efecten na een langere periode van gebruik?

GabberFreak17

Belezen gebruiker
ik vroeg mezelf af wat mede gebruikers voelen bij bepaalde drugs/ of eventueel combies.

ik noem nu n rijtje dingen op die ik zelf tegenwoordig heb vroeg me namelijk
af of dit normale efecten zijn?

speed + Xtc nogal opwekkend gevoel.. niet n happy gevoel zoals bij alleen Xtc
speed + Wiet.. met name als j bijvoorbeeld al een kleine 4 uurtjes wakker bent j n heel raar draaierig gevoel krijgt ledematen worden ineens van het 1 op t andere moment lood zwaar.. j snapt alles wat j hoort heel slecht.. en word nogal beangstigend? soms zelfs halucineren?
Speed + Sos t gevoel alsof j sos langer werkt en j de 1e paar uren geen come down hebt?

bedankt mede hard Zooi gebruikers :grin: :grin: :grin:

Mac...

Badass junkie
Nja, XTC alleen werkt bij mij voornamelijk heel erg wazig, word loom, kan ieder moment slapen, wel OK, maar niet echt super, icm pep alles veel beter, meer zoals in het begin XTC
Pep en blowen, lekker man, wazige combi, lekker aktief stoned zijn. Niks op aan te merken.
Pep en Sos, zonde van het geld. Voel niks van pep, kan je er weinig over zeggen.

SpringPack

Experimenterende gebruiker
Vind wiet in het algemeen niet zo prettig met Xtc/speed, heb hetzelfde...meer bij speed dan met xtc.

Als ik heb geblowed kan vaak tijdens het uitwerken van speed/xtc mijn omgeving niet in z'n geheel meer interpeteren en dan gaat het mis, laatste x , moest ik vanuit de stad(was 10:30 s'ochtends) naar huis lopen en ik was echt zo fucked!! Was zaterdagochtend en echt(mischien meer voor mijn gevoel :rolleyes: ) tering druk op straat... Had zin om in een hoekje te gaan liggen en gewoon te alles te vergeten. Maar meestal mooie tijden(wel zonder wiet) :hearteyes:

Maar wiet versterkt je gevoel en het zijn niet de mooiste momenten die ik beleef tijdens de uitwerking, ik wordt vaak ook niet meer moe en dan komt alles echt met golven over me heen.

Alcohol & speed vind ik altijd lastig, deze combi voer ik vaak uit als ik al dronken ben en dan denk dat ik wel speed kan gebruiken, en na de iname van speed denk ik dat ik gewoon verder kan zuipen. Gaat meestal wel goed, wordt niet aggresief, kan vaak beter praten, wordt niet moe, heb geen honger(dus stink ook niet uit mijn bek naar uien enz.. :wink: ) .

Maar weleens problemen gehad, lichamelijk dan, de speed was aan het uitwerken en ik voelde mijn ogen wegdraaien, op de grond liggen, stuiptrekken! :confused:

in het algemeen, denk ik dat je gewoon op zoek moet gaan naar een drugs/combi/hoeveelheid die bij je past, dit is echt belangrijk!
Kijk als je over redelijk wat agressie bezit, en je gaat al snuivend en zuipend naar de stad, dan kun je gewoon problemen verwachten!

ik vind wiet gewoon niet zo geweldig, wordt duf, voer niets meer uit, heb de grootste plannen waar niets van terecht komt, en zit eigenlijk meestal apatisch op de bank, andere drugs vind ik prettiger, beleef er meer plezier aan!

Bovenaan