• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Ellis D. (van Diepen)

henkie84

Bewuste gebruiker
Hypnose vereist acceptatie. Als de persoon het accepteert zal hij eerder zijn ego loslaten en alles doen wat je vraagt. Als een persoon dat niet wil dan gaat het een heel stuk moeilijker worden.

Als ik je een tip mag geven: vergeet je livereport en geniet van de zon!

henkie84

Bewuste gebruiker
Soma zei:

Precies! Het is een weergave van vluchtige gedachtes in woorden die niet toereikend genoeg zijn. Mij bevalt het, de persoon in kwestie ook, how much more followers do you need to be succesful? None, since you're already succesful.

amazing
soo good
aarbei
fine
leck
..........................................................................................................................................................................................................................................................

Elohtibbar

Badass junkie
:tearsofjoy: ik las je gedachtenflarden als een gedicht! Heerlijk, die dwaze gedachtensprongen :grin: can't wait om zelf aan de acid te gaan!

ErnstJünger

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Abstracte poëzie :grin:

Ik zou je (overigens zeer herkenbare) gedachten gewoon opschrijven en wat nadien op het net smijten.
Je hoeft je trip niet te verslijten voor de monitor als buiten de zon schijnt :wink:

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
De zon en de maan,
laten je nooit ,
in het donker staan.
Altijd een straaltje licht.
waar je ook bent.
Altijd een glimlach,
het kost je geen cent.

:)

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
ntnhfestival239 zei:
amazing
soo good
aarbei
fine
leck
..........................................................................................................................................................................................................................................................

toen kwam de piek en hield ie eindelijk zijn bekkie ....
het houdt niet op ?

lol het moest nog beginnen !

Bovenaan