Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Lektroluv zei:Nu zal wel 't HELE forum over mij heen vallen...
maar gewoon fruity loops...

troebadoer zei:Neen ik ben puur amateuristisch bezig en voor hobby, doe me ook niet echt moeite om het uit te brengen, als er ergens interesse ontstaat hoor ik het vanzelf wel
Welke muziek spreekt je aan? Heb nog wel meer muziek.
Willemijn zei:

Solidius zei:Maak maar andere topics voor jullie miskramen die niet gemasterd zijn, noch de 4/4 standaard bezitten.
Mag ik weten hoe je op die compleet absurde stelling bent gekomen? Geloof het of niet, maar iedere producer werkt tegenwoordig met een computer, tenzij je denkt dat hardware sequencers nog hip zijn anno 2008. Als je het omdraait slaat het ook nergens op, waarom zou een sportman geen computernerd kunnen zijn?IgNor Beam zei:iemand met zijn PC tennis speelt, zal deze echter nooit een sportman zijn...
Dat heeft niets, maar dan ook echt helemaal niets met Reason te maken. Er zijn waslijsten met bijvoorbeeld vocal trance producers die zangpartijen toepassen op tracks die, jawel, met Reason zijn gecreëerd. Ik geef toe dat het niet de efficiëntste manier is omdat Reason zelf geen opnamefunctionaliteit voor zang heeft, maar die tekortkoming is probleemloos te omzeilen met een alternatief programma, zoals Ableton Live. Als je daarmee Re-Wired laad je de Reason track daarmee in en tweakt beide tracks net zolang tot het resultaat 100% synchroon loopt. Dit proces is een eitje met een beetje knip en plakwerk / timestretchen. Dat het jou niet gelukt is betekent dus niet dat het niet mogelijk is, want ik heb daar geen moeite mee.IgNor Beam zei:Nummer is te mooi in te korten, dus volle 13MB. Een beetje geoefend luisteraar zal hierin opmerken dat de feedback en de zangpartijen (later er overheen gemixed) niet meer lekker samen te mengen zijn met de eerder geheel afgemixte Reason song.... Affijn, dit gaat niet dus.
fruityloops is een beetje saai, ableton ziet er ook wel goed uitFruity loops is makkelijker, maar alle patterns zijn je eigen bedachte creaties, melodieen etc.
Reason is moeilijker in gebruik, maar als je het onder de knie hebt klinkt het resultaat meer af, maar het is niet helemaal je eigen sound door de samples. Fruity loops, als je er echt goed mee bent, kun je er echt vette shit mee. Ik doe het nu een jaartje, zal ff wat uploaden en later hierbij zetten,,
Net alsof jij er iets van kentBuZzRiDeR zei:fruityloops is een beetje saai, ableton ziet er ook wel goed uitFruity loops is makkelijker, maar alle patterns zijn je eigen bedachte creaties, melodieen etc.
Reason is moeilijker in gebruik, maar als je het onder de knie hebt klinkt het resultaat meer af, maar het is niet helemaal je eigen sound door de samples. Fruity loops, als je er echt goed mee bent, kun je er echt vette shit mee. Ik doe het nu een jaartje, zal ff wat uploaden en later hierbij zetten,,