eerste XTC space

PRINCEZS_

Belezen gebruiker
Heey,
een vriendin van mij wilt voor het eerst XTC proberen binnenkort als ze bij mij komt logeren, mijn eerste space ging zelf niet zo heel lekker.. Maar ik wil dat het voor haar echt een hele mooie ervaring word, ze heeft nog nooit drugs gebruikt behalve Alcohol & Wiet, en ze weet niet zo goed wat ze kan verwachten van XTC, want ik kan het niet echt uitleggen alleen dat het geweldig is :hearteyes: Maar hebben jullie nog tips ofzo wat ik kan doen om het zo leuk mogelijk te maken voor haar? Want ik hou er van om het op feesten te doen en dan gewoon lekker dansen, maar zei wilt het thuis doen.. Dus iemand ook nog tips verder wat je allemaal thuis kan doen wat leuk is in een space? :grin:
alvast bedankt

davie

Wijs gebruiker
Met X op komt het wel goed. Misschien zou ze eerst een halve kunnen pakken en later wat meer als dat nodig is. Zorg idd voor goede muziek en genoeg te drinken en dan komt het wel goed.

Qocaïne

Badass junkie
Wil je cker weten dat het voor haar een ongelofelijke ervaring wordt.. zorg er dan voor dat je de pillen laat testen, en haar een pure mdma pil geeft. Iets dat niet versneden is met amfetamine of bijvoorbeeld guarana bevat.

En ik zou beginnen met ongeveer 65mg :) succes :wave:

nutsss

Wijs gebruiker
Ja begin met een half pilletje van goede kwaliteit en eventueel na anderhalf uur of zo de andere helft erbij.

Zorg voor muziek en voldoende drinken, liefst sportdrankjes en water.
Maak de ruimte niet te warm.

Reken er ook op dat je lang wakker kunt blijven daarna.

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
half pilletje wat een zielig gedoe :rolleyes:

ze wilt het tog VOELEN of begrijp k dat nou verkeerd, 65 milligram :confused: die 1 of 1,5 mg per kilo lichaams gewicht vind ik dus echt te weinig :openmouth:

nutsss

Wijs gebruiker
GabberSnoePie zei:
half pilletje wat een zielig gedoe :rolleyes:

ze wilt het tog VOELEN of begrijp k dat nou verkeerd, 65 milligram :confused: die 1 of 1,5 mg per kilo lichaams gewicht vind ik dus echt te weinig :openmouth:

nee dat is genoeg

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
wat jij wilt, ik voelde daar nix van :rolleyes:

er is nix ergers dan een pil die net niet helemaal doorslaat :openmouth: en je gaat egt niet dood als je wat meer neemt hoor...

t word zelfs alleen maar leuker :)

nutsss

Wijs gebruiker
GabberSnoePie zei:
wat jij wilt, ik voelde daar nix van :rolleyes:

er is nix ergers dan een pil die net niet helemaal doorslaat :openmouth: en je gaat egt niet dood als je wat meer neemt hoor...

t word zelfs alleen maar leuker :)

Ja en daarom zeg ik ook dat je na anderhalf uur de rest kan nemen. Maar als je met teveel begint dan kun je niet meer terug en loop je het risico dat je helemaal 'waus' wordt, hallucineert en niet kan genieten van de emotionele warmte die je overvalt.

En ook al ga je er niet direct dood aan, het is altijd beter om je mdma inname tot een minimum te beperken.

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
als je t echt op 'safe' wilt spelen dan moet je het zo doen als jij zegd :)
maar k hou daar niet zo van (alhoewel) de eerste keer 100 mg gewoon in een keer vind ik al hartstikke op safe, maarja wat je zelf wilt hé :sunglasses:

Qocaïne

Badass junkie
gabbersnoepje.. je moet niet vergeten dat het hier ook om een vrouw gaat. Vrouwen hebben minder bloed in het lichaam, waardoor mindere dosissen harder aankomen dan bij mannen.

Zeker voor een eerste keer zou 65 à 70mg genoeg moeten zijn voor een mooie ervaring!

wausie91

Bewuste gebruiker
ja dus geen cappie van een halve gram :P:P :wink:
ffuh serieus testen is idd ook wel slim gewoon zuivere MDMA dan wordt het wel leuk :beer: :grin:

Bovenaan