• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Eerste x 1p-LSD

Morethenafeeling🔒

Bewuste gebruiker
Hey allemaal,

Ik heb 5dagen geleden voor het eerst 1p-LSD uitgeprobeerd, het was een lange en aparte dag/avond.

Ik had dus De dag voor dat we 1p-LSD gingen doen een feest gehouden voor me verjaardag, en we hadden eerst wat gezopen en nog een paar ballonnen gedaan.toen ben ik met een maat van mij speed gaan doen.Het werkte echt lang uiteindelijk maar toen ik eenmaal in bed lag kon ik wel een uurtje slapen. Die ochtend voelde ik me eigenlijk helemaal prima👍🏻

10:43: rond deze tijd was ik wakker van me uurtje slaap. Ik was dus ook gewoon klaarwakker en had nog wel energie. Uiteindelijk was iedereen wakker die bleef slapen en we gingen met zen alle ff een jointje roken.

11:00/12:30: iedereen had broodjes besteld en laten bezorgen. Ikzelf had niks besteld, en ik zei dat ik soep voor mezelf ging klaarmaken maar was dat helemaal vergeten. Hierna gingen we lekker buiten in de zon een beetje Chille en genieten en uitkateren.

14:00: uiteindelijk na een beetje uitgekaterd te zijn hadden we nog steeds ons idee van 1p-LSD in ons hoofd. Uiteindelijk had ik het pakketje met lsd uit de vriezer gehaald, en mee naar me kamer genomen. Ik en 3maten van me zaten klaar op de bank en we namen de zegel van 100ug in. Ik had wat leuke muziek opgezet en ging op me bed liggen en rustig wachten tot het ging inwerken. Ik had dus niks gegeten omdat ik vergeten soep was te maken.. Het zou dus eerder inkicken bij mij.

15:20/: De 1p-LSD was al aardig ingewerkt 🥴en ik voelde me lichaam helemaal relaxed worden en ging ff weer terug op de bank zitten lekker in de zon die door me raam scheen. Ik begon lekker te trippen op alle voorwerpen en spullen in me kamer, en kwam steeds minder goed uit me woorden. Ik wou wat andere muziek luisteren maar ik was ff te druk met me trip dus vroeg dat aan me beste vriendin en ze zette meteen lekkere muziek op wat we allemaal chill vonden. Die dag hadden we me zus en me beste vriendin als tripsitter, wat voor mij dus kei chill was want met hun heb ik wel de beste band.

16:00: we hadden het idee om lekker naar buiten te gaan en een rondje te gaan lopen. Ik woon in het buitengebied, en heb dus in de buurt een bos zitten. Wij gingen dus naar het bos, het was onderweg allemaal zo fel en mooi🌞🤩 ik zag de wolken gewoon als 3d of zelfs 4d dat ik ze gewoon voelde. Onderweg hadden we een lekker muziekje aangezet en lekker zitten viben richting het bos. De andere waren ook flink aan het trippen. Maar bij iedereen was het natuurlijk anders, want ieder heeft zo zijn eigen trip en gevoelens. Ik genoot vooral van de natuur en van het leven. Opgevemoment op het viaduct werd het allemaal wel erg druk en we tripte hard🥴 de snelweg lag daar beneden en er reden echt veel auto's, wat voor ons natuurlijk echt allemaal anders en hard klonk🤯 uiteindelijk hebben we een route richting beneden gepakt op een minipaadje richting het bos.

16:20/16:45 we zijn eerst het fietspad langs de snelweg/bos afgelopen, en uiteindelijk kwamen we bij een meertje en ik zei tegen iedereen stop eens. De weerschijning op het water was zo mooi en interessant, dus ik dacht we gaan daar ff zitten en genieten. Opgevemoment kwam er een man met een hond aan en die zag ons zo zitten. Ik zei gewoon normaal hoi en t maakte me niks uit hoe ik erbij zat 😌 uiteindelijk hebben we een mooie afslag in bos genomen en zijn we maar gewoon het pad gaan volgen. Ik liep met me zus en beste vriendin iets verder achterop, en me vrienden liepen best ver voor. Toen stopten ze eindelijk want ze wisten niet waar ze heen moesten, ik wel dus ik was voorop gaan lopen en heb iedereen meegenomen naar mooie routes. In het bos was ik echt flink aan het trippen de hele tijd, maar ik wist wel waar ik heen moest of waar ik heen kon gaan. We hadden lekker muziek aan, en we gingen ergens zitten en me zus maakte een foto van ons 4. Ik dacht dat het best mooie foto's waren maar je zag wel goed dat we iets hadden gedaan😂

17:15/17:50:we waren een grote ronde door het bos gelopen, en uiteindelijk waren we weer bij het viaduct en we liepen weer terug naar huis. Eenmaal toen we weer in me kamer zaten ging me beste vriendin naar huis en me zus douchen en daarna wat anders doen. Dus wij bedenken wat we gingen doen, en we kwamen met het idee om naar een boomhut te gaan die we allemaal kende. Het had allemaal wel ff geduurd voordat we gingen want een vriend van me was zijn telefoon kwijt.. toen zijn we maar op de fietst gestapt en richting de boomhut gegaan.

18:10/19:50: de boomhut was best ver vanaf mijn huis en ik moest dus ook nog met iemand achterop fietsen🙄 opzich ging dit best redelijk maar niet heel snel. Onderweg zijn we ook 3x gestopt want ik had echt de moeite niet🤣 uiteindelijk waren we bijna bij de boomhut, en we hadden eerst ff op een bankje gezeten wat daar dicht in de buurt stond. Jointje gedraaid wat vrij lang duurde, maar het was gelukt. Die ene maat van mij die zijn telefoon verloren was was helemaal aan het stressen. Ik zei zo tegen hem die ligt nog gewoon bij mij thuis, maar hij geloofde het maar niet. We waren dus weer aangefietst naar de boomhut, wat nog ongeveer 6min fietsen was. Onderweg gingen we nog ff goed aan de kant want we kwam ineens een fietser voorbij razen die echt snel ging, het zag er echt heel raar uit en ik lachte me er kapot om😆

20:00/20:40

We waren aangekomen bij de boomhut en we moesten dus alleen nog een stukje lopen door het bosje om daar te komen. We schenen met onze zaklampen en we zagen ineens dat er iets niet klopte🤔 de boomhut was helemaal naar de klote en op de grond lag glas, planken met spijkers erin en allemaal scherpe shit. We waren allemaal teleurgesteld/verbaasd want eerst was dat een tophutje waar je chill kon zitten en een mooie uitkijk had op het dorp. We hebben dus nog een sigaretje gerookt toen we terug liepen naar de fietsen en we gingen toen op huis aan. Ik en een andere maat gingen naar mij toe, en wij moesten dus nog wel ff een stukje terug. Ik liep gewoon met me fiets want ik wou niet met iemand achterop fietsen🥱 wij hadden onderweg nog veel gepraat over alles en nog wa, en we waren ineens op de helft. Toen bedacht ik me dat we ook de schuine afslag konden pakken richting de weg die niet zo druk was, het was daar wel best donker maar we hadden de mooie maan als lamp.het zag er allemaal zo artistiek en geschilderd uit voor mij op dat moment, Ik genoot er echt van✨ we stopte ff op een mooi punt waar je de maan en de sterren goed kon zien. Ineens hoorde we een stem van een kind iets verderop het fietspad, het kwam dichterbij en wij waren opzich best bang want we wisten niet wie of wat het was. Toen kwam er een moeder met een kind achterop langs gefietst en zei hoi tegen ons. Dit was echt een raar moment want dat stukje was erg afgelegen en ineens kwamen die moeder met dat kindje achterop tegen🤣

21:15/21:50: wij waren in een lekker tempo verder gelopen en waren uiteindelijk in mijn straat. We hadden onderweg nog veel gekletst en genoten van de trip. Eenmaal in mijn straat waren alle bomen aan het dansen en wij deden natuurlijk mee. We hadden sowieso al de hele dag dat de bomen danste maar nu was het nog veel duidelijker en zichtbaarder. We waren eindelijk thuis gekomen en waren nog steeds flink aan het trippen. Ik was nog niet moe maar ging wel in mijn bed liggen. Die vriend van me wou gaan slapen want hij vond het allemaal wel genoeg, ik had de lamp uitgedaan en ben zelf ook onder de dekens gekropen.

S'nachts: meerdere malen vannacht was ik wakker geworden en kon ik niet slapen en tripte ik ook soms nog een beetje, wat op dat moment niet chill was. Elke x toen ik ook wakker werd hoorde ik weer gesnurk in me kamer, ik kon dat echt niet hebben dus deed ik mijn oortjes maar in.

Dit was mijn tripreport 1e keer 1p-LSD. Ik ga het sowieso nog een keer doen maar dan met andere vrienden en als het wat warmer en net wat mooier weer is. Wat ik uit de trip heb meegenomen is dat dit sowieso niet meer met deze vrienden ga doen. En het heeft eigenlijk mijn mind gewoon schoon gemaakt, en het mooie van het leven laten zien. Ik heb er van genoten! Bedankt alvast voor het lezen van mijn tripreport, het is nogal aardig lang sorry😅

Groetjes, assie2002

Laatst bewerkt:

Fyrckant

Bewuste gebruiker
Thx, leuk en gedetailleerd report! Klinkt als een prima eerste trip! Alleen, wat was er nou niet goed aan deze vrienden? Ik heb veel gekkere dingen gelezen hier qua vrienden die tijdens trips ineens geen échte vrienden meer blijken.

Truetruffles

Belezen gebruiker
Lekker tripreport(je) klinkt als een goeie tijd in de natuur!!

Ik wil binnenkort mijn eerste keer 1p-lsd gaan doen. Wat was de hoeveelheid die jij had genomen? En verschilt het veel met normale LSD, dat heb ik zelf nog niet gedaan.

Morethenafeeling🔒

Bewuste gebruiker
ik heb 100ug gepakt, want dat was voor mij een prima dosis. ik vind dit wat meer zijn eige soort trip hebben, want normale LSD was toch anders. De trip was bij mij iniedergeval sterker dan verwacht, maar wel leuk:grin:

Fyrckant

Bewuste gebruiker
ik heb 100ug gepakt, want dat was voor mij een prima dosis. ik vind dit wat meer zijn eige soort trip hebben, want normale LSD was toch anders. De trip was bij mij iniedergeval sterker dan verwacht, maar wel leuk:grin:
Elke trip is anders, maar dat komt in dit geval zeer waarschijnlijk niet door het moleculaire verschil tussen 1P-LSD en LSD-25. De eerste wordt in het lichaam namelijk omgezet in de tweede. Verschillen treden veel sneller op bij verschillen in dosis, set en setting.

Bovenaan