Effect speed in vlagen?

Poederpret

Bewuste gebruiker
Hey even een vraagje,

Ik heb tot nu toe 1x speed gebruikt op een feest, ik had aan het begin van de avond 2 sleutelpunten en heb daarna nog 3 punten totaal bijgenomen, bij mij kwam het effect echt in 'vlagen'; het ene moment ging ik super hard en was ik echt absurd vrolijk en op het andere moment weer enorm rustig en relaxed, terwijl ik op mdma de hele tijd hard ga, is dit bij jullie ook zo?
Gr poederpret

Hardcore_frk

Badass junkie
Hey even een vraagje,

Ik heb tot nu toe 1x speed gebruikt op een feest, ik had aan het begin van de avond 2 sleutelpunten en heb daarna nog 3 punten totaal bijgenomen, bij mij kwam het effect echt in 'vlagen'; het ene moment ging ik super hard en was ik echt absurd vrolijk en op het andere moment weer enorm rustig en relaxed, terwijl ik op mdma de hele tijd hard ga, is dit bij jullie ook zo?
Gr poederpret
Meestal hoor je juist het tegenovergestelde. Ik herken dit zelf ook niet zo erg eigenlijk (en heb genoeg van dit pretpoeder mogen nuttigen in mijn leven). Ik herken wel het rustige en relaxte, maar niet het gevoel van 'vlagen'.

Maar het kan ook de specifieke situatie zijn die hierop van invloed is: met wie je staat te praten, welk nummer er gedraaid wordt of hoe je eigen gedachten verlopen. En daarbij is ieder stel hersenen weer anders natuurlijk.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Bij beiden heb ik het. Zowel bij mdma als bij speed kan het in vlagen komen. Het is niet altijd maar het verschilt per keer. De eerste 2 tot 4 uren niet echt maar daarna wel. Of ik nou bijneem of niet.
Wel vind ik die vlagen bij mdma sterker aanwezig als bij speed.

Poederpret

Bewuste gebruiker
Meestal hoor je juist het tegenovergestelde. Ik herken dit zelf ook niet zo erg eigenlijk (en heb genoeg van dit pretpoeder mogen nuttigen in mijn leven). Ik herken wel het rustige en relaxte, maar niet het gevoel van 'vlagen'.

Maar het kan ook de specifieke situatie zijn die hierop van invloed is: met wie je staat te praten, welk nummer er gedraaid wordt of hoe je eigen gedachten verlopen. En daarbij is ieder stel hersenen weer anders natuurlijk.
Het had ook aan de situatie kunnen liggen inderdaad, merkte ook wel dat als ik ging zitten ik rustig werd en als ik weer ging dansen energiek werd, thanks voor je antwoord!

geflipt

Wijs gebruiker
Je zei het net zelf al, dus je hebt je antwoord: als je ging zitten werd je rustig, als je ging dansen werd je energiek.
Zo kan je (hier ben ik weer) speed min of meer sturen. Ga je te hard, leg je dan effe neer of ga zitten.
Wil je net harder gaan, ga dan lekker dansen. De speed zal wel volgen...

Had je er last van of was het puur uit nieuwsgierigheid?

Poederpret

Bewuste gebruiker
Je zei het net zelf al, dus je hebt je antwoord: als je ging zitten werd je rustig, als je ging dansen werd je energiek.
Zo kan je (hier ben ik weer) speed min of meer sturen. Ga je te hard, leg je dan effe neer of ga zitten.

Nee gelukkig geen last van gehad ofzo, was inderdaad puur uit nieuwsgierigheid, vind dat ook wel chiller als je het effect kan sturen. Enige waar ik last van had was 2 dagen lang nie kunnen slapen maar ach dat hoort er bij XD

CuriousExplorer

DF-koning

Zo werkt Speed niet.
Gebruik je te vaak speed, zal uw lichaam protesteren. Mag je nog willen dansen wat je wilt, uw lichaam zal blijven protesteren.

Bij sporadisch gebruik kan dat anders zijn.

geflipt

Wijs gebruiker
Zo werkt Speed niet.
Gebruik je te vaak speed, zal uw lichaam protesteren. Mag je nog willen dansen wat je wilt, uw lichaam zal blijven protesteren.

Bij sporadisch gebruik kan dat anders zijn.
Rustig blijven... Het gaat hier duidelijk om sporadisch gebruik...
Wat bedoel je juist met protesteren? Ik heb nergens last van en kan het perfect sturen.

CuriousExplorer

DF-koning
Ik ben rustig 😄
Als je eenmaal uw energiereserves, of de reserves van uw lichaam, of hoe je het ook wilt noemen hebt opgebruikt, er niet teveel dansen meer inzit. Mag je nog zoveel speed nemen als je wil. Bij sporadisch gebruik heb je dat minder of niet.

Anderen zullen dit vast kunnen beamen 😄

FerdFatoehaus

Badass junkie
Tja, als de tank leeg is dan is de tank leeg. Meer snuiven resulteert niet perse in meer energie dan. Je blijft wel langer wakker.

Ik merk zelf enorm veel verschil met drugservaringen. Gebruikte eerste erg veel, wekelijks soms wel 2-3 keer stimulerende middelen. Nu nog slechts 4 keer per jaar en sport weer net zo veel als ik deed voordat ik met harddrugs begon.

Heb nu veel minder nodig voor een beter resultaat. En houd het ook veel langer vol.

geflipt

Wijs gebruiker
Ik ben rustig 😄
Als je eenmaal uw energiereserves, of de reserves van uw lichaam, of hoe je het ook wilt noemen hebt opgebruikt, er niet teveel dansen meer inzit. Mag je nog zoveel speed nemen als je wil. Bij sporadisch gebruik heb je dat minder of niet.
Tja, als de tank leeg is dan is de tank leeg. Meer snuiven resulteert niet perse in meer energie dan. Je blijft wel langer wakker.
Maar hij zegt net dat het in vlagen kwam, en dat hij het ook ervaarde als: zitten=rustig, dansen=energiek.
Dan kan dat toch ook gewoon de werking van de speed zijn??
Hij gebruikt sporadisch. Toen ik de eerste keer speed snoof was ik haast in trance, zo rustig.
Eenmaal thuis ben ik beginnen opruimen als een gek. Eenmaal op bed werd alles weer rustig. Enzovoort.

Ik begrijp jullie stelling helemaal, maar het gaat niet op om te claimen dat je per sé rustig wordt omdat je reserves op zijn...
Hij kan perfect ervaren hebben wat ik heb ervaren: de speed die volgt wat je doet en daarin meegaat.
Nogmaals, ik geef ook toe: als het op is is het op, zover zijn we het eens...

Bovenaan