• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

eerste x dmt...

mitchieee

Wijs gebruiker
21 jaar
74kg
1,81
wie? ik c en j

ik en c zijn al heel lang geintreseerd hier in en hebben ons zelf altijd vertelt dmt gaan we niet zoeken maar het moet op ons pad komen door dagelijkse routine dus na anderhalf jaar gevonden..
Ik heb dus de dmt nu 3-5 weking in bezit en ik mocht het bij me vriend in zn garage doen in verband met de geur die eraan zat niet in zijn woonkamer.

Ik kom dus net van mijn vriendin vanaf en was veelste zenuwachtig de rit van me vriendin naar 'j' toe
toen ik aankwam was c er ook al hij wouw zien hoe het voor me was en de trip horen want hij had zelf de andere halve gram gekregen van de gram die ik kocht, hij durfde nog niet maar was wel beniewd naar mijn evaring.

tijd om te wegen heb 40 mg erin gedaan en liet het smelten in het staal wol nu was het moment om het glas te vullen, maar wat gebeurd er nu... het glas vult zich niet met rook maar terwijl ik het verhit van een afstand gaat al het rook ernaast en niet in mijn limochello glas :(, ik staal wol eruit getrokken want ik dacht dat het te dicht was de helft eraf gehaald en terug gedaan opnieuw wat dmt in gedaan en opnieuw proberen.
Nogmaals mislukt het om de rook erin tekrijgen ik begin te stressen en snap niet hoezo het niet werkt ik volg elke stap van elke guide of elk filmpje die er is.
toen weer het vuur eronder en ik hijs er rustig bij toen ik dat deed vulde heel het glas zich ermee dus ik ging juist hijsen terwijl ik het verhitte en kreeg direct all het rook in me longen in nam tot ik niet meer kon en hield dat in voor 15 secondes.

ik blies het uit en direct begonnen de kleuren en geluiden te vervormen het leek alsof me ogen 1000x zo groot waren geworden en eruit zoude poppen zo voelde kijken voor me ik verhit het weer en hijs eraan . ik zag alleen nog de fles en me vuur dus het lukte me moeilijk om nog een 2de hit al te nemen maar tog lukt het me n hou hem weer 15 seconde in voordat ik uitblas.

de 3 de hit is half gelukt toen gaf ik hem weg aan me c.

ik wordt de stoel en hoor een helehooge toon pziiieeuuuuuuuut en een heel fel licht alles draaide toen in me hoofd en kleuren schote alle kanten op.
c en j zetten muziek op, maar ik vond het echt pure kut muziek om eerlijk te zijn dus ik begon me ongemakkelijk te voelen en ook omdat hun nog in de zelfde ruimte waren als ik dus me gedachte zei de heletijd dat ze aan het wachten waren op me en dat vond ik heel naar dus ik forceerde me ogen open en begon ziek hard te zweten heel me lichaam was nat ik trok helemaal wit weg en ik moest kotsen maar er kwam gelukkig niks uit het duurde nog 5 minuten voordat ik weer beetje aansprakelijk was ook want praten was erna erg lastig,

Ik ben 7 minuten weg geweest maar heb dit evaren als een bad trip het werd me veelste veel
volgende x doe ik het alleen en niet zo gehaast en gestrest ik neem de tijd ervoor en zet me eige chill muziek op

ik vind de machine werken maar ook weer niet ik snap maar niet ook hoe ik de dmt dampen in de fles krijg want ze gaan er niet in maar ernaast terwijl ik het staal wol ietsies naar binnen duw zelfs

Bijlagen

• 52D01C5A-FA62-477F-BF8B-E07AB6B669C6.png
    52D01C5A-FA62-477F-BF8B-E07AB6B669C6.png
    548,8 KB · Weergaven: 22

New Dawn

Bewuste gebruiker
Je set en setting waren niet echt ideaal, een chille bank in een interessante omgeving met uitzicht naar buiten doet het beter dan een garage!

De vorige keer dat ik DMT deed werd ik er ook misselijk van, precies wat jij had: zweten, wit weg trekken, boven de plee hangen maar niet hoeven kotsen, dat trok bij mij met een paar minuten weer weg... Normaal heb ik dat nooit... Die keer had ik wat bier gedronken voordat we aan de DMT begonnen, ik vermoedde dat het daar door kwam, was je nuchter voordat je begon?

Het lijkt me dat je een machine gebruikt als een soort glazen pijp met grote dampkamer? Bij die van mij leg ik een afgewogen hoeveelheid DMT op de staalwol, deze maak ik eventjes warm zodat het aan de staalwol vastplakt en daarna draai ik hem ondersteboven en gebruik ik hem als een glazen pijp: Vlam er onder, hijsen aan de andere kant en de rook de kamer ingetrokken zien worden, doordat ik er aan zuig trek je de rook automatisch de binnenkant in en zo je longen in.

Buu

Wijs gebruiker
Je verhit het staalwol voor een dertig seconde. Daarna strooi je de DMT erover zodat het smelt in het staalwol. Je zet de pijp aan je mond en houdt het vuur bij de staalwol. Zodra je het vuur in contact laat komen met het staalwol begin je lucht via de pijp in de ademen, zodat alle damp die gecreerd wordt in de machine getrokken wordt.

Overigens, koop een goeie weegschaal. Die weegschaal die op de foto te zien valt is een accurate milligram weegschaal. De volgende keer dat je het doet probeer zo'n 20 milligram in je eentje. Ik vind "tripsitters" ook extreem storend. Ik heb ook altijd het gevoel alsof ze op me aan het wachten zijn. Ook heb ik gemerkt met DMT dat het niet uit maakt wat voor muziek er op staat, alles is kut. Liever gewoon rust, in m'n eentje, op m'n eigen kamer, in bed. Machine voorbereiden, twee, drie of als het lukt vier hits nemen en ogen dicht.

mitchieee

Wijs gebruiker
Je set en setting waren niet echt ideaal, een chille bank in een interessante omgeving met uitzicht naar buiten doet het beter dan een garage!

De vorige keer dat ik DMT deed werd ik er ook misselijk van, precies wat jij had: zweten, wit weg trekken, boven de plee hangen maar niet hoeven kotsen, dat trok bij mij met een paar minuten weer weg... Normaal heb ik dat nooit... Die keer had ik wat bier gedronken voordat we aan de DMT begonnen, ik vermoedde dat het daar door kwam, was je nuchter voordat je begon?

Het lijkt me dat je een machine gebruikt als een soort glazen pijp met grote dampkamer? Bij die van mij leg ik een afgewogen hoeveelheid DMT op de staalwol, deze maak ik eventjes warm zodat het aan de staalwol vastplakt en daarna draai ik hem ondersteboven en gebruik ik hem als een glazen pijp: Vlam er onder, hijsen aan de andere kant en de rook de kamer ingetrokken zien worden, doordat ik er aan zuig trek je de rook automatisch de binnenkant in en zo je longen in.

nee de set en setting waren op het moment niet idiaal ook al zou de plek mij nie veel moeten uitmaken want ik heb tog me oge dicht :wink: maar voor het idee is t mooier ja...

ik was niet direct nuchter is zat in de afterflow van me blow paar uurtjes geleden nog

ja ik maak hem ook warm en uit eindelijk strooi ik het erover en verhit ik het’ moet ik verders echt hijsen direct met met vuur en ik kan dus nie de kamer eerst latten vullen met rook?

mitchieee

Wijs gebruiker
Je verhit het staalwol voor een dertig seconde. Daarna strooi je de DMT erover zodat het smelt in het staalwol. Je zet de pijp aan je mond en houdt het vuur bij de staalwol. Zodra je het vuur in contact laat komen met het staalwol begin je lucht via de pijp in de ademen, zodat alle damp die gecreerd wordt in de machine getrokken wordt.

Overigens, koop een goeie weegschaal. Die weegschaal die op de foto te zien valt is een accurate milligram weegschaal. De volgende keer dat je het doet probeer zo'n 20 milligram in je eentje. Ik vind "tripsitters" ook extreem storend. Ik heb ook altijd het gevoel alsof ze op me aan het wachten zijn. Ook heb ik gemerkt met DMT dat het niet uit maakt wat voor muziek er op staat, alles is kut. Liever gewoon rust, in m'n eentje, op m'n eigen kamer, in bed. Machine voorbereiden, twee, drie of als het lukt vier hits nemen en ogen dicht.

volgende x zal ik het ook zeker alleen doen

bedankt voor je reactie!

witte270

Bewuste gebruiker
Waarschijnlijk heb je het vaker gezien en meegemaakt maar ik vind DMT roken gewoon echt heel erg waardeloos. Gaat eigenlijk nooit goed bij mij om het te doen. Ben hier op het forum een keer een recept voor Changa tegengekomen waardoor je het dus laat intrekken in plant materialen. Hierdoor rook je de DMT alsof je een soort wiet rookt. Dit was echt een succes gelijk. Veel visuals en het moment dat het te heftig werd kon je makkelijk stoppen. Ik kan je eigenlijk alleen maar aanraden deze manier op te zoeken, op Reddit is daar wel veel over te vinden.

Set en setting waren ook niet echt ideaal. Het lekker helemaal wegzakken na een grote hit is voor mij wel echt een 'must' altijd bij DMT.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Dus geen muziek op DMT? Ook geen klassieke muziek met rustige viool en piano?
Heb het idee dat wel/niet muziek op psychedelica heel persoonsgebonden is. Persoonlijk staat het mij heel erg tegen, zelfs subtiele muziek. Er werd mij aangeraden een soort van sjamanistische muziek aan te zetten tijdens changa doen, maar ik voel heel sterk dat ik dat niet wil. :laughing: Ik wil gewoon dat het middel zelf mij laat zien wat het wil laten zien, zonder inmenging van dingen gemaakt door mensen. Ik wil juist zoveel mogelijk loskoppelen van de wereld op zo'n moment. Met truffels en paddo's heb ik hetzelfde. LSD is een uitzondering, maar zelfs daarbij heb ik geen behoefte aan muziek tijdens de piek ervaring. Pas nadat ik daar uit kom en de LSD meer op de achtergrond komt te liggen, zet ik muziek op.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
DMT is de enige drug tot nu toe waarbij ik de voorkeur geef aan helemaal geen muziek, of heeeeel zachtjes en rustig, en dan echt vertrouwde muziek. Je bent niet meer op aarde op DMT-level als-ie goed pakt, dus de connectie met muziek raak je toch min of meer kwijt. Als de muziek subtiel is kán het misschien voor sommigen troostend/steunend werken, maar ik zou ook gek worden als iemand in de come up (voor zover DMT die überhaupt echt heeft) ineens random muziek op zou pleuren, niet bepaald handig van je vrienden. Die fase is van zichzelf al heftig genoeg.

Het kan ook erg helpen als je een vertrouwd iemand naast je heb zitten die je - klinkt misschien gek - een beetje ‘pusht’/aanmoedigt tijdens het inhaleren, weliswaar vriendelijk natuurlijk. Het is best lastig om door te hijsen als je zoiets overweldigends op voelt komen. Dit weet je wellicht al maar bij DMT is het volgens sommige ervaringsdeskundigen zo dat je in principe echt zoveel mogelijk rook moet zien binnen te krijgen, want de negatievere trips worden vaak ervaren als mensen net niet genoeg binnen krijgen. ‘Volledige’ ervaringen staan bekend als meer comfortabel. Je bent misschien liever in één keer je ego kwijt en in een andere realiteit dan dat je ergens halverwege blijft hangen, dat kan dus een mindere trip geven... Maar ja, makkelijker gezegd dan gedaan, want welke dosis je dan nodig hebt is individueel, en het is inderdaad even puzzelen hoe je het het best rookt. Ik had erg goed succes met de VaporGenie Glass, maar die is duur en met the Machine zou in principe eenzelfde resultaat te verkrijgen moeten zijn.

Er zijn ook speciale DMT-vaporizers te krijgen las ik pas ergens, die een bepaald aantal keren meegaan. Ik kan echter niet zeggen waar zoiets te vinden is want dat stond er niet bij dus dat weet ik niet, en als ik het wel wist zou ik dat hier uiteraard niet kunnen zeggen, want DMT is niet legaal. Maar ze bestaan dus wel schijnbaar... Ik vond het vrij ideaal klinken. :’)

Wel balen dat je zo’n negatieve ervaring had zeg... Zoiets heftigs in de vorm van een bad trip, poeh. En de bodyload is ook niet mis, last staan als je er dan nog zo misselijk bij wordt. Beetje herkenbaar ook wel, ik werd zelf misselijk toen ik changa rookte... gek genoeg (nog) niet bij DMT.

Ik hoop dat je DMT nog een keer op een mooiere manier zult mogen ervaren, als je het ooit nog een keer zou willen doen. Zorg voor een rustigere en vertrouwdere omgeving, drukte werkt niet.

Buu

Wijs gebruiker
Ik vind muziek ook erg storend bij DMT. Heel soms heb ik op boxen wat zachts afspelen. Heb een keer een koptelefoon vol met trance opgehad wat ik echt a-relaxt vond.

Iemand hier overigens wel eens lachgas gecombineerd met DMT? Ik vind bij alle psychedelica lachgas geweldig maar bij DMT vond ik het niks toevoegen gek genoeg.

mitchieee

Wijs gebruiker
DMT is de enige drug tot nu toe waarbij ik de voorkeur geef aan helemaal geen muziek, of heeeeel zachtjes en rustig, en dan echt vertrouwde muziek. Je bent niet meer op aarde op DMT-level als-ie goed pakt, dus de connectie met muziek raak je toch min of meer kwijt. Als de muziek subtiel is kán het misschien voor sommigen troostend/steunend werken, maar ik zou ook gek worden als iemand in de come up (voor zover DMT die überhaupt echt heeft) ineens random muziek op zou pleuren, niet bepaald handig van je vrienden. Die fase is van zichzelf al heftig genoeg.

Het kan ook erg helpen als je een vertrouwd iemand naast je heb zitten die je - klinkt misschien gek - een beetje ‘pusht’/aanmoedigt tijdens het inhaleren, weliswaar vriendelijk natuurlijk. Het is best lastig om door te hijsen als je zoiets overweldigends op voelt komen. Dit weet je wellicht al maar bij DMT is het volgens sommige ervaringsdeskundigen zo dat je in principe echt zoveel mogelijk rook moet zien binnen te krijgen, want de negatievere trips worden vaak ervaren als mensen net niet genoeg binnen krijgen. ‘Volledige’ ervaringen staan bekend als meer comfortabel. Je bent misschien liever in één keer je ego kwijt en in een andere realiteit dan dat je ergens halverwege blijft hangen, dat kan dus een mindere trip geven... Maar ja, makkelijker gezegd dan gedaan, want welke dosis je dan nodig hebt is individueel, en het is inderdaad even puzzelen hoe je het het best rookt. Ik had erg goed succes met de VaporGenie Glass, maar die is duur en met the Machine zou in principe eenzelfde resultaat te verkrijgen moeten zijn.

Er zijn ook speciale DMT-vaporizers te krijgen las ik pas ergens, die een bepaald aantal keren meegaan. Ik kan echter niet zeggen waar zoiets te vinden is want dat stond er niet bij dus dat weet ik niet, en als ik het wel wist zou ik dat hier uiteraard niet kunnen zeggen, want DMT is niet legaal. Maar ze bestaan dus wel schijnbaar... Ik vond het vrij ideaal klinken. :’)

Wel balen dat je zo’n negatieve ervaring had zeg... Zoiets heftigs in de vorm van een bad trip, poeh. En de bodyload is ook niet mis, last staan als je er dan nog zo misselijk bij wordt. Beetje herkenbaar ook wel, ik werd zelf misselijk toen ik changa rookte... gek genoeg (nog) niet bij DMT.

Ik hoop dat je DMT nog een keer op een mooiere manier zult mogen ervaren, als je het ooit nog een keer zou willen doen. Zorg voor een rustigere en vertrouwdere omgeving, drukte werkt niet.

jaa’ ik weet nog niet of ik muziek aan wil hebben ofniet’ ik heb zelf een piep in me oor en ben bang dat dat me trip zal verstoren omdat met de meeste pscy me zintuigen worden versterkt waar door dat waarschijnlijk stoorend zal worden wat betreft de machine was het intense moeilijk om te roken ja, dat random muziek was wel eg een puntje kut ja haha’ ik heb ook gelezen over speciale dmt vapes en had er ook een besteld krijg m waarschijnlijk snel binnen’ en begin ik met 10mg lekker in me eige bed, ik denk dat ik dan een betere beleving kan gaan vertellen:) ‘ de vape is gewoon een mod box met een speciale coil erboven waarmee je de dmt perfect mee kan roken :wink:

mitchieee

Wijs gebruiker
Ik vind muziek ook erg storend bij DMT. Heel soms heb ik op boxen wat zachts afspelen. Heb een keer een koptelefoon vol met trance opgehad wat ik echt a-relaxt vond.

Iemand hier overigens wel eens lachgas gecombineerd met DMT? Ik vind bij alle psychedelica lachgas geweldig maar bij DMT vond ik het niks toevoegen gek genoeg.
lijkt me lastig om lachgas erbij te doen haha’ of ervoor en dan snel de dmt hit :)

Buu

Wijs gebruiker
lijkt me lastig om lachgas erbij te doen haha’ of ervoor en dan snel de dmt hit :)
Lachgas ballon af laten gaan en in bed gaan liggen. Ballon inclusief cracker naast me in bed. Hits van DMT nemen en toen bong weggezet en na een minuutje ofzo de ballon genomen. Maar niet iets wat je in het begin moet doen. :tongueout: Ik heb er al zo'n 50-100 DMT ervaringen op zitten denk ik zo.

mitchieee

Wijs gebruiker
Lachgas ballon af laten gaan en in bed gaan liggen. Ballon inclusief cracker naast me in bed. Hits van DMT nemen en toen bong weggezet en na een minuutje ofzo de ballon genomen. Maar niet iets wat je in het begin moet doen. :tongueout: Ik heb er al zo'n 50-100 DMT ervaringen op zitten denk ik zo.
oeh oke :) in de toekomst voot dat ik de hit neem

Buu

Wijs gebruiker
oeh oke :) in de toekomst voot dat ik de hit neem
Ik betwijfel of je in staat bent om DMT te roken nadat je een ballon hebt genomen. Ik zou sowieso eerst gewoon lekker in je eentje op je eigen kamer ervaring op doen. Zorgen dat je je rook techniek onder controle krijgt. En rond de 10-15mg uit gaan proberen indien je niet extreem veel DMT hebt. Aangezien je met een verkeerde rook techniek redelijk wat DMT kan verspillen. Wanneer je DMT zuiver is en je rooktechniek controle hebt kan je breakthroughs krijgen met +/-20mg.

mitchieee

Wijs gebruiker
Ik betwijfel of je in staat bent om DMT te roken nadat je een ballon hebt genomen. Ik zou sowieso eerst gewoon lekker in je eentje op je eigen kamer ervaring op doen. Zorgen dat je je rook techniek onder controle krijgt. En rond de 10-15mg uit gaan proberen indien je niet extreem veel DMT hebt. Aangezien je met een verkeerde rook techniek redelijk wat DMT kan verspillen. Wanneer je DMT zuiver is en je rooktechniek controle hebt kan je breakthroughs krijgen met +/-20mg.

ik heb een vape besteld dan vanaf 10 naar 20 werken :) daardoor kan ik in 1 hit ook alles nemen zonder te verspillen

Neo-Shulginist

Badass junkie
Soms worden ze via het darkweb verkocht. Het gaat dan om een tank voor een e-sigaret waarin vloeistof zit met daarin DMT opgelost. Wat mij betreft is het ideaal inderdaad. Je drukt gewoon op de knop en je bent al aan het verdampen. Hoe langer je de knop ingedrukt houdt des te sterker de trip. Het verbrandt niet en smaakt niet vies.

Je kan zulke tanks met DMT erin ook zelf maken. Los 500 mg DMT au bin marie op in 1 mL 50/50 pg/vg en doe het in een tank van een e-sigaret. Wel eerst even de juiste temperatuursetting vinden voor het verdampen van die 50/50 pg/vg.

mitchieee

Wijs gebruiker
Soms worden ze via het darkweb verkocht. Het gaat dan om een tank voor een e-sigaret waarin vloeistof zit met daarin DMT opgelost. Wat mij betreft is het ideaal inderdaad. Je drukt gewoon op de knop en je bent al aan het verdampen. Hoe langer je de knop ingedrukt houdt des te sterker de trip. Het verbrandt niet en smaakt niet vies.

Je kan zulke tanks met DMT erin ook zelf maken. Los 500 mg DMT au bin marie op in 1 mL 50/50 pg/vg en doe het in een tank van een e-sigaret. Wel eerst even de juiste temperatuursetting vinden voor het verdampen van die 50/50 pg/vg.

ik heb een tank’ daar doe je je dmt op klikt 3x op het knopje zodat de dmt gesmolten is op het ijzeren plaatje daarna neem je de teug :)

gebruiker292744

Bewuste gebruiker

Heb al jaren carts en vapes gezien op het darknet maar nog nooit de moeite gedaan om op te zoeken wat het waren, alhoewel het mij nu wel interessant lijkt met DMT.

Buu

Wijs gebruiker

Dit klinkt wel interessant. Echter heb ik weinig zin om een dikke stoot geld uit te geven aan zo'n vaporizer. Wat voor soort e-cig heb je hiervoor nodig? Klinkt als iets goedkoper, maar could be wrong.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Dit klinkt wel interessant. Echter heb ik weinig zin om een dikke stoot geld uit te geven aan zo'n vaporizer. Wat voor soort e-cig heb je hiervoor nodig? Klinkt als iets goedkoper, maar could be wrong.
In principe kan je voor 20 euro een e-sigaret kopen. Maar het is wel aan te bevelen om er eentje te kiezen met een instelbaar wattage van minimaal 40 watt. Ook is het handig als je de coils kan wisselen. Die zijn vaak wat duurder: tussen de 40-60 euro. Zeker in het begin is het even zoeken naar de juiste instellingen. Ik kan dus aanbevelen om eerst even 'droog' te oefenen met de (smaakloze en nicotinevrije) 50/50 pg/vg vloeistof om te kijken hoe je er een goeie wolk mee kan produceren. Als je die temperatuursettings hebt gevonden dan kun je de de DMT door de vloeistof gaan mengen.

De DMT is sowieso het duurste van het hele verhaal. Dat is per gram vaak duurder dan de hele e-sigaret. En voor een tank van 2 mL heb je dus een gram DMT nodig. Dusja, het is wel voor de enthousiaste gebruiker die van plan is om het vaker dan gewoon een (paar) keertje(s) te proberen.

Wat dan wel weer leuk is, is dat je zo'n e-sigaret makkelijk kan ronddelen op de dansvloer voor een klein hijsje (hoewel dat voordeel vooral pre-corona was ^_^ ). Daar heb ik zelf wel veel lol mee gehad met vrienden.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Klein hijsje DMT op de dansvloer?
Ja dat blijkt dus best wel chill te zijn! Moet je het wel houden bij een klein hijsje want een grote hijs is dan weer een beetje too much.
Haha ik heb ook vrienden die tijdens het draaien graag een beetje DMT roken. En die gaan er vaak beter van draaien ook xD

Maar echt nieuw is dat niet want als je op een psytrancefeestje bent dan ruik je heel vaak die verbrande DMT-lucht voorbij komen. Het voordeel van die e-sigs is dus dat ze niet zo'n uur in de wind stinken en dus een stuk vriendelijker zijn voor je feestgenoten.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ja dat blijkt dus best wel chill te zijn! Moet je het wel houden bij een klein hijsje want een grote hijs is dan weer een beetje too much.
Haha ik heb ook vrienden die tijdens het draaien graag een beetje DMT roken. En die gaan er vaak beter van draaien ook xD

Maar echt nieuw is dat niet want als je op een psytrancefeestje bent dan ruik je heel vaak die verbrande DMT-lucht voorbij komen. Het voordeel van die e-sigs is dus dat ze niet zo'n uur in de wind stinken en dus een stuk vriendelijker zijn voor je feestgenoten.
:grin:

Sta je dan van zo'n klein hijsje ook al een beetje te spacen? Visuals en dergelijke?

Neo-Shulginist

Badass junkie
:grin:

Sta je dan van zo'n klein hijsje ook al een beetje te spacen? Visuals en dergelijke?
Ja ik ga dan wel voor de lichte visuals maar niet zoveel dat je niet meer goed overeind kunt staan en ook niet zoveel dat je niet meer goed voorwerpen kunt herkennen. Het is sowieso wel iets voor de gevorderde DMT-gebruikers hoor. Ik weet wel aan wie ik wel en niet mijn e-sig kan uitlenen.

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Ik kreeg op een psychedelisch festival in het noorden van het land nog een changa joint aangeboden midden op de mainstage!

Ik rook die speciale dmt geur en vroeg aan een gast of hij dat ook rook. Kwam er toch een brede grijns op zijn gezicht... haalde een dikke changa joint tevoorschijn en gaf me een hijs. Was best lekker om met een milde changa high te dansen 😅

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ik kreeg op een psychedelisch festival in het noorden van het land nog een changa joint aangeboden midden op de mainstage!

Ik rook die speciale dmt geur en vroeg aan een gast of hij dat ook rook. Kwam er toch een brede grijns op zijn gezicht... haalde een dikke changa joint tevoorschijn en gaf me een hijs. Was best lekker om met een milde changa high te dansen 😅
Iedereen die geur in de kleren voor een paar dagen. :laughing:

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Wel echt een penetrant geurtje inderdaad. Ik krijg ook meteen een verhoogde hartslag en alertheid als ik dat spul ruik 😋

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Wel echt een penetrant geurtje inderdaad. Ik krijg ook meteen een verhoogde hartslag en alertheid als ik dat spul ruik 😋
Soms loop ik ergens op straat en meen ik er even een vlaagje van op te vangen. Zeer onwaarschijnlijk, maar mijn hart gaat dan ook direct harder slaan. :sweatsmile:

Neo-Shulginist

Badass junkie
Iedereen die geur in de kleren voor een paar dagen. :laughing:
DMT verbranden op de dansvloer mag wat mij betreft echt verboden worden, nog even naast het feit dat het eigenlijk al verboden is. Wat een gore praktijken zijn dat zeg. Echt niet te doen.

Ik zou dus wel voor een DMT-vape-gebod zijn.

GeEFmEDiEShIzzLe

Bewuste gebruiker
DMT is niet om op te dansen in een kroeg of discotheek. Maarja, dat is mijn mening. Er zijn genoeg andere drugs die je daarvoor kan gebruiken. Het is een heilig medicijn. 😕

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Dat het heilig is geloof ik ook niet in, maar vond zelf changa tenminste wel aanvoelen als iets waar ik echt respect voor moet hebben en niet puur voor de lol moet gaan doen. Een vriend van me deed mijn changa (eerste keer voor hem) en die dacht er nogal luchtig over. Die werd door een of andere entiteit even heel duidelijk gemaakt dat hij niet de juiste instelling had en dat hij eigenlijk niet terug moest komen voor hij dat wel had.

GeEFmEDiEShIzzLe

Bewuste gebruiker
Dat het heilig is geloof ik ook niet in, maar vond zelf changa tenminste wel aanvoelen als iets waar ik echt respect voor moet hebben en niet puur voor de lol moet gaan doen. Een vriend van me deed mijn changa (eerste keer voor hem) en die dacht er nogal luchtig over. Die werd door een of andere entiteit even heel duidelijk gemaakt dat hij niet de juiste instelling had en dat hij eigenlijk niet terug moest komen voor hij dat wel had.
Ja, je komt er zelf achter op die manier. DMT is wel zeker heilig in landen als Peru etc. en word gebruikt als medicijn. Ik gebruik het ook als medicijn. Ik kan me niet voorstellen om met een vape door de disco te lopen en dmt te roken. Ik kan daar niet bij. Maar iedereen is vrij om te doen en laten, ik val zeker niemand persoonlijk aan.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ja, je komt er zelf achter op die manier. DMT is wel zeker heilig in landen als Peru etc. en word gebruikt als medicijn. Ik gebruik het ook als medicijn. Ik kan me niet voorstellen om met een vape door de disco te lopen en dmt te roken. Ik kan daar niet bij. Maar iedereen is vrij om te doen en laten, ik val zeker niemand persoonlijk aan.
Dingen als DMT, psilocybine, etc. als medicijn gebruiken is denk ik wel de beste manier.

Dat het in sommige landen als heilig wordt gezien bestaat in mijn ogen ook alleen maar in de hoofden van die mensen. Zij bestempelen het als heilig. Wat mij persoonlijk betreft is ofwel alles heilig, of niets.

Neo-Shulginist

Badass junkie
DMT is niet om op te dansen in een kroeg of discotheek. Maarja, dat is mijn mening. Er zijn genoeg andere drugs die je daarvoor kan gebruiken. Het is een heilig medicijn. 😕
Het kan toch ook best een beetje van beide zijn?
De setting degradeert DMT niet direct tot een ordinaire partydrug die alleen maar gebruikt wordt voor escapisme. Muziek en dans kunnen juist een heel fijne manier zijn om meer het contact met de omgeving te voelen en op die manier de spirituele groei juist te ondersteunen in plaats van te belemmeren.

Bovenaan