Effect van GHB?

W.F.L.

Badass junkie
Pff.. Ik vind dat het heel gelijkaardig is aan alcohol, maar het effect vind ik persoonlijk prettiger. Bij alcohol duurt het ook niet lang voordat ik de grens overschrijd van een beetje gedronken of gewoon schijtezat en dan is het niet leuk meer.. Maar: Euforie, vrede, minder angst/meer zelfvertrouwen, muziek klinkt mooier, "wazigheid", alles kan een beetje beginnen draaien (zoals bij teveel alcohol :beer:), lopen wordt dan moeilijker enz (bij hogere dosissen..) Heel erg fijn spul in ieder geval. Een soort van illegale alcohol vind ik.

2 ml volstaat in mijn geval. (Ik weeg 54kg ofzo)

Mike

Bewuste gebruiker
Heb het in totaal 5 keer geprobeerd, ben er een beetje duizelig van geweest, inderdaad een soort dronken roes of zo. Verder heb ik er helemaal niets van.

Ben uiteindelijk tot 3,5 ml gegaan, dus aan de dosis ligt het niet. Heb het spul zelf gemaakt, op de goede manier, dus daar lag het ook niet aan.

GHB is blijkbaar niets voor mij.....

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik heb het nu iets van 4x gedaan en ik vind het niet geweldig. Ik word er namelijk nogal misselijk en wiebelig van... Heb er 1x wel geweldige seks op gehad, maar die andere keren voelde ik me dusdanig beroerd, dat het voor mij eigenlijk niet meer zo nodig hoeft.

pancake

Newbie
ligt het aan mij of ligt de gemiddelde dosis van iedereen zo laag? ik weeg 80 kilo en neem altijd 5 ml, en dan moet ik soms nog bijnemen omdat ik bijna niks voel..

Andrew

Badass junkie
Volgens mij had ik 5ml in totaal op en ik heb een lichaamsgewicht van 65kg ofzo en ja.. ik kon al snel in slaapvallen en deed het ook als ik de kanskreeg, maar die kans kreeg ik niet zo vaak, haha. Het was wel chill alles was vaag, langzaam enzo, soort bullet-time zoals ik ken als ik stomdronken ben, maar wel beter

Flip Trip

Bewuste gebruiker
dutchmarshal zei:
het heeft met je gewicht temaken ook wat je gegeten hebt en of je een man/vouw bent..

Daarnaast zegt de aanduiding 5 ml helemaal niks, hier kan makkelijk genoeg inzitten om je omver te krijgen, maar er kan ook niks inzitten.

Ik heb mijn ghb helemaal uitgekookt, zo kan ik het afwegen op een weegschaal.

W.F.L.

Badass junkie
Die tintelingen over je hele lijf zijn trouwens ook wel relaxt. En je wordt er een botergeile perverseling van. :smoke:

Carlitos

Badass junkie
Gebruikt icm met wat speed,meer praterig,opgewekter,vrolijker.
Onbekende dosis was van iemand die aan de mdma zat,gekregen laatse beetje.
Heb er nog teveel van staan terwijl ik het nooit gebruik,was ooit is ergens anders voor bedoeld.

Ben benieuwd of het wat maandjes houdbaar is anders flikker ik alles weg door de gootsteen ..

Winehouse

Badass junkie
Ben benieuwd of het wat maandjes houdbaar is anders flikker ik alles weg door de gootsteen ..[/quote]

Is je gootsteen ook weer ontstopt
ghb staat (bijna) synoniem aan gootsteenontstopper

Flip Trip

Bewuste gebruiker
Carlitos zei:
Heb er nog teveel van staan terwijl ik het nooit gebruik,was ooit is ergens anders voor bedoeld.

Ben benieuwd of het wat maandjes houdbaar is anders flikker ik alles weg door de gootsteen ..

Ik zou het laten indampen, dus gewoon in een geschikt pannetje droppen en af laten koken. Kijk wel uit als al het water verdampt is en er is alleen nog ghb over. Het kan namelijk zijn dat je het niet opvalt dat al het water weg is, de ghb is dan gesmolten, dit gebeurd pas bij 150 ° C dus verbrand je niet. hehe. Ziet wel vet uit als het dan kristalliseert weer.

Zo kan je het volgens mij eindeloos lang bewaren, enige probleem aan ghb oplossingen is dat het water slecht kan worden.

Winehouse zei:
Carlitos zei:

Hou je klinklare onzin bij je, GHB zal je gootsteen nog geen klein beetje ontstoppen. Alleen omdat je gootsteenonstopper kunt gebruiken om g te maken heet niet dat g gootsteenontstopper is. Dus hoe je dom commentaar maar gewoon bij je.

Carlitos

Badass junkie
Flip Trip zei:
Carlitos zei:

Ik zou het laten indampen, dus gewoon in een geschikt pannetje droppen en af laten koken. Kijk wel uit als al het water verdampt is en er is alleen nog ghb over. Het kan namelijk zijn dat je het niet opvalt dat al het water weg is, de ghb is dan gesmolten, dit gebeurd pas bij 150 ° C dus verbrand je niet. hehe. Ziet wel vet uit als het dan kristalliseert weer.

Zo kan je het volgens mij eindeloos lang bewaren, enige probleem aan ghb oplossingen is dat het water slecht kan worden.

Winehouse zei:
Carlitos zei:

Hou je klinklare onzin bij je, GHB zal je gootsteen nog geen klein beetje ontstoppen. Alleen omdat je gootsteenonstopper kunt gebruiken om g te maken heet niet dat g gootsteenontstopper is. Dus hoe je dom commentaar maar gewoon bij je.

En weet je ook hoelang het in een gewone fles (plastic) fles houdbaar is ?
Zij nog dat het in glas moest staat tegen verkoper.
Het staat nu @ een vriend en het is ook meteen dik een liter wat ik gekocht heb in een impuls,maar het staat er al wat weekjes..

Luie carlitos.. :wave:

azerty1987

Belezen gebruiker
als het met demi water is gemaakt en koel bewaard word kan het maanden meegaan heb zelf al 4 maanden een hoeveelheid in mijn kluisje.. is nogsteeds perfect

Mike

Bewuste gebruiker
Winehouse zei:

Wat een onzin! Maar dat was je hierboven ook al duidelijk gezegd. (op een ietwat onvriendelijke manier weliswaar...)

Het is duidelijk dat je totaal geen verstand hebt van GHB?

OT: Ik geef het aankomend weekend maar weer eens een kans, ik lees toch wel wat positieve dingen hierboven die me wel bevallen, maar net als Carlitos heb ik het probleem dat het spul al een halfjaartje in de koelkast staat, geen idee of dat iets met de werking doet?
Scheikundig gezien moet het niet uitmaken, maar het zou inderdaad kunnen dat het water bederft?

Iemand hier meer ervaring mee?

Flip Trip

Bewuste gebruiker
Mike zei:
Winehouse zei:

Wat een onzin! Maar dat was je hierboven ook al duidelijk gezegd. (op een ietwat onvriendelijke manier weliswaar...)

Het is duidelijk dat je totaal geen verstand hebt van GHB?

OT: Ik geef het aankomend weekend maar weer eens een kans, ik lees toch wel wat positieve dingen hierboven die me wel bevallen, maar net als Carlitos heb ik het probleem dat het spul al een halfjaartje in de koelkast staat, geen idee of dat iets met de werking doet?
Scheikundig gezien moet het niet uitmaken, maar het zou inderdaad kunnen dat het water bederft?

Iemand hier meer ervaring mee?

Was idd een ietwat onvriendelijke manier, maar ik raak toch uitermate geirriteerd van zo een ongefundeerde uitspraken.

Er is idd alleen de mogelijkheid dat het water bedorven is, hiertegen kun je 2 dingen doen. Ten eerste kun je het water afdampen, dit had ik hierboven ook al gezegd. Daarnaast kun je het water ook steriliseren. Dit kun je op de volgende manier doen, het beste neem je hiervoor een erlenmeyer, maar kan ook iets anders. In de erlenmeyer doe je je GHB oplossing en je sluit de hals van de erlenmeyer met watten en daarna alufolie. Nu doe je een laagje water in een snelkookpan, hier de erlenmeyer in en je laat het voor 20 tot 30 minuten koken. Dus je moet ongeveer 20 minuten een temperatuur van 120 ° C hebben, hiermee dood je alle bacterien en virussen.

Winehouse

Badass junkie
BRON: SPUITEN EN SLIKKEN SITE

GBL of Gamma-butyrolacton is een chemische stof die verwant is aan het slaap- narcosemiddel en partydrug GHB. Het wordt legaal verkocht als Multi-cleaner. Zo kun je met GBL graffiti verwijderen, je velgen van je auto weer laten shinen en het verwijdert het ook nog eens de roest van je vijfdehands fiets. Super handig dus!

Soma

Bewuste gebruiker
Alleen gaat het hier niet over GBL, maar over GHB. 't Is trouwens niet omdat GBL wordt gebruikt als verlgenreiniger dat dat wil zeggen dat je velgenreiniger in je lichaam zit te gieten als je GBL puur gebruikt.
NaOH wordt bvb gebruikt om zeep mee te maken. Wil dat dan zeggen dat je je handen wast met gootsteenontstopper? Nee toch?

Trouwens, als je GHB een beetje goed gemaakt is zou er geen van beide stoffen in mogen overblijven.

Fishhead0707

Wijs gebruiker
pancake zei:
ligt het aan mij of ligt de gemiddelde dosis van iedereen zo laag? ik weeg 80 kilo en neem altijd 5 ml, en dan moet ik soms nog bijnemen omdat ik bijna niks voel..

Dan heb je slechte GHB...

Ik heb het nu een stuk of 5 keer gedaan. Eerste keer was fenomenaal :hearteyes: precies goed de 5 ml gepakt (lichaam gewicht toen 70 kilo ofzo)

Gister sterke GHB getest was helemaal super heftig & geweldig :hearteyes: . Eerst 3 ml gepakt na 1,5 uur ofzo nog 2 ml bijgepakt en gaan als de MF... (lichaamsgewicht 73 kg ofzo)

Uiteindelijk is echt de sterkte heeeeeeeel bepalend.

Tenminste dat is mijn ervaring.

OT:

Het effect: Al het goede van MDMA!! Dat lekkere spacende gevoel, bijna tot geen kater de volgende dag. Chill & ontspannen genieten van alles en iedereen. De verhoogde gevoeligheid voor muziek, kleuren. En dan natuurlijk de seks :openmouth: :hearteyes:

En het effect houdt zo'n 3 uurtjes aan en daarna gewoon slapen als een baby.

Geniaal.. :hearteyes:

TrippyShit

Badass junkie
De effecten van GHB bij mij zijn:

Heerlijk voelen
Zin om dingen te doen (ook waar ik normaal geen zin in heb, vaak ook na de G nog)
Druk
Leip in mn kop, bullshit lullen, achterlijk doen.
Toch een heerlijk soort van rust.

Dat was het wel denk ik..

Telpeva

Belezen gebruiker
Ja het is best moeilijk om je vinger erop te leggen he... Ene kant chill, andere kant goeie feeststemming, soms een lekkere buzz in je hoofd, en soms is dat precies het teken dat het te ver gaat....
1 ding weet ik wel. Voor zo'n vies drankje voelt het verdraaide lekkerrrrrrrrrrrrr

WappieWappie

Belezen gebruiker
Telpeva zei:
1 ding weet ik wel. Voor zo'n vies drankje voelt het verdraaide lekkerrrrrrrrrrrrr
Mooi gezegd en zeker waar. :P

Er zijn weinig dingen die ik goorder vind dan GHB, maar het is het zeker waard. :grin:

Dreuge

Badass junkie
Hoe vaker ik het drink hoe meer ik tegen de smaak op zie, gaat lang duren voor ik het weer eens gebruik denk ik.

W.F.L.

Badass junkie
Dreuge zei:
Hoe vaker ik het drink hoe meer ik tegen de smaak op zie, gaat lang duren voor ik het weer eens gebruik denk ik.

Gewoon opdrinken met genoeg sprite ofzo, dan merk je het echt nauwelijks. :P

Of gewoon een hoop aanmaaklimonade met weinig water. yeah :sunglasses:

WappieWappie

Belezen gebruiker
W.F.L. zei:
Of gewoon een hoop aanmaaklimonade met weinig water. yeah :sunglasses:

Dat moet ik ook eens proberen dan. Ik doe het meestal in een glas met een bodempje cola. Nou dan vertrekt je bek wel even hoor als je dat doorslikt. Begin zelfs een beetje een afkeur te krijgen van cola, ook al zit daar niets in haha. Maarja ik doe het express maar in een bodempje cola zodat ik er in 1 kleine slok vanaf ben.

:kots:

Maxime

Experimenterende gebruiker
Water, gewoon water, enkele (1-2-3) glazen per coladop, en de smaak is zo goed als weg.
smaakt het nog te hard? verdeel opnieuw het over 2 glazen.
Het water smaakt dan een beetje zoals water aan de kust in Spanje, ziltig en zout, maar zeker drinkbaar zonder kokhalzen.

grtz Maxie xx

azerty1987

Belezen gebruiker
wat ik altijd doe is ik neem 1 slok drinken in mijn mond en dan een potje g erbij en dan doorslikken :grin: dan nog 1/2 slokken drinken erna en weg is de G :rock:

ow ja en als aanrader gebruik iets wat de smaak nagenoeg weg haalt zoals bitterlemon de goedkope van de aldi werkt veel beter dan de merk variant trouwens..

owja en kunstmatige smaakstoffen toevoegen aan je flesje G helpt ook wel een beetje

WappieWappie

Belezen gebruiker
Over het effect van GHB gesproken. Onder invloed van GHB in de booster ( Zo'n ding ja ) gaan is niet om aan te raden. :tearsofjoy: In het begin is het even leuk, maar daarna ging ik me toch wel heel vaag en beroerd voelen en wat duurt zo'n attractie dan lang. Op een gegeven moment leek letterlijk alles op z'n kop te staan, ookal hing dat bakje gewoon normaal horizontaal en dus niet op z'n kop. Gelukkig niet hoeven kotsen ofzo, nadat hij afgelopen was trok dat beroerde redelijk snel weg en was ik weer lekker in de GHB mood die nog wat zweveriger was als voordat ik de booster in ging. :grin: Maar ik zou het niet nog een keer doen, als ik vooraf m'n buikje rond had gegeten had ik het denk ik niét binnen kunnen houden..

Irezz

Bewuste gebruiker
Dronken, dronkerer, straalbezopen, bewuste coma~

In mijn geval dan <<;; Nah, geen fan van GHB sinds lichte overdosis.

WappieWappie

Belezen gebruiker
Een hele lichte overdosis is niets mis mee. Zolang je dat maar bewust doet, om de reden dat je wilt slapen. Wat wellicht dankzij daarvoor gebruikte middelen eventjes niet lukt :grin:

Irezz

Bewuste gebruiker
Nou... Ik kon alleen maar liggen. Vanaf het moment dat ik recht zou komen ging ik kotsen. En ik moest plassen. Dus ging ik op zo'n typisch legerkruipje naar de badkamer (vooral met ellebogen dus) zo snel mogelijk alles lossen, weer op de buik en bed in. Ondertussen had m'n vriendje alles al ondergekotst En bleef ie er gewoon inliggen :grin:

Ik hou niet van GHB.

WappieWappie

Belezen gebruiker
Irezz zei:
Nou... Ik kon alleen maar liggen. Vanaf het moment dat ik recht zou komen ging ik kotsen. En ik moest plassen. Dus ging ik op zo'n typisch legerkruipje naar de badkamer (vooral met ellebogen dus) zo snel mogelijk alles lossen, weer op de buik en bed in. Ondertussen had m'n vriendje alles al ondergekotst En bleef ie er gewoon inliggen :grin:

Ik hou niet van GHB.
Ik vraag me af of je dan over een lichte, of zware overdosis spreekt?

Ik gebruik wel eens GHB voor de fun, en GHB om te kunnen slapen na MDMA of speed gebruik. Ik heb dan meestal al een hele poos op bed gelegen en geprobeerd om in slaap te komen wat niet lukt. Dan neem ik dus een dosis GHB die net iets hoger is dan mijn fun-dosis, ga weer terug op bed liggen en wacht af. De volgende dag als ik m'n ogen weer open doe het eerste dat ik dan altijd denk "Mooi, het heeft weer geholpen". :grin:

Irezz

Bewuste gebruiker
Licht, zwaar, geen idee. Ik ben erg slecht met doses (maatbeker? weegschaal? whazzat?) maar blijkbaar is weinig nog teveel bij ghb.

W.F.L.

Badass junkie
Ik vind het altijd zonde als mensen dit middel meteen afschrijven omdat ze er de mist mee in gegaan zijn of mensen kennen waar dat gebeurt is. Krijgt naast de standaard date-rape verhaaltjes ook zo'n slecht imago op die manier, terwijl ik het zelf wel een mooi middel vind uiteindelijk, het is geen typische drug die alleen maar dempend of stimulerend werkt. De enige keerzijde van de medaille is de lichamelijke verslaving, maar dat is bij alcohol ook zo. Doseren is gewoon iets wat er bij hoort..

Wel grappig hoe uitgesproken de meningen doorgaans zijn, de ene vindt het super chill en de andere moet er niet van weten :grin:

Ik neem het zelf 2 of 3 weekenden per maand doorgaans wanneer ik speed neem ofzo, omdat het echt lekker combineert met uppers. Nuchter is ook helemaal niet verkeerd..

Volgens mij is in plaats van nog meer speed te snuiven het zelfs beter voor je als je de speed gewoon laat uitwerken en dan wat GHB neemt. Ik moet wel bekennen dat ik tegenwoordig zelden nog speed zonder GHB neem want dan vallen de negatieve kanten me na verloop van tijd wat te zwaar.

WappieWappie zei:
Dat moet ik ook eens proberen dan. Ik doe het meestal in een glas met een bodempje cola. Nou dan vertrekt je bek wel even hoor als je dat doorslikt. Begin zelfs een beetje een afkeur te krijgen van cola, ook al zit daar niets in haha. Maarja ik doe het express maar in een bodempje cola zodat ik er in 1 kleine slok vanaf ben.

Haha, cola en GHB is inderdaad een ranzige combinatie ja. Ik dronk het ook nog een hele tijd met water :kots:

Maar in van die citrusdingen zoals Sprite merk je het echt bijna niet ontdekte ik laast. Voorheen met water, daarna AA drink of grenadine maar nu ik dit ontdekt heb ga ik het enkel nog met Sprite nemen haha. :P Bodempjes zijn ook minder chill vind ik omdat je het dan juist beter smaakt.

Irezz

Bewuste gebruiker
Moet je geen zonde vinden, ik zei dat IK het niet leuk vond, maar ik kan me voorstellen dat anderen er helemaal weg van zijn.
En ik schrijf het ook niet per sé af, aangezien het gewoon éénmalig was. Als iemand het me 's gedoseerd zou aanbieden op 'n feesje of wherever: sure! Maar echt niet meer op eigen houtje :grin:

Bovenaan