Effect van nu en net

pbwebmaster

Bewuste gebruiker
Nu zit ik hier nog even na te genieten onder invloed van speed. De laatste keer was alweer ruim 2 maanden geleden, en ik vond dat het wel weer even kon.
Want mij opvalt (bij mij), is dat ik voordat ik speed neem (of op het moment dat ik weet dat k het ga gebruiken) vaak een beetje zenuwachtig word. En bij mijn eerste snuif word ik altijd een beetje onrustig en trillerig. Maar dan na een halfuurtje voelt het helemaal goed! En dan kan ik ook gerust meer nemen.

Hebben jullie op het begin ook een beetje aparte bijwerkingen. Of ligt het aan mij?
Ik space nu heerlijk! De dealer is zeer betrouwbaar.

Het lijkt wel alsof m''n lichaam er zo aan moet wennen op het begin.

Zit nu popstars te kijken, maar ik kan het gewoon niet meer aanhoren! Eens zien of er nog wat leuks te bekijken is. :grin:

clockcable

Bewuste gebruiker
Nee, als ik een lijntje neem dan voel ik vrijwel direct adrenaline vrijkomen, en na 5 minuten de effecten van de pep.

pbwebmaster

Bewuste gebruiker
clockcable zei:
Nee, als ik een lijntje neem dan voel ik vrijwel direct adrenaline vrijkomen, en na 5 minuten de effecten van de pep.

Oke, nou ik heb het dus wel!
Alsof ik even m''n draai moet vinden. Heel apart.

Niet dat deze discussie heel boeiend zal worden, maar toch.
Ik ben een beetje verveeld. En kan denk ik zomaar, niet slapen :tearsofjoy: .

Zucht, ik ga maar online pokeren ofzoo..

Jink

Newbie
Ha, ik heb hetzelfde als jij... eerst veel adrenaline. Ik voelde er eerst dacht ik ook niet zo veel van, later nog wat bijgenomen en nu voelt het gewoon lekker :)

engebelg

Experimenterende gebruiker
pbwebmaster zei:
clockcable zei:

Oke, nou ik heb het dus wel!
Alsof ik even m''n draai moet vinden. Heel apart.

Niet dat deze discussie heel boeiend zal worden, maar toch.
Ik ben een beetje verveeld. En kan denk ik zomaar, niet slapen :tearsofjoy: .

Zucht, ik ga maar online pokeren ofzoo..

lol, ik zit hier ook weeral al 10 uur te grinden op de pep

engebelg

telkens als ik een lijn snuif begin ik ook licht te panikeren, alsof ik onmiddellijk denk dat het veel te veel is, begin het dan vaak al uit te snuiten en whatever, zodat ik een uur erna toch weer wat moet bijnemen, waarvan ik dan ook weer de helft wegsnuit :rolleyes:

Drientje

DF-koning
Sowieso de gedachte aan speed gebruik maakt al dat ik me lichtelijk opgepept voel.

De eerste lijn zorgt er altijd voor dat ik vaak moet schijten als een malle en vaak gebeurd dat al lang voor ik überhaupt speed snuif.

Is normaal. Placebo FTW!

engebelg

clockcable zei:
Probeer je lijn eens te verdelen in 2 kleinere lijnen, 1 voor elk neusgat, of je neemt een bommetje.

dat doe ik nu, om het half uur een lijntje van een halve cm lang, maar dan voel ik me ook nog wat zenuwachtig lol

een bommetje riskeer ik me niet, na 1 koffie ligt mn maag al overhoop...

Bovenaan