Eerste keer

Hallo,

Ik ben 18 jaar, ik ga binnenkort voor het eerst met me vrienden naar een feest toe!
ik zit te twijfelen wat ik voor het eerst van me leven zal gebruiken. Heb al veel geblowd, maar nog geen harddrugs!

Wat zal ik voor t eerst gebruiken, speed coke of XTC?

Morningweedzor

Belezen gebruiker
Coke zou ik niet aan beginnen :) Maar ach dat moet je zelf weten natuurlijk.
Het is aan jou de keuze natuurlijk :) Ik zou persoonlijk voor XTC gaan, maar Speed tsja zijn gewoon 2 verschillende dingen met 2 verschillende effecten.

bedankt!
achja ze zeggen ook van pep dat je een goed dagje door kan stampen kwa hardstyle/core.

dat heb ik dan het liefst!

MDMC

Belezen gebruiker
Als je de mooiste ervaring wilt hebben zou ik voor MDMA :hearteyes: (xtc) gaan. Sowieso vind ik persoonlijk MDMA de lekkerste drug die er bestaat, en het geeft je de meest spectaculaire ervaring. Amfetamine is een leuk goedje, maar is in dat opzicht niet te vergelijken.

Ik zou zeggen lees wat ervaringen over beiden stoffen, kijk wat het met je doet, en neem dan pas een besluit. Succes met kiezen :grin: , het zal hoe dan ook wel een lekker feestje worden. :wink:

gia79

Experimenterende gebruiker
wat wil je voor effect? Ik zou zeggen probeer r een leuk drugsloos feest van te maken...
maar ik heb zelf ook zo ongeveer alles wel gedaan, als je dan toch voor met drugs gaat zou ik er niet bij drinken en niks combineren. Pep is lekker goedkoop, coke duur. Dus wat je budget aankan... veel plezier

flasherke

Newbie
Ik zou ook MDMA(xtc) aanraden, ergens waar goede muziek is, is dit de ideale ervaring. Ik heb nog vrienden die dezelfde situatie als jij mee gemaakt hebben en zijn begonnen met MDMA en vonden dit zalig. Met Coke zou ik sowieso opletten lijkt allemaal leuk in het begin maar is verschrikkelijk verslavend, maar dit merk je in het begin niet echt. Coke vind ik persoonlijk ook niet zo leuk om op uit te gaan, eerde om met iedereen te praten. Als het om de muziek gaat is MDMA(xtc) de beste keuze volgens mij

Bovenaan