Eerste maal paddo's

snitsneus

Experimenterende gebruiker
halo, ik ben van plan dit weekend paddo's te gaan eten..
ik heb er lang over na gedacht en ga het proberen, nu
ik word nogal snel paranoja, daarom wil ik ook rustig aan beginnen,
maar ik heb eens ergens gelezen dat je de trip kan doen stoppen door
een salade vermengd met een bepaalde vitamine..? kan iemand dit eens goed uitleggen welke vitamine enz het zijn? voor moest de trip me niet bevallen..

mvg

azgaza

Badass junkie
De trip stopzetten met vitamines kan niet volgensmij, maar suiker kan wel helpen omdat in de trip je bloedsuiker omlaag kan gaan en dan krijg je het koud en voel je je ongemakkelijk waar tegen wat eten met suiker er in goed kan helpen.
Wat je beter kan doen is jezelf afleiden met een leuk muziekje en zacht licht en je mee laat voeren door de trip, niet verzetten en besef: paddo's duren maximaal maar ongeveer 6 uur bij de meesten dus het is zo weer over.

paupie

Bewuste gebruiker
begin gewoon met een halve portie mexicaanse. Dan kan het iig niet totaal fout gaan allemaal. Verder gewoon wat azgaza zegt. Suiker schijnt te helpen, al moet je niet verwachten dat je in ene helemaal uit je trip bent. En gewoon zorgen dat je lekker in je vel zit als je ze inneemt.

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
azgaza zei:
De trip stopzetten met vitamines kan niet volgensmij, maar suiker kan wel helpen omdat in de trip je bloedsuiker omlaag kan gaan en dan krijg je het koud en voel je je ongemakkelijk waar tegen wat eten met suiker er in goed kan helpen.
Wat je beter kan doen is jezelf afleiden met een leuk muziekje en zacht licht en je mee laat voeren door de trip, niet verzetten en besef: paddo's duren maximaal maar ongeveer 6 uur bij de meesten dus het is zo weer over.

suikers herstellen je lichaam
suikers stoppen niet de mind onslaught
oftewel, suikers maken van een bad trip geen bloemetjes en liefheid, nog remmen ze de trip.

azgaza

Badass junkie
Psycho_Chrono zei:
azgaza zei:

suikers herstellen je lichaam
suikers stoppen niet de mind onslaught
oftewel, suikers maken van een bad trip geen bloemetjes en liefheid, nog remmen ze de trip.

Dat zei ik toch ook, ik heb het zelf soms koud in een trip en door de kou voel ik me vervolgens ongemakkelijk; maar suiker zorgt dat de bloedspiegel omhooggaat en dan krijg je het warmer en gewoon iets comfortabeler. Dat bedoelde ik, en als je je lichamelijk goed voelt helpt dat geestenlijk ook wel mee.

Jaimie

Belezen gebruiker
azgaza zei:
besef: paddo's duren maximaal maar ongeveer 6 uur bij de meesten dus het is zo weer over.

Meestal is er na de eerste 3 uur al zoveel gebeurd dat lijkt alsof er enorm veel tijd is verstreken :P

paupie

Bewuste gebruiker
Immo zei:
paupie zei:
begin gewoon met een halve portie mexicaanse.

Denk niet dat je daar erg veel van merkt.

Je zal geen heftige halucinaties hebben nee, maar je merkt er wel degelijk iets van hoor. En je weet van tevoren niet of je er erg gevoelig voor bent of niet. Dus dan kun je maar beter het zekere voor het onzekere nemen.

azgaza

Badass junkie
Jaimie zei:
azgaza zei:
besef: paddo's duren maximaal maar ongeveer 6 uur bij de meesten dus het is zo weer over.

Meestal is er na de eerste 3 uur al zoveel gebeurd dat lijkt alsof er enorm veel tijd is verstreken :P

Het duurt mij juist altijd te kort, zelfs een keer toen het ongeveer 10 uur duurde (ja paddo's waren het gewoon) vond ik het niet lang genoeg. De tijd gaat wel traag, maar hij mag nog trager als het zo mooi is!

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
paupie zei:
Immo zei:
paupie zei:

Ben ik het mee eens. Iedereen raad altijd de eerste keer een half portie mexicaanse aan, ik heb uiteraard die raad opgevolgd de eerste keer. Ik werd een beetje vaag en vervelend. Ik weet niet wat een heel portie ervan doet, ik heb na die keer nooit meer mexicaanse genomen :þ

azgaza

Badass junkie
ExceptionalInsight zei:
paupie zei:
Immo zei:
paupie zei:

Ben ik het mee eens. Iedereen raad altijd de eerste keer een half portie mexicaanse aan, ik heb uiteraard die raad opgevolgd de eerste keer. Ik werd een beetje vaag en vervelend. Ik weet niet wat een heel portie ervan doet, ik heb na die keer nooit meer mexicaanse genomen :þ

Ik be n het daar ook mee eens.. doe dat niet als eerste keer tenzij je een dunne vrouw bent. De meeste mensen voelen van een halve portie niet zo veel.

Ionesco

Experimenterende gebruiker
Ik denk dat ik zelf nogal heel erg gevoelig ben voor paddos, want een half portie geeft bij mij toch echt een redelijke goede trip.

azgaza

Badass junkie
Ionesco zei:
Ik denk dat ik zelf nogal heel erg gevoelig ben voor paddos, want een half portie geeft bij mij toch echt een redelijke goede trip.

Bij mij ook, maar ik weet dat het bij mij komt omdat ik vrouw ben en heel weinig weeg dus wellicht ookw einig lichaamsvocht heb en dat ik van alles dus ongeveer 2x zo weinig nodig heb.

paupie

Bewuste gebruiker
azgaza zei:
Ionesco zei:

Bij mij ook, maar ik weet dat het bij mij komt omdat ik vrouw ben en heel weinig weeg dus wellicht ookw einig lichaamsvocht heb en dat ik van alles dus ongeveer 2x zo weinig nodig heb.

ik ben een man van 1.90 en ik merk van een halve portie weldegelijk wat. Ik voel me dan al behoorlijk spacy en ik zie bepaalde dingen dan al lichtjes golven.

azgaza

Badass junkie
paupie zei:
azgaza zei:
Ionesco zei:

ik ben een man van 1.90 en ik merk van een halve portie weldegelijk wat. Ik voel me dan al behoorlijk spacy en ik zie bepaalde dingen dan al lichtjes golven.

Van een halve portie zie ik patronen op de muur, alles bewegen en van grote veranderen, kleuren en licht van perspectief verschuiven en 3D met men ogen dicht. Dus echt wel meer dan een spacy gevoel en licht golven.

Bovenaan