elke dag wiet

PRINCEZS_

Belezen gebruiker
weet je wat mij nou echt irriteerd?
Kijk bijna al mijn vrienden roken elke dag wel een jointje,
ik niet, ik doe het 2x per week ofzo, dus ik word echt heel stoned
ervan en ik voel me ook echt space, en als ik dan iets raars zeg ofzo
kijken ze me echt zo aan van; het is MAAR een jointje,
want ze zeggen dat ze er bijna nix meer van voelen enzo.
Dus dan zit ik daar in mn eentje helemaal te spacen :P
en als ik dan echt space ervan hoor ik ze ook soms zeggen van
"Pff.. het is geen XTC ofzoiets.."
Want op mij heeft een jointje echt veel effect.. Ik word er
echt heel stoned van.. maar dan vraag ik me af waarom
roken ze het dan zo vaak als ze tog niet meer stoned worden :rolleyes:
roken hier mensen het ook elke dag nog zonder stoned te worden?
En waarom dan als het tog amper meer effect heeft?

Psykaholik

Wijs gebruiker
ik weet maar al te goed wat je bedoeld.
heb het ook iedere dag gerookt en ik gooide veel in mijn joint.
bij ons is het ook zo ieder rold altijd zijn eigen joint.
en als je dan rookt je voeld het nog wel maar het is heel anders als je het rookt gelijk u.
kan jou maar een ding zeggen, blijf het roken gelijk je het nu doet zo beleef je er tenminste nog plezier aan.
ik ben een hele tijd gestopt geweest en rook het nu ook terug regelmatig maar niet meer iedere dag en nu is het tenminste terug fijn.
hoewel het helemaal niet meer is gelijk in het begin.
en waarom je het dan nog doet, voor toch maar iets te hebben en omdat het verdomd lekker smaakt

Imke

Badass junkie
Er is een tijd geweest dat ik 6 à 7 joints rookte op een dag, dus had ik er niks meer aan. Geen effect of niks.
Waarom ik het dan bleef doen, weet ik niet, misschien voor de smaak of sfeer ofzo.. Maar als ik nu een joint rook smaakt het me meestal niet echt.
Wel krijg ik er effect van, wat ook de bedoeling is denk ik.. dus blijf maar bij je 2 jointjes op een week, zo heb je er tenminste nog iets aan.

Marklar

Belezen gebruiker
Ik heb een jaar of 3 iedere dag meer dan 5 jointjes gerookt (ben hier niet trots op). En heb hier altijd effect van gehad. Begon ik om 7uur s'ochtends? knetter stoned, 4uur? Knetter stoned. Ik geloof niet dat IK niet stoned kan raken vaan een jointje :stoned:

azgaza

Badass junkie
Ik blow niet meer dagelijks; ik heb dit wel periodes gedaan. Ik blow nu vooral nog in het weekend en heel af en toe een pret-shaggie op een luie doordeweekseavond maar dit meestal 1x per 5 dagen. Van zo'n pretshaggie waar ik misschien nog geen 8ste wiet of hasj in doe word ik ook nog gewoon stoned.
In de periode dat ik wel elke dag veel blowde hadden we ook een keer een te sterke spacecake. We waren met zijn 5en en 3 gingen echt heel erg bad. Ik en nog één ander hadden zo iets van 'waar maken jullie je druk om?' maar wij blowden allebei elke dag flink door en de anderen incidenteel.

maar: als je nog goed stoned wordt is het veel leuker; elke dag blowen is niks aan. Pauzes van een paar dagen tussen het stoned zijn zijn eigenlijk gewoon heerlijk.

matthijs

Badass junkie
Hmm.. ik vind elke dag blowen ook wel leuk, het is alleen anders leuk. Het effect is wat milder. Je moet het denk ik leren waarderen...hoewel ik wel erg graag zou stoppen een maandje ofzoiets.

bas410

Experimenterende gebruiker
van elke dag blowen word ik maar sloom en ongeconcentreerd, 1 x per week max hou ik nu aan.

HolySmoke

Ik snap je helemaal! Ik ken mensen die 8 joints op een avond roken en redelijk nuchter blijven. Als ik een halve joint rook, ben ik al knetter en tot weinig meer in staat. Daarom rook ik ook maar hooguit 3 keer in de week (in het weekend).
Sommige mensen waaronder dus jij en ik zijn er extra gevoelig voor. Momenteel wordt er ook onderzoek naar gedaan. Benieuwd naar de uitslag!

matthijs

Badass junkie
Weet niet zeker of je erger stoned wordt. Je merkt er gewoon meer van zegmaar. Als je vker blowt ben je het stonedzijn gevoel gewend en kan je dan ook perfect funcioneren.

Bengt

Bewuste gebruiker
je wordt er aan gewoon
je krijgt een soort immuusysteem
als je voelt dat je niet rap meer stoned geraakt kun je voor je eigen ff stoppen dan is het direct veel geestiger

stinos

matthijs zei:
Weet niet zeker of je erger stoned wordt. Je merkt er gewoon meer van zegmaar. Als je vker blowt ben je het stonedzijn gevoel gewend en kan je dan ook perfect funcioneren.

juist, ik vind t ook veel chiller dat ik gewoon een lekker jointje kan roken en dat ik erna nog in de klas kan zitten ofzo.
beter dan datk een half jointje rook en skaffa op de grond lig te wachten tot ik weer wat kan gaan doen.
en bovendien is t te ekker om te minderen :P

sjaartrol

Bewuste gebruiker
bij mij is er stilaan na 4jaar blowen, en 2.5 jaar daarrvan iedere dag, een zeer lichte "gewenning"... ik wordt nog altijd wel telkens stoned, en ik rol geen dikke joints voor mezelf, maar het effect is vooral sneller weg. vroeger kon ik een hele namiddag stoned zijn van een joint. nu is dat maar n uurtje tot 2uur max.

vroeger was ik ook echt supersnel stoned. nu nog steeds een beetje maar wel al veel minder. ik rol nog steeds geen dikke jointen, maar wel veel dikker dan vroeger, voor mezelf en ben er meestal wel nog steeds goed scheef van. ook dagen dat ik van smorgens begin te roken kan ik de rest van de dag ook nog goed stoned worden, hetzij wel minder stoned...

Robdebob

Bewuste gebruiker
Vroeger werd ik ook altijd megastoned, ik rookte dan misschien 2 x per maand. Nu rook ik wel vaker maar ik word niet minder stoned. Het is meer dat ik wen aan het effect en ik kan het nu goed combineren met andere dingen doen. Je moet je er als het ware "over heen zetten"

PaRa[NL]

Bewuste gebruiker
Ik blow eigelijk elke dag, het is niet dat ik niet stoned word.
Maar dat ik een aan het gevoel gewend ben, en dus ook vrij normaal kan doen. Ik denk dat je vrienden dat ook hebben.

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
ik heb vroegâh redelijk wat geblowed, toen een paar jaartjes echt amper geblowed, en nu blow ik weer regelmatig. Ik moet zeggen dat ik van een flinke zweir behoorlijk knetli word.

Bovenaan