• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Eerste solo paddo trip

Hey ik heb nog nooit gepost, maar wel vaak tripreports gelezen hier. Ik wou mijn eigen verhaal voor mezelf graag even opschrijven, en ik dacht laat ik het ook met jullie delen. :)
Veel leesplezier!

Ik wou al vrij lang een paddotrip doen, maar het was er eigenlijk nooit van gekomen. Toen ik de kans kreeg om op het huis van mn ouders te passen toen zij op vakantie gingen leek me dat het ideale moment. (M'n studentenkamertje is nogal klein :wink:)

Ik had een bakje mexicaanse gekocht, nam ze om 6 uur precies in. Ik vond de smaak helemaal niet vies eigenlijk, beetje als lauwe champignons. Daarna begon ik met het omtoveren van de kamer to een waar chillparadijs. Fijne muziek op, (http://www.myspace.com/fredfalkemusic) sinaasappelsap en lollies in de kast gezet voor het geval dat, licht mooi gedimt.

Na en goed half uur begon het al wat te werken, ik merkte dat ik me erg relaxed voelde en ik had er erg zin in. Zodra ik op iets focuste zag ik ongeloofelijk veel details. Ik keek naar mijn hand, en het was het mooiste wat ik ooit had gezien, het leek of ik buiten mijn hoofd stapte en als in een soort super HD film naar mijn hand keek.

Na me een half uur te hebben vermaakt met het kijken naar mn hand, bloemen het kleed en willekeurige andere objecten werd het al wat heftiger.

Overal hing een prachtige paarsgroene gloed overheen, het licht was echt prachtig. Ik besloot dat het belangrijk was dat ik alles opschreef, dus ik zocht wat kartonnetjes om op te schrijven. Daarna kwam ik op het fantastische idee om een bed van kussens te maken, alle kussens in het huis op een hoop gegooid en daar een soort nest van gemaakt.

Nu begon de trip echt. Overal waar ik keek zag ik nu fractals, mijn stemming was euforisch, ik zag de witte gordijnen zachtjes wiegen en het leken net goden die op mij neerkeken.
Er kwam net een heel energiek nummer, en ik voelde dat ik moest dansen tegen de gordijngoden. Het voelde echt als een epische strijd. Daarna ging ik weer op de kussens liggen en maakt ik wat tekeningen. Ik tekende in de stijl van een peuter, en mijn handschrift was ook zo. Toen ik naar mijn hand keek kromp die tot een babyhand. Ik vond het raar maar het was ook wel oke.

Ik moest naar de wc, in het witte licht zag ik alle kleuren, en op de muur verschenen oneindig veel patronen, in de hoek zat een spin, ik voelde dat hij slecht was ofzo, maar in het licht kon hij niks doen.

Ik ging weer op de kussen liggen, en schreef heel enthousiast op dat ik weer terug was van ontdekkingsreis. Toen ik naar het plafond keek droop het plafond in fractals naar beneden, ik wist dat ik contact had met de gordijngoden en dat ze me iets zouden sturen.
Opeens zat de spin op mn buik, hij was vrij groot, en ik keek er even naar en toen raakte ik in paniek en sloeg hem weg. Hij wou niet van mn trui af en ik schudde heen en weer. Ik sloeg hem weg en toen ik hem raakte hoorde ik een luide tik. Als ik er aan denk wordt ik alweer bang, haha zo eng vond ik het toen. Gelukkig raapte ik mezelf weer wat bij elkaar.

Ik keek weer naar mijn hand en hij veranderde in een rattenhand, ik realiseerde me dat ik slechts een dier was, nietig onder de goden. Na nog een keer dansen tegen de gordijnen, wikkelde ik me in een opwelling in de gordijnen. Het was echt alsof ik in de hemel was, het was of ik zweefde in een wolk van schimmen, die mij zoenden en elkaar, een soort orgie van liefde. Na een tijdje merkte ik dat ik vast zat en niet kon onsnappen, met veel moeite wist ik de gordijnen toch van me af te krijgen en weer op de kussens te gaan liggen.

Ik keek naar mijn hand en hij was weer wat normaler, ik begreep dat ik gegroeid was, ik scheef nu ook weer in een normaal handschrift. Ik voelde dat ik naar boven moest gaan om in de spiegel te kijken. Ik schreef "ben zo terug" op het blaadje, en vertrok op mijn tocht. De fractals waren overal, ik vond het heel mooi.

Toen ik boven was snapte ik opeens dat fractals eigenlijk de levensenergie zelf zijn. Alles vermenigvuldigd zicht volgens de regels van het universum in een eeuwige spiraal. Ik was intens gelukkig dat ik nu alles snapte.

Ik keek in de spiegel en mijn gezicht vervormde, na een tijdje zag ik een duivelshoofd, ik schrok maar ik bleef kijken en het hoofd ging weg. Ik zag mijn gezicht met duizend details, elke porie elk haartje, heel intens. Toen ik in mijn ogen keek, heel dichtbij, kwam ik in een soort oneindige kosmische tunnel van fractals. Ik besefte dat de fractal energie door alles heen stroomt en dat wij en alles om ons heen slechts rimpelingen in de fractalzee.

Toen ik weer beneden was zag keek ik weer naar mijn hand, er verschenen fractals op, en in het midden van mijn hand veranderden mijn fractals tot een gat in mijn hand. "Natuurlijk" riep ik elke keer "natuurlijk! Fractals!".

Daarna kwam ik langzaam bij uit de trip, ik besloot wat sinaasappelsap te drinken, en alle lollies op te eten. Ik voelde me als herboren en ik was intens gelukkig en verbijsterd over alle wijsheid die ik had gezien. :)

RSW

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Prachtig report man ! Goed geschreven :)
Dat zijn de ervaringen waar je het voor doet hehe

kapitein-x

Wijs gebruiker
Tripreporter
Fijn geschreven. Klinkt als een bijzondere ervaring. En die spin, was dat een hallucinatie? Klonk hoe dan ook wel als zeer spannend.

Ik weet niet zeker of die spin nu echt was of niet, want toen ik em wegsloeg was ie ook helemaal verdwenen. Daarna leek het ook net of ik weer wat bij kwam uit de trip, dus ik denk dat het een hallucinatie was. Het leek iig heel echt..

Ceko

Belezen gebruiker
Mooi geschreven, klinkt erg relaxed zo met dat nest van kussens :)
Dat van die fractals kan ik me helemaal indenken, ik had ook eens dat het hele plafond ineens uit fractals bestond. Alsof het ademde ofzo.

Wel een paar freaky momenten zeg, met die spin en dat duivelshoofd. Maar goed dat het snel over was.

Ik zou denk ik nooit in mijn eentje paddo's doen, lijkt me gewoon te saai en samen heb je wat meer afleiding. Dan blijf je niet zo in je eigen gedachten hangen lijkt me.

Hoe dan ook geweldig report. Ik ben wel benieuwd naar je volgeschreven blaadjes :)

TrippyShit

Badass junkie
Mooi report! Goed geschreven voor een 1e keer en leuke ervaring.

Ceko zei:
Ik zou denk ik nooit in mijn eentje paddo's doen, lijkt me gewoon te saai en samen heb je wat meer afleiding. Dan blijf je niet zo in je eigen gedachten hangen lijkt me.

Het licht eraan waarvoor je het doet. In je eentje ga je wat dieper. Dieper in jezelf graven.
Dat kan wat heftiger uitpakken maar zoals ik al zei, het licht eraan wat je doel is om te trippen.
Met vrienden is het meestal gewoon lol, leuke/mooie ervaring en misschien nog wat filosofische toestanden waardoor je wat op een rijtje kan zetten. In je eentje ga je meer op in je gedachte idd omdat er minder afleiding is. Maar dat hoeft niet per definitie slecht te zijn natuurlijk..

mellowWw

Belezen gebruiker
Klinkt als een mooie ervaring man!! Leuk hé dat idee te hebben alsof je gewoon met iemand aan het communiceren bent, dingen op papier op schrijven enzo.. later weer teruglopen om dingen aan toe tevoegen of toe geven dat 'het' toch gelijk had..

Het is me eerlijk gezegt niet helemaal duidelijk of dit je eerste trip was? Of enkel je eerste solo-trip?

Wil zelf ook nog heel graag een solotrip doen, alleen ik heb niet vaak de mogelijkheid om dit echt alleen te doen, en dat is ook wat me een beetje tegenhoud.. Wil erg graag gewoon lekker languit op m'n bed liggen.. volledig in mezelf gekeerd.. maar ik heb zo'n idee dat ik me op dat moment toch ineens een andere ingeving krijg waardoor ik liever gewoon hardop aw begin te praten/brabbelen, door huis heen te lopen ed..

Mja, erg mooi dat het zo is verlopen! En een spin zou ik toch juist graag wel eens langs willen zien komen in m'n trip, juist omdat ik er normaal zo extreme angst voor heb, en dan mogelijk eens de kans heb om er met een objectieve blik naar te kunnen kijken om zo mijn mening te herzien.

Gr. Mellow

mellowWw zei:
Het is me eerlijk gezegt niet helemaal duidelijk of dit je eerste trip was? Of enkel je eerste solo-trip?

Ja was ook meteen de eerste keer paddos :)

Ik liep idd ook het hele huis door, want ik wou heel graag nog meer visuals enzo bekijken. Ik kon niet heel lang stil blijven liggen :wink:

Bovenaan