Eindelijk 73%

Smokey046

Bewuste gebruiker
Hey DF'ers !

Nou na lang zoeken heb ik nu ipv 68% speed, de 73% gevonden. (getest) :rock:
Ik heb hier even een vraagje over, naar mijn gevoel is hoe hoger de kwaliteit,
Hoe gecontroleerde ik het effect voel en hoe stabieler de 'trip' is.
Het is me ook opgevallen dat ik op deze 73% gewoon rustig kan chillen met vrienden zonder dat ik constant aan het bewegen ben.
Is dit omdat er dan minder andere rotzooi bij zit of puur omdat het zeg maar het hoogste procent heeft?

Heb de indruk dat amfetamine opzich zelf voor een heldere gecontroleerde space zorgt maar dat de versnij middelen die erbij zitten de wazige kantjes eraan breien, klopt dit? :grin:

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Smokey046 zei:
Heb de indruk dat amfetamine opzich zelf voor een heldere gecontroleerde space zorgt maar dat de versnij middelen die erbij zitten de wazige kantjes eraan breien, klopt dit? :grin:

Jij mag nooit meer raden... :wink:

Vooral cafeïne zorgt voor dat opgefokte gevoel.

Veel plezier ermee!

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Ik lees dit als 73% puur gif. Ben ongeveer allergisch voor dit spul namelijk :wink:

Veel plezier ermee!

Smokey046

Bewuste gebruiker
Svali zei:
Smokey046 zei:

Jij mag nooit meer raden... :wink:

Vooral cafeïne zorgt voor dat opgefokte gevoel.

Veel plezier ermee!

Ik bedoelde met versnij middelen ook caffeine :P en met wazige kantjes onder andere het opgefokte gevoel. Dus ik zie niet echt waarom ik verkeerd zit? :confused:

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Smokey046 zei:
Ik bedoelde met versnij middelen ook caffeine :P en met wazige kantjes onder andere het opgefokte gevoel. Dus ik zie niet echt waarom ik verkeerd zit? :confused:

Ik ook niet. Ik bedoelde dus ook dat je het helemaal goed had.

Bovenaan