Effecten van Coke

Stoneboot

Bewuste gebruiker
Wat voor effecten heeft Coke precies? Want ik zag een meisje dat coke had gesnoven en die was niet normaal geil en ik dacht altijd dat Coke je dat strakke effect gaf wat MDMA ook geeft. Dus hoe zit het nou? :grin:

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ja, van coke kun je erg geil worden, van mdma krijg je eerder het gevoel dat je urenlang wilt knuffelen, en voorspel enz. maar niet die pure beestelijke sexdrang. Tenminste zo werkt het in het algemeen.

Stoneboot

Bewuste gebruiker
TechNora zei:
Ja, van coke kun je erg geil worden, van mdma krijg je eerder het gevoel dat je urenlang wilt knuffelen, en voorspel enz. maar niet die pure beestelijke sexdrang. Tenminste zo werkt het in het algemeen.

Aha! En verdere effecten? Zou iemand ze even kunnen opnoemen voor me? :)

Gemini

Badass junkie
Positieve effecten:

euforisch (gelukzalig) gevoel
energiek
beweegelijk
honger en moeheid verdwijnen
meer zelfvertrouwen
spraakzaam
denken lijkt sneller en helder te gaan
"king of the world" gevoel

Lichamelijke effecten:

versnelling van de ademhaling
verhoging van hartslag en bloeddruk
tijdelijke toename van de spierkracht en uithoudingsvermogen
lichte stijging van de lichaamstemperatuur
droge slijmvliezen
laxerende werking
frequent urineren
locaal verdovend effect (mond, tong en tandvlees worden gevoelloos)

Nadelige effecten:

uitwerking: rusteloos, geïrriteerd, neerslachtig en sterke drang naar meer
hogere dosissen: angst, paranoïa, agressie en psychische klachten

Dit heb ik even van internet gehaald. Verder verschilt het effect ook wel per persoon.
Ik persoonlijk voel me simpelweg een betere versie van mezelf. Ik ben gezelliger, meer open en heb zin om van alles te ondernemen. Ik praat niet snel over shit die me heel erg dwars zit, maar dan wel. Ik heb het idee dat ik geweldig ben en dat iedereen dat met mij eens is.

kiekert

Bewuste gebruiker
Stoneboot zei:
Wat voor effecten heeft Coke precies? Want ik zag een meisje dat coke had gesnoven en die was niet normaal geil en ik dacht altijd dat Coke je dat strakke effect gaf wat MDMA ook geeft. Dus hoe zit het nou? :grin:
Je 'zag' een meisje?

kiekert

Bewuste gebruiker
Stoneboot zei:
Ja? Ik zie een meisje, ik zag een meisje? Is gewoon goed ABN toch?
Jaja, ik vroeg me alleen af of je haar alleen 'gezien' had, of dat ze daadwerkelijk geil met jou deed :mrgreen:

Stoneboot

Bewuste gebruiker
Haha, nee ik zag het alleen. Ze wou met iedereen neuken maar ik vind het een beetje stijlloos om met een meisje dat onder invloed van cocaïne is te... erm.. Neuken? Of batsen, of hoe je dat tegenwoordig noemt eigenlijk.

Gemini

Badass junkie
Neuken, batsen, rampetampen, van bil gaan, de liefde bedrijven, ballen, bonken, ketsen, naaien, palen, paren, pompen, seksen, soppen, wippen, vrijen, de olie pijlen..

OT: Sommige mensen worden idd geil van cocaine, maar de behoefte om met IEDEREEN te willen neuken komt bij mij niet erg bekend voor. Wel erg stijlloos idd.

Stoneboot

Bewuste gebruiker
Het lijkt me echt te vet om met iemand 'de liefde te bedrijven' als je dan zo bent. Moet echt geweldig voelen dan.

bartje_v

Experimenterende gebruiker
Misschien combi met GHB...
Hoewel ik die effecten ook wel van echt goede niet versneden coke heb gezien ....
En als die dealers een leuk meisje zien waar ze wat mee willen kun je bijna uitrekenen wat ze in haar neusje had :wink:

Stoneboot

Bewuste gebruiker
Kijk naar de regel daaronder, ik kreeg er een bloedneus van. Ik had dus troep. Kom op, even een regeltje verder lezen is toch niet zo moeilijk? :)

Judas

Wijs gebruiker
Stoneboot zei:
ik kreeg er een bloedneus van. Ik had dus troep

well stoneboot,
als je flink tekeer gaat met heavy caliber coca, dan kan je best wel een lekkere bloedneus krijgen: als je van die goede harde brokjes niet met een mesje of creditcart verpulvert tot poeder, dan treden er vaak kleine beschadigingen in het neusslijmvlies op die door de agressieve substantie die sosa is snel tot lekkende haarvaatjes kunnen leiden. dan is het dus tijd om te stoppen of indien je een dwangmatige binger bent van neusgat te wisselen. :openmouth:

die geilheid waar je het over hebt is persoonsgebonden. lees de topic s over seks en cocaine er maar op na. op 2 personen na verklaren al mijn snuivende vrienden en kennisen dat ze niet geil van de coca worden maar bij mij is die geilheid het belangrijkste effect. al denk ik niet dat de geilheid iets is wat in de substantie verstopt zit: het is meer zo dat een door maatschappelijke normen onderdrukte geilheid losgewoeld wordt door dat cocaine allerlei remmingen elimineert.
denk dat een gezond organisme op een diep niveau een hevig libido heeft waar hij/zij niet altijd wat mee kan. coca heft bij sommigen de sociale restricties die daar debet aan zijn op en rukt het beschaafde masker dat in het dagelijks leven gedragen wordt van het gezicht. en dan wordt je degene die je eigenlijk wilt zijn: een wild, bronstig beest. :grin:

merk zelf dat de mensen op straat doodsbang van me worden als ik met een half grammetje of meer in mijn bloedbaan door de stad dender. ben volgens iedereen een rustige, vriendelijke man in cleane toestand. wat ik meestal ben. schijnbaar kan je door de sosarush jammer genoeg een angstaanjagende, negatieve uitstraling krygen.
kan ook niet zeggen dat die geilheid iets met liefde te maken heeft. dan wil je urenlang ruw je lusten botvieren op en in zacht vrouwenvlees.

een echte afrader dus, wees maar blij dat jij relaxed blijft van het witte poeder en je wellicht net als al mijn maten er een slappe van krijgt. :tearsofjoy:

THERE'S A LIFE BEYOND COCAINE

Bij mij snuiven speed achtig effect
roken: een goeie flash
maar spuiten is gewoonweg de ultieme flash die er is niks kan er aan voor even dan natuurlijk de eerste spuiten zijn fantastisch nadien valt het dal wat wil zeggen :neveneffecten de belanrijkste even op een rij :tongueout:aranoide, extreem zenuwachtig, achtervolgingswaanzin ,controle verlies die neveneffecten gelden ook voor het roken greetz plus het is heel gevaarlijk natuurlijk te spuiten zelf al paar keer heel heel veel geluk had (dosering te hoog)en veel geld kwijt natuurlijk plus en das het ergste de schade die je berokkent aan je familie greetz

Angramar Temenos

Badass junkie
meisje20 zei:
Neuken, batsen, rampetampen, van bil gaan, de liefde bedrijven, ballen, bonken, ketsen, naaien, palen, paren, pompen, seksen, soppen, wippen, vrijen, de olie pijlen..

OT: Sommige mensen worden idd geil van cocaine, maar de behoefte om met IEDEREEN te willen neuken komt bij mij niet erg bekend voor. Wel erg stijlloos idd.

Je vergat Geilpompen.

kiekert

Bewuste gebruiker
cocaineaddict zei:
Bij mij snuiven speed achtig effect
roken: een goeie flash
maar spuiten is gewoonweg de ultieme flash die er is niks kan er aan voor even dan natuurlijk de eerste spuiten zijn fantastisch nadien valt het dal wat wil zeggen :neveneffecten de belanrijkste even op een rij :tongueout:aranoide, extreem zenuwachtig, achtervolgingswaanzin ,controle verlies die neveneffecten gelden ook voor het roken greetz plus het is heel gevaarlijk natuurlijk te spuiten zelf al paar keer heel heel veel geluk had (dosering te hoog)en veel geld kwijt natuurlijk plus en das het ergste de schade die je berokkent aan je familie greetz
:rolleyes:

Bovenaan