoals hierboven reeds werd vernoemd, niet steeds te verlagen, anders geraak je de pedalen kwijt

Bovenaan