eerste zegeltjes "(...)eddy's"

naturelover

Experimenterende gebruiker
Beste forumgenoten,

Tot mijn groot genoegen wil ik u mededelen dat Lucie mij heeft gevonden, na een lange speurtocht :grin:

Het is mijn eerste ontmoeting met dit wonderlijke stofje, helaas niet veel mensen in mijn omgeving die de psychedelische kant van drugs kunnen waarderen.

Kent iemand de zegels die ik nu in mijn bezit heb? Het gaat om 3 (kleiner dan verwacht) zegels met de tekst "eddy's" erop. Het lijkt erop dat vóór dit woord nog iets moet staan. De zegels zijn gekocht in omgeving amsterdam.

Oh en wanneer ik de zegels laat testen (zuurtest) bij jellinek, is het handig om ook de hoeveelheid ugl te laten onderzoeken? Dan ben ik wel mooi één zegel kwijt... :(

Groeten van een zeer blije naturelover :)

User81923

De tekening of tekst op een zegel zegt niets over de inhoud, blotterpapier kan vrij op internet gekocht worden dus er zijn er zegels met de zelfde foto of wat dan ook maar met een andere dosis. Misschien best laten testen. Je mag blij zijn dat je ze kan laten testen, ik kan dit namelijk niet in België.

Be safe and happy tripping.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Je bent inderdaad 1 tripje kwijt als je het laat testen , wat ik je aanraad. Vermoedelijk heb je Fat Freddy zegels, maar weet dat niet zeker natuurlijk zo.

Is zoiezo al een mooi plus punt dat je het in Nederland overal kan laten testen.

Anders kan je het ook (moeilijk) niet goed dosieren aangezien je geen idee hebt of ze super sterk zijn(200mcg en daarboven) of bijvoorbeeld maar 30 mcg bevatten.

Veel plezier vast toegewenst!

naturelover

Ik denk ook dat de zegels van een Fat Freddy's vel komt (lettertype lijkt er veel op).
Mijn dealer gaf aan 200 ugl per zegel. Hoge concentratie dus. Hij levert ook heerlijke sterke XTC-pillen (getest met 200+ mg), dus hopelijk is de kwaliteit van al zijn producten zo goed!

Dan maar ééntje opofferen - het is immers voor een goed doel :wink: - bij het testcentrum. Ben benieuwd!

Bedankt voor de reacties :wave:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Ben zeer benieuwd naar wat erin zit uiteindelijk! Als je de test terug krijgt zou je dan de uitkomst kunnen posten?
Eventjes wachten nog, maar wens je vast veel plezier toe het is je gegund :)

Peace

naturelover

25tolife zei:
Ben zeer benieuwd naar wat erin zit uiteindelijk! Als je de test terug krijgt zou je dan de uitkomst kunnen posten?
Eventjes wachten nog, maar wens je vast veel plezier toe het is je gegund :)

Peace

Vandaag zegeltje afgeleverd bij testcentrum! Er stond zowaar een wachtrij. Alsof je een nummertje trekt bij de bakker :grin:

Ik zal de uitslag posten wanneer ik het weet, duurt 1-3 weken :)

naturelover

Het zegeltje kwam uit op 76 ugl lsd. Lijkt me een geschikte, rustige hoeveelheid voor een eerste keer :mrgreen:

reverb

Bewuste gebruiker
Je hebt er nog twee over.
Hmmm, als ik zo vrij mag zijn. 76ug is aan de erg rustige kant. 152ug is misschien meer in de richting. Als je truffels gewend bent, moet je het makkelijk aankunnen. Het lijkt mij een geschiktere trip (in een geschikte set/setting!).
Begrijp mij goed, ik ben helemaal niet van kijk mij eens hoge dosissen aankunnen, integendeel.

Misschien heeft iemand hier nog een mening over?

Happy tripping! :)

naturelover

reverb zei:
Je hebt er nog twee over.
Hmmm, als ik zo vrij mag zijn. 76ug is aan de erg rustige kant. 152ug is misschien meer in de richting. Als je truffels gewend bent, moet je het makkelijk aankunnen. Het lijkt mij een geschiktere trip (in een geschikte set/setting!).
Begrijp mij goed, ik ben helemaal niet van kijk mij eens hoge dosissen aankunnen, integendeel.

Misschien heeft iemand hier nog een mening over?

Happy tripping! :)

Ja, ik ben ervaren met truffel trips (met meerdere mensen, één op één, solo, binnen, buiten etc) en weet dit altijd in goede banen te leiden.

Met lsd wilde ik voor de eerste keer (na zorgvuldig uitzoeken van goede setting/set) een dosis van 80-120 ugl tot me nemen. Dit heb ik uit diverse topics op dit en andere forums. 76 is dan iets lager, maar is 150 ish niet teveel van het goede, voor de eerste keer?

Ik hoor ook graag meningen van ervaringsdeskundigen :wink:

Misschien 76 en dan 2 uur na inname (indien gewenst) 76 ugl bij nemen?

bram82

[wijsneus mode]
Het is trouwens ug als in µg (microgram) en niet ugl als in µg/l (microgram/L). :wink:
[/wijsneus mode]

ik heb geen ervaring met LSD (Maar zou het wel graag willen, kan er alleen niet aankomen :angry:), dus kan je niet helpen.

naturelover

Greg, ik heb je tripreport gelezen :) klinkt als een intense en geweldige ervaring. Het lijkt mij heel leuk om een keer naar een goa-feest te gaan, helaas weet ik er geen. :(

Ik heb mijn lsd trip gehad, wauw wat een ervaring :grin: 1,5 zegel à 76 ug genomen en T+1 het laatste halfje ook genomen. Het was in thuis-setting en ik ging muziek luisteren, (het eerste half uur van, daarna werd het me te vaag om te volgen) fear and loathing in Las Vegas kijken, vers fruit eten en een fietstocht maken. In mijn piek waren sommige kleuren mooi en in HD en afbette kleuren waren zó fel dat ik ze niet kon zien, ik was "blind" voor die kleur. Toen ik naar buiten ging voelde alsof mijn lichaam heel klein was op mijn fiets en alsof mijn geest/bewustzijn zweefde over de fietspaden. Het was een prachtige ontmoeting met lsd en ik denk dat ik het op een festival (of misschien goa feest) een goede setting zou vinden. :grin:

Bovenaan