Eerste X atlantis

Whitte

Newbie
na een tijdje hier te hebben megelezen dan toch mijn eerste post.

Een paar dagen terug ben ikzelf en een kameraad opzoek gegaan naar wat onze eerste portie truffels moest zijn.

Best spannend nu we beide met ons potje atlantis naar huis wandelen :)

Dus gisteren middag was het zo ver. Een dagje vrij, mooi weer, rustig in huis, en nog niet veel gegeten. En zoals overal staat aangegeven (en omdat het mijn eerste keer was) netjes een halve portie afgewogen. Wat een vuil goedje

Toch wat opgewonden kruip ikzelf netflix en wat lekkers in de zetel om onheduldig te wachten op een teken van leven in mijn brein... een uur werden er 2 en buiten een beetje euforie na het eerste uur is er tot op heden niets gebeurd. Wat een teleurstelling... zou ik de rest van het potje beginnen opkouwen of gaat dat grootse effect nog komen!? Door het vele lezen dierf ik toch niet drekt bij nemen.

Een jaar of 10 geleden had ik een eerste en ook laatste ervaring met paddos, toen ook netjes een halve dosis opgegeten en daar echt een oaar uur van op een andere planeet geweest. Maar de truffels hebben buiten wat misselijkheid en een lach op mijn gezicht me enkel 15€ te veel gekost.

Heb ik iets fout gedaan? Kan ik iets fouts doen? Kan ik er beter tegen? Of zijn ze gewoon veel zwakker dan de oude gedroogde mexicaantjes?

Volgende keer maar een volledig doosje opsmikkelen. Als ik mijn maag er van overtuigd krijg toch...

Bovenaan