• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Eerste keer XTC!

LSD of XTC

• Totaal aantal stemmers
    6

Remko55

Newbie
Hallo allemaal!

Ten eerste let niet op mijn grammatica.

Ten tweede: even mijzelf een beetje voorstellen zodat je misschien mijn trip beter kunt begrijpen.

Ik ben een jongen die graag joints rookt en voor de rest houd ik niet echt van drugs. Heb 2 keer LSD gebruikt waaronder 1 keer in echt een kut setting waardoor mijn trip was verneukt en ik niet echt dingen zag etc

De 2e keer LSD was echt tof! Willen jullie hier een raport van dan hoor ik dat graag :)

21/04/2018

De datum dat ik voor de aller eerste keer XTC heb gebruikt

Het was niet geplanned en een beetje een rare dag..

De dag begon lekker rustig, ik had net 2 dagen geleden een nieuwe auto gekocht en zou mijn subwoofer gaan inbouwen..

Alles verliep soepeltjes en het was allemaal gelukt. Het was ook echt super mooi weer met 24 graden echt een fijn dagje zo..

Na het avond eten zou ik gaan rond touren in mijn nieuwe auto samen met een vriend van mij (R.T.) die tevens nooit drugs gebruikt (heel soms wel een jointje)

Toen kreeg ik een berichtje van een andere maat van mij, (R) hij vroeg mij of ik samen met hem pillen wou gaan halen bij de plaatselijke dealer. Omdat hij geen vervoer had.

Ik vond dat natuurlijk geen probleem want ik had net een nieuwe auto en ik dacht: kan ik nog even wat extra touren met mijn auto :)

Ik had dus eerst mijn ene vriend op gehaald om te touren (R.T.) en daarna direct door naar mijn andere maat (R) om dan pillen te halen. Eerst nog een kop koffie gedronken en toen richting de dealer gegaan.

Eenmaal toen hij (R) de pillen had opgehaald zouden we naar de mac gaan en dan naar huis. Alleen omdat het best al laat begon te worden dachten we: we drinken thuis wel wat... toen was eigenlijk mijn avond wel een beetje voorbij..

Onderweg naar huis belde een andere vriend (M) van ons hij vroeg waar wij waren.. we zijden waar we toen op dat moment reden en ik dacht bij mijzelf dat ik nog wel zin had om te chillen, ik had nog een beetje wiet over van de dag er voor want dat was 4/20 :tongueout:

We stonden dus te wachten op die ene vriend (M) van ons en toen had mijn andere vriend (R) een pil gepopt op de parkeerplaats.

(R) zei dat hij zichzelf erg chill voelde en hij vond het muziek echt goed klinken vanwege de speakers en subwoofer in mijn auto.

Ik was toen zelf al een beetje benieuwd geworden hoe dat zou voelen XTC..

Uiteindelijk kwam (M) aangereden op de parkeerplaats waar wij stonden.. (R) ging toen bij (M) in de auto zitten omdat (M) samen met (R) de XTC had gekocht.

We hadden toen besproken om alsnog naar de macdonalds te gaan.. ik zat nog samen met (R.T.) in de auto en we zaten een beetje samen te speculeren wat voor gevoel XTC zou geven..

Aangekomen bij macdonalds heb ik 2 euro burgers en een mcflurry M&M naar binnen gewerkt. We waren aan het kijken wat we zouden kunnen doen die avond.. we dachten dat we wel bij (M) thuis zouden kunnen zitten.. (R) en (M) lijp en ik en (R.T) met wat bier en voor mij ook nog een joint.

Die planning ging het uiteindelijk niet worden want (M) ging nog naar een feestje en daar zou hij zijn pillen inemen.

Ik (R) en (R.T) hadden toen bedacht om dan maar te gaan smoken in het park en daar had (R.T) ook wel zin aan want hij had al een tijdje niet meer geblowd.

We zouden nog naar een andere “stad” gaan om nog meer wiet te halen want de coffeeshop waar ik normaal altijd haal was al gesloten (na 22:00)

We waren onderweg naar de shop en toen belde (R.T) een andere vriend van hem op (P) die rookt ook niet zoveel soms alleen met ons (hij zit niet echt in ons vrienden groepje) (P) wou uit eindelijk wel mee smoken :wink:

Op de terug weg zat ik echt te bedenken wat XTC nou zou doen en ik heb dat met (R) overlegt en het leek mij toen leuk om dus XTC te nemen.

We waren in ons eigen dorp aangekomen en ik moest nog even langs huis (andere kleding aantrekken want het was al wat afgekoeld natuurlijk)

(R) (R.T) en (P) waren toen al naar het afgesproken plekje in het park waar we dus zouden gaan smoken en ik dus die XTC zou nemen.

Ik was dus nog even thuis om andere kleding aan te trekken ik heb mijn tas gepakt en daar mijn JBL box in gedaan

Toen ik weer beneden kwam heb ik nog even snel een kauwgompje gepakt (wat later mijn saver is geweest!) en heb mijn jas aangetrokken. Toen ging ik onderweg naar het afgesproken plek.

Ik kwam aan en toen zat (R.T) net een joint te draaien ondanks dat hij dat niet zo super goed kan want ja hij blowd bijna niet. Toen hij klaar was met draaien dacht ik nog bij mezelf: zo die heeft hij wel goed gedraaid!

Toen vroeg ik (R) of ik mijn halve pil mocht.. ik heb de pil in handen gekregen en daar moest ik de helft van af bijten(omdat we niks hadden om hem door midden te krijgen) dat ging niet zo goed en had ik 3 kwart er van afgebeten haha.. toen dachten ik en (R) dat ik dan beter gewoon de hele op kon eten en dat deed ik.

Toen heb ik een jointje gedraaid en die heb ik opgerookt.. ik voelde nog helemaal niks van die XTC en (R) was best al lijp (van die pil op de parkeerplaats) (R) wou graag naar een andere plek in het park en daar gingen we heen.

We zaten en nog maar net en het begon mij een beetje wazig voor de ogen te worden en ik dacht bij mezelf dat dat van de wiet kwam dus ik dacht er verder niet bij na..

Toen had (R) al door dat ik lijp aan het worden was en hij zei tegen mij: als je nu gaat staan dan kickt die pil in 1 keer in..

Daar ging hij dan.. ik stond op en alles voelde heel vaag aan.. alles ging voor mijn gevoel echt super snel en ik vond het echt een chill gevoel.. de muziek die ik draaide op mijn box klonkt echt super lekker en ik moest van mijzelf de heletijd bewegen dus ik stond daar midden in het park te dansen en vage bewegingen te maken samen met (R)

Ik betrapte mezelf dat ik misschien wel 3 keer zo snel prate als normaal.. en we hadden super veel lawaai met praten, lachen en de muziek.. toen bedacht ik mij dat ik toch weer terug wou naar de eerste plek ( 1 of andere manier gaf dat mij een veiliger gevoel daar) iedereen vond het best omdat ze mij graag een fijne trip wouden bezorgen omdat het toch wel
Mijn eerste keer was en direct een hele.

We liepen weer naar de andere plek toe en ik liep echt super snel wat ik normaal nooit zou doen haha

Eenmaal aangekomen kreeg ik het echt super warm en heb ik direct mijn jas uitgetrokken.. ik merkte ook dat ik veel aan het kauwen was en gelukkig had ik die kauwgom nog in mijn mond alleen de kauwgom had totaal geen smaak meer.. elke keer als ik een slok drinken pakte kreeg mijn kauwgom weer smaak voor een kwartier zo voelde het.

Ik was best wel erg lijp daar bij dat bankje.. ik wou graag nog een joint roken alleen ik wist dat het mijzelf niet ging lukken en (R.T) en (P) al helemaal niet omdat hun super stoned waren dus ging de lijpe (R) een joint voor me draaien.. toen die klaar was gedraaid gaf hij hem aan mij en ik stak hem aan.. voor het gevoel was die joint echt super lekker en ik rookte hem ook echt snel weg (iets wat ik normaal nooit doe)

Ik was nog steeds veel aan het dansen en gekke bewegingen aan het maken.. toen belde (M), (R) op hij was net thuis van het feestje en hij was ook lijp.. we gingen toen naar (M) zijn huis en (R.T) en (P) gingen naar huis.

Eenmaal aangekomen bij (M) zijn huis werd ik alweer wat rustiger maar ik had het nog wel de heletijd warm en was nog steeds aan het kauwen.

We hadden toen nog wat gegamed en nog een joint gerookt.. toen de joint op was vond ik het wel tijd om naar huis te gaan het was inmiddels half 5 in de nacht wat overigens super snel ging!

Ik vond het echt een super chille drug om te hebben gebruikt en ik ga het zeker nog een keer gebruiken!!

Bovenaan